Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle!
T.M-nainen.
Vastaukset 54
- Anonyymi00001UUSI
M.t ei tee alotuksia.
- Anonyymi00028UUSI
Miksi ei?
- Anonyymi00031UUSI
Eikös se ollut niin, että kannattaa tehdä omia aloituksia?
- Anonyymi00038UUSI
Onko sulla nimikirjaimista oman toimintaympäristön yksilöitä tyypittelevä kaikki ihan okkei
- Anonyymi00002UUSI
"Otta.net".
- Anonyymi00039UUSI
Taas tämä jälkeenjäänyt tonttu painaa sanaa pöhinöissä kirjaimesta riippumatta aina vaan terveemmäksi menee jutut
- Anonyymi00003UUSI
Ette voi ihan tosissanne luulla että täältä ketään tavoitatte?
- Anonyymi00004UUSI
- Anonyymi00007UUSI
"Koiperhosena Katto Kassillinen -kruunussa". -kolmekorkkia
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo ku klux klan on varmasti sinulle oikein hyvä ryhmä missä voimaantua
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo ku klux klan on varmasti sinulle oikein hyvä ryhmä missä voimaantua
Ari "Vika-Niitti" Sössöttelijä sai jo kiekonheitosta uudet dokut. Klemmarilla ihan niputettuna. Kuulemma.
- Anonyymi00006UUSI
Etkö itse voi ottaa?
- Anonyymi00008UUSI
Mitä olis täl kertaa myynnissä?
- Anonyymi00043UUSI
No vaikka irti ruuvattu pyörän satula, niin pääset sinäkin hajulle jostain kerrankin muru
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
No vaikka irti ruuvattu pyörän satula, niin pääset sinäkin hajulle jostain kerrankin muru
Satulan muovipussikoteloki pusseineen pariin kertaan jo valmiiks biisoneilla hajustettuna ja rikoolla polettuna. Ja mullahan ei semmostaka oo ikinä ollu käytössä.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Irti leikattu haarakiila, irrotettu pyöränsatula, sun jutut on hyvin erilaisia kuin vielä eilen, kun kyselit, millä tavalla olet antanut ymmärtää hakkeroituneesi ihmisten laitteisiin.
- Anonyymi00010UUSI
Luulisi, että saisit häneen itse yhteyden Facebookissa niin ei tarvitsisi möhnätä kaikkien M-alkuisten naisten nimiä.
- Anonyymi00042UUSI
No jopa sulla on ylimaallista yleisaltruistista tulkintaa palstasedän nimikirjainkinkeristä
- Anonyymi00011UUSI
Taas jotai lastenleikkejä. Aikuiset osaa ottaa yhteyttä jos niitä kiinnostaa oikeasti.
- Anonyymi00014UUSI
Koska on käynyt ilmi, että tällä palstalla käytetään toisten ihmisten laitetietoja, ylläpidon olisi syytä tarkistaa, etteivät aloitusviestin laitetiedot ole samat kuin tässä viestissä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Koska on käynyt ilmi, että tällä palstalla käytetään toisten ihmisten laitetietoja, ylläpidon olisi syytä tarkistaa, etteivät aloitusviestin laitetiedot ole samat kuin tässä viestissä.
Jaahas, nyt viesti laitetiedoista viitaa väärään viestiin, koska välistä poistettiin viesti:
”Tässä aloituksessa esiinnytään toisena ihmisenä.” - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jaahas, nyt viesti laitetiedoista viitaa väärään viestiin, koska välistä poistettiin viesti:
”Tässä aloituksessa esiinnytään toisena ihmisenä.”Mikähän intressi yp:lla oli poistaa alkuperäinen viesti?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
”Tässä aloituksessa esiinnytään toisena ihmisenä.”"Aka tiäks mitä tarkotan"-postaajalta ilmestyy aina kaks samaa ekaa viestiä, ku se alottaa sen spämmäämisensä. -sivu
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Aka tiäks mitä tarkotan"-postaajalta ilmestyy aina kaks samaa ekaa viestiä, ku se alottaa sen spämmäämisensä. -sivu
Ahaa. Tätä esiintyy mulla tekstiviesteissä välillä. Henkilöltä jolla ei ole iPhonea, tulee viestejä kahteen kertaan. IPhonessa tuon voi selittää iMessagen käyttö.
Mutta liekö jostain hakkeroinnista hänelläkin kyse, en tiedä. - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Aka tiäks mitä tarkotan"-postaajalta ilmestyy aina kaks samaa ekaa viestiä, ku se alottaa sen spämmäämisensä. -sivu
Voi itku miten väärässä nyt olet.tämä ainut aloitus pitkään aikaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sepä hyvä. Käytätkö paljon lauseenvastikkeita noin yleensä? Jos et tiedä mitä ne ovat, on aika epätodennäköistä että olisi sun tavanomaista kielenkäyttöä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enhän mä sun alotuksestas kirjottanu, vaan nimenomaan tosta viimeöisestäki "Aka"-läpättäjästä. Ellet sitte itte ole sekin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Enhän mä sun alotuksestas kirjottanu, vaan nimenomaan tosta viimeöisestäki "Aka"-läpättäjästä. Ellet sitte itte ole sekin.
Aloitus ei ole minun. Mutta kerropa tarkemmin, miten ”aka-läpättäjän” viestien kahdentuminen palstalla synnyttää vastauksen ”Voi itku miten väärässä nyt olet. Tämä on ainut aloitus pitkään aikaan.”? Samalla tavalla väärin näpytettynäkin vielä.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
”Tässä aloituksessa esiinnytään toisena ihmisenä.”No miten se pimulla näin via dolorosa taas, ookko nä käyny niiden hermoille? Sivusta
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mikähän intressi yp:lla oli poistaa alkuperäinen viesti?
En tiedä varmaan haluaa kokea prinsessan tantrumit
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
En tiedä varmaan haluaa kokea prinsessan tantrumit
Puhutko omasta kokemuksesta? Yp puoltaa sinua.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
No miten se pimulla näin via dolorosa taas, ookko nä käyny niiden hermoille? Sivusta
Kenen ”niiden”? Kerrotko miksi itse esiinnyt täällä välillä vainoajana ja välillä vainottuna? Jos käy, niin voin sanasta sanaan toistaa viestisi jossa nappikuuloketyypit varjostavat sinua jossain, vai oliko sekin jonkun toisen ihmisen tarinasta Tampereella?
- Anonyymi00021UUSI
-keskustelupalstojen haltuunotto tai niiden luominen tarkoitusta varten
-kohteen tietokoneen (tai tietokoneeksi laskettavan laitteen) tilin ottaminen hallintaan
-kohteena esiintyminen internetissä, esimerkiksi esittämällä provosoivia- tai äärimmäisiä mielipiteitä
-kohteen mustamaalaus keskustelupalstalla
-pyrkimys romahduttaa kohteen sosiaalinen status
Ja lista jatkuu.- Anonyymi00029UUSI
Mikä nyt on, yp?
Te puollatte tätä toimintaa. Te estätte eriäviä mielipiteitä haukkumisketjuissa ettekä poista niitä. Tämä on yleisesti tunnettu tosiasia tästä sivustosta. Vuosia annetaan jonkun tiettyä henkilöä koskevan solvausviestiketjun roikkua palstalla esimerkiksi, vaikkakaan ei juuri tällä palstalla, mutta tällaisestakin on kuvakaappaus koskien jotakuta henkilöä, jonka asia oli etenemässä oikeusasteisiin.
Ihme on, jos nukutte yönne hyvin. - Anonyymi00030UUSI
Aika erikoista millaisia ihmisiä on otettu täällä Suomessa tämän kohteeksi. Suorastaan uskomatonta. Puolustuskyvyttömiä ihmisiä häiritään tällaisella koneistolla.
”Miksi tuota pidetään enää hengissä. Tieteen takiako?” Tällainenkin viesti on täältä luettu. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Aika erikoista millaisia ihmisiä on otettu täällä Suomessa tämän kohteeksi. Suorastaan uskomatonta. Puolustuskyvyttömiä ihmisiä häiritään tällaisella koneistolla.
”Miksi tuota pidetään enää hengissä. Tieteen takiako?” Tällainenkin viesti on täältä luettu.Eli ensin kohdetta häiritään ja piinatasn kaikin mahdollisin tavoin ja sitten kun hän romahtaa, tullaan esittämään tällaisia kommentteja.
- Anonyymi00022UUSI
Sillä sähköpostilla ei enää tavoita siis...?
- Anonyymi00027UUSI
Ohi meni, harmi. Olen nainen.
Enkä ota enää yhteyttä- Anonyymi00032UUSI
Mutta täällä oot silti???
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mutta täällä oot silti???
Mulle ainakin jää epäselväksi, mistä tämä kirjoittaja jolle vastaat, edes puhuu.
- Anonyymi00035UUSI
M-nainen voi laittaa viestiä Wa:ssa.
- Anonyymi00037UUSI
En voi kun olet estänyt minut.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En voi kun olet estänyt minut.
En ole estänyt.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
En ole estänyt.
Sivusta kommentoin että eikä minua tietääkseni ole estetty. Eikä ole Whatsappia.
- Anonyymi00036UUSI
Vaan kun ei ole.
- Anonyymi00044UUSI
Älä huoli, ei aloittajakaan ole M-nainen.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä järkeä näitä ja yleensä aloituksiin on sitten syytä edes vastata?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mitä järkeä näitä ja yleensä aloituksiin on sitten syytä edes vastata?
Siinäpä hyvä kysymys. Miksi vastataan ilmiselviin trolleihin.
-kohteen mustamaalaaminen perättömin väittein
-tavoitteena romahduttaa kohteen sosiaalinen status
-kohteesta hakkeroitujen ja ehkä muutettujen tietojen ”vuotaminen” kohdistetusti keskustelupalstalle - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Vai niin sinusta.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Vai niin sinusta.
No joo, voihan se tietysti ollakin M-nainen. Ihmeellistä että itsellään ei näytä olevan mihinkään asiaan mitään sanottavaa paitsi ”aka-läpättäjän” viestien kahdentumiseen.
- Anonyymi00056UUSI
Asia on loppuunkäsitelty. Siirrytään seuraavaan aiheeseen. Maahanmuutto ja neiti siellä vasemmalla viittoilee, saat aloittaa!
- Anonyymi00057UUSI
Niinhän näitä keskusteluita näytään lopetettavan yhteisellä päätöksellä.
- Anonyymi00060UUSI
Mistäs tiedät että sillä fb toimii. Se kun on some-zombein hautuumaa. Nimiä paljon muttei ketään enää niien takana.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407