Kuka muistaa tapahtumia 40 ja 50 luvuilta? Edes mennyt isoisäni kertoili meille lapsille tarinoita vanhoista ajoista.
40-50 luku
20
532
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuosta nyt kauaa ole aikaa. Jokainen aikamies muistaa nuo ajat oikein hyvin.
- Anonyymi
Edes mennyt, vsi edesmennyt?
- Anonyymi
Aamulla porukalla lähdettiin veneellä järven yli.Laitoimme siiman perään kun otti kotirannasta suunnan ja piti siiman suorana ei eksynyt sumussa.
- Anonyymi
Isoisä kertoi kuinka 1918 lahdattiin ihmisiä.
- Anonyymi
Lahtaajat ovat kadotuksessa.
- Anonyymi
Paratiisissa ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paratiisissa ovat.
Heitä pois Jumalan pilkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä pois Jumalan pilkka.
Miten voi olematonta pilkata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi olematonta pilkata?
Tulihan se sieltä, tuo ajattelu syvyydestä, murha hengen syy.
- Anonyymi
Eivät olleet maanpettureita
- Anonyymi
Raamatussa, Jumala kertoo kostavansa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen.
: Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala joka jostain isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen. /Mooseksen kirja. - Anonyymi
-kostan isien pahat teot . . .
- Anonyymi
Pappani aina keväisin kuori petkeleellä nuoria kuusia heinäseipäiksi.Välillä hän alkoi oudosti voimalla hakkaamaan runkoa samaan kohtaan ja aikansa riehuttuaan lankesi nyyhkien maahan ja hoki "elkää enää ei enää".Mummo sitten haki voimattomaksi käyneen papan maitokärryillä nukkumaan.Minulle sanoi "elä pelästy se on taas palannut juoksuhautoihin"
- Anonyymi
Tanssipaikoilla tuli nuorena miehenä vierailtua "ruumassa" siellä kuului sihinää ja koviakin pamauksia. Karvaisia mättäitäkin näkyi.
- Anonyymi
Yksi katu (tie) muutama puutalo ja ulkohuussi.
- Anonyymi
pari vesipostia.
- Anonyymi
Paljon sukurutsauksia äänekoskella.
- Anonyymi
suolahdessa tulivat rutsaamaan..
- Anonyymi
Mukavaa aikaa, kaikilla oli kivaa, kun ei ollu vihervasemmiatoa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741