Oletko onnellinen nykyisessä suhteessasi? Oikeastaan oletko ikinä ollut onnellinen? Haetko rakkautta vääristä paikoista ja väärillä tavoilla?
Nainen arvaa kuka
21
383
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen arvaa kuka? -joku v*ttuilija.
Oletko onnellinen nykyisessä suhteessasi? -Suhteessani kyllä, muuten en elämässäni niinkään.
Oikeastaan oletko ikinä ollut onnellinen?
-Olen ollut, useasti. Viimeksi viitisen vuotta sitten olin tosi onnellinen.
Haetko rakkautta vääristä paikoista ja väärillä tavoilla?
-En hae rakkautta. Sitä on yllinkyllin, vähän liikaakin. - Anonyymi
Arvaa kuka kirjoittelee ikäväpalstalla?
Ei kukaan, joka on onnellinen suhteessaan. 🤣- Anonyymi
Voihan se olla onnellinen jossain suhteessa. Mutta onneton jonkun toisen suhteen kanssa.
Polyamoria nääs tai joku vastaava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla onnellinen jossain suhteessa. Mutta onneton jonkun toisen suhteen kanssa.
Polyamoria nääs tai joku vastaava.Sulla on pakkomielle.
Jätä rauhaan!!!!! Ja ei ole mitään monisuhteilua. Ptyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on pakkomielle.
Jätä rauhaan!!!!! Ja ei ole mitään monisuhteilua. Ptyi.Nyt meni väärälle. Ei ole mitään pakkomiellettä. Omasta kokemuksesta kerroin.
- Anonyymi
Ei, en ole.. olen jo vuoden miettinyt eroa. Kaksi kuukautta pyytänyt eroa. Ilmapiiri on ihan karsea.. haluan pois ja mietin miten sen teen. Ei ole apua tähän yksin on selvittävä.
- Anonyymi
Pärjään yksinkin eli en ole sillä tavalla vajaa. Luulet vain. 😂
Sinä kun et pärjää yksin. Sulle kelpaa kuka vaan ja se kertoo paljon. - Anonyymi
Suuuuuukii ja ota kissas sylii
- Anonyymi
Yritän löytää onnellisuuden.
- Anonyymi
No haluaisin olla kanssasi. Olen kuitenkin onnellinen, koska et vastannut tunteisiini… niin elämä jatkui ja kaikki on hienosti. Maailmassa ei olisi parempaa miestä kuin nyt minulla on. Olisit ollut se oikea varmasti, mutta ehkä seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
En ole onnellinen, olen onnellinen, en ole onnellinen. En tiedä? Mistä sen tietää?
- Anonyymi
Kyllä kait olen. Välillä miettinyt eroakin. Huonompins kausina ja kokenut jääväni yksin murheiden kanssa. Mut toisaalta miettiny et kuinka paljon se johtuu siitä etten koe itse olevani rakkauden arvoinen tulee kausia milloin en tunne olevani yhtään mitään. Silloin ajattelee että oisko parempi kun oisin yksin tunnen itseni niin taakaksi turhaksi välillä. Ettei oikein mikään riittää. Onnellisin olen lapsieni kanssa. He pitävät minut kiinni elämässä.
- Anonyymi
Etsin vääristä paikoista, kyllä.
- Anonyymi
No minulla on omat ongelmani.
- Anonyymi
Nyt alkoi itkettää toi sun kysymys ja se kertoo paljon 🤍🪽💫✨
- Anonyymi
1. En ole enkä tule olemaan, koska olen eroamassa.
2. Olen ollut siinä mielessä, koska se , mitä halusin ylitse kaiken- perheen, täyttyì. Ja haluan kaikesta huolimatta sitä edelleen, mutta toisen ihmisen kanssa.
3. Saattaahan olla, että etsin rakkautta toisten näkökulmasta väärillä tavoilla ja vääristä paikoista, mutta olen vaan ihminen, yksinäinen sielu, joka tarvitsee lämpöä, rakkautta ja onnea niin kun jokainen meistä.- Anonyymi
Voimia Sulle!
- Anonyymi
Toivottavasti saat vielä perustettua perheen kaivatun kanssa. Toivottavasti hänkin haluaa lapsia ja teistä tulee onnellisia💞
- Anonyymi
En kyllä arvaa, että kuka siellä näppäilee.
En ole tyytyväinen. Mies tissuttelee kotonaan eikä pidä minua hyvänä. Ei halaa eikä pussaa. 😔
En ole ollut onnellinen kuin silloin, kun olen onnistunut jossain. Viimeksi kun tanssin, olin iloinen.
En oikeastaan hae rakkautta. Olen aika ujo muutenkin. Ihastun vääriin miehiin. - Anonyymi
Joku hakee rakkautta sieltä missä sitä ei ole. Eli Sinussa.👎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822