Ei olisi uskonut sinusta
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
"Tuntemattomia ovat tuhkaluukkujen tiet". Mut eipä ainaka enää nimettömiä.
- Anonyymi00026UUSI
Olet kovin anuskeskeinen kirjoittelija, Freud kutsuu tuota ikäkausivaihetta anaalivaiheeksi jonka pitäisi päättyä luonnollisesti kun pieni poika raijaa potan keskelle huonetta, että kaikki voisi kehua, nyt tuli hyvät kakit. Näin kiintymyksesi palstan aukiselostamisen suhteen voisi ymmärtää. Nk clout chaser ilmiö kerran kun pääsee kertoilemaan
- Anonyymi00002
Tuo kommentoi nappi on omituinen.
- Anonyymi00007
Varsinki radiossa nähtynä ..
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varsinki radiossa nähtynä ..
Radiosta voi kuulla, ipadilta nähdä jne
- Anonyymi00003
En ollut minä.
- Anonyymi00004
Tiedän erään joka jäi kiinni
- Anonyymi00005
Miten jatko?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten jatko?
No minä ainakin jatkan samalla tavalla viimeöisen miehen kanssa kuin tähänkin saakka. Sinusta en tiedä. Tuskin olet hän. Hän meni kotiinsa nukkumaan ja tuskin on vielä herännyt.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
No minä ainakin jatkan samalla tavalla viimeöisen miehen kanssa kuin tähänkin saakka. Sinusta en tiedä. Tuskin olet hän. Hän meni kotiinsa nukkumaan ja tuskin on vielä herännyt.
H o r o
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
H o r o
Tätäkö on sinun anti keskustelupalstalle- hyttysen ininää naista esittävälle trollille? Aina oot niin pahalla päällä, vika on varmasti sinussa
- Anonyymi00008
vastakkain lavat laitetaan 🍆🍆
- Anonyymi00014
Mites sitte lennätte?
- Anonyymi00012
No eipä täällä ole mitään mistä kiinni olisi jäänyt. Jatkakaa provoanne.
- Anonyymi00013
Kiinni jäi
- Anonyymi00015
Mikä juttu tämä on ja kenelle?
- Anonyymi00019
Joku taas leikkii poliisia ja tunnistellu tuntemattomien ihmisten kirjoituksia.
- Anonyymi00016
Apn ois syytä tarkistaa lääkitys ja lopettaa se vainoominen ja mustamaalaminen. Alkaa olemaan jo epätoivosta.
- Anonyymi00020
En tiedä mihin muihin kirjoituksiin tällä viittaat ja mistä tiedät mitä muuta ap on kirjoittanut.
Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin. - Anonyymi00023UUSI
Mitä sinun proosasta pitäisi ajatella mitä saat päähäsi kirjoitella muutaman sanan perusteella. Aloittaja mustamaalaa, aloittaja vainoaa jne. Ei missään suhteessa minkään kanssa normaali järki sen mielestä. Se on sinun yksilöllinen ongelma, jos aloitukset juilii päässä tällä tavalla. Tai ainakin pitäisi olla yksilöllinen ongelma... T naiselta
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tiedä mihin muihin kirjoituksiin tällä viittaat ja mistä tiedät mitä muuta ap on kirjoittanut.
Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin."Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin. " Miten minusta alkaa tuntua hätäkakalta riu'ulla tämä laitetietonarratiivi. En se ollut minä se oli joku muu minun laitteella
- Anonyymi00021UUSI
Olis kannattanut.
- Anonyymi00025UUSI
Perustuuko aloittajaäijä kirjoituksesi esim johonkin marttyyrifantasiaan, että kuvitteellinen kumppani on jäänyt kiinni pettämisestä esim huoltomiehen tai postinkantajan kanssa? Se stemmaisi pitkäveteiseen jankutukseesi pettäjästä, joka on pettäjä ja joka petti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251266
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo201645On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 59515
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398