Kiinni jäit

Anonyymi-ap

Ei olisi uskonut sinusta

41

716

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Tuntemattomia ovat tuhkaluukkujen tiet". Mut eipä ainaka enää nimettömiä.

• Anonyymi00026
        UUSI

Olet kovin anuskeskeinen kirjoittelija, Freud kutsuu tuota ikäkausivaihetta anaalivaiheeksi jonka pitäisi päättyä luonnollisesti kun pieni poika raijaa potan keskelle huonetta, että kaikki voisi kehua, nyt tuli hyvät kakit. Näin kiintymyksesi palstan aukiselostamisen suhteen voisi ymmärtää. Nk clout chaser ilmiö kerran kun pääsee kertoilemaan

• Anonyymi00002

Tuo kommentoi nappi on omituinen.

• Anonyymi00007

Varsinki radiossa nähtynä ..

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Varsinki radiossa nähtynä ..

Radiosta voi kuulla, ipadilta nähdä jne

• Anonyymi00003

En ollut minä.

• Anonyymi00004

Tiedän erään joka jäi kiinni

• Anonyymi00005

Miten jatko?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miten jatko?

No minä ainakin jatkan samalla tavalla viimeöisen miehen kanssa kuin tähänkin saakka. Sinusta en tiedä. Tuskin olet hän. Hän meni kotiinsa nukkumaan ja tuskin on vielä herännyt.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No minä ainakin jatkan samalla tavalla viimeöisen miehen kanssa kuin tähänkin saakka. Sinusta en tiedä. Tuskin olet hän. Hän meni kotiinsa nukkumaan ja tuskin on vielä herännyt.

H o r o

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

H o r o

Tätäkö on sinun anti keskustelupalstalle- hyttysen ininää naista esittävälle trollille? Aina oot niin pahalla päällä, vika on varmasti sinussa

• Anonyymi00008

vastakkain lavat laitetaan 🍆🍆

• Anonyymi00014

Mites sitte lennätte?

• Anonyymi00031
        UUSI

minä en ainakaan laita napaani kenenkään kanssa vastakkain

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mites sitte lennätte?

Peräkanaa tietenki.

• Anonyymi00012

No eipä täällä ole mitään mistä kiinni olisi jäänyt. Jatkakaa provoanne.

• Anonyymi00013

Kiinni jäi

• Anonyymi00015

Mikä juttu tämä on ja kenelle?

• Anonyymi00019

Joku taas leikkii poliisia ja tunnistellu tuntemattomien ihmisten kirjoituksia.

• Anonyymi00041
        UUSI

Jollekulle joka ottaa sen omaksensa oli se mikä olikaan.

• Anonyymi00016

Apn ois syytä tarkistaa lääkitys ja lopettaa se vainoominen ja mustamaalaminen. Alkaa olemaan jo epätoivosta.

• Anonyymi00020

En tiedä mihin muihin kirjoituksiin tällä viittaat ja mistä tiedät mitä muuta ap on kirjoittanut.

Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin.

• Anonyymi00023
        UUSI

Mitä sinun proosasta pitäisi ajatella mitä saat päähäsi kirjoitella muutaman sanan perusteella. Aloittaja mustamaalaa, aloittaja vainoaa jne. Ei missään suhteessa minkään kanssa normaali järki sen mielestä. Se on sinun yksilöllinen ongelma, jos aloitukset juilii päässä tällä tavalla. Tai ainakin pitäisi olla yksilöllinen ongelma... T naiselta

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En tiedä mihin muihin kirjoituksiin tällä viittaat ja mistä tiedät mitä muuta ap on kirjoittanut.

Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin.

"Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin. " Miten minusta alkaa tuntua hätäkakalta riu'ulla tämä laitetietonarratiivi. En se ollut minä se oli joku muu minun laitteella

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

"Täällä tosiaan ei voi jäädä kiinni mistään satavarmasti, koska täällä esiinnytään toisten ihmisten laitetiedoillakin. " Miten minusta alkaa tuntua hätäkakalta riu'ulla tämä laitetietonarratiivi. En se ollut minä se oli joku muu minun laitteella

Tietenkin sinusta tuntuu. Yrität kääntää asian toisinpäin. Eikö se ollut juuri siitä yhdestä menetelmästäkin: kiellä kaikki ja käännä asia toisinpäin.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tietenkin sinusta tuntuu. Yrität kääntää asian toisinpäin. Eikö se ollut juuri siitä yhdestä menetelmästäkin: kiellä kaikki ja käännä asia toisinpäin.

Mitä tarkemmin olisin tässä kieltämässä- ylläpidon toimintaperiaatteet vai jonkun muun esim yksilön?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mitä tarkemmin olisin tässä kieltämässä- ylläpidon toimintaperiaatteet vai jonkun muun esim yksilön?

Miten et itse edes tiedä mitä olet kieltämässä? Sitä että täällä esiinnytään toisten ihmisten nimissä ja jopa toisten ihmisten laitetiedoilla, sitähän sinä tuossa yrität hämärtää vihjailemalla että syyllinen siinä selittelee. Lopeta tuo ihmisten lavastaminen tänne.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten et itse edes tiedä mitä olet kieltämässä? Sitä että täällä esiinnytään toisten ihmisten nimissä ja jopa toisten ihmisten laitetiedoilla, sitähän sinä tuossa yrität hämärtää vihjailemalla että syyllinen siinä selittelee. Lopeta tuo ihmisten lavastaminen tänne.

Millä hemmetin resursseilla kykenisin lavasta maan muita ihmisiä tänne?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Millä hemmetin resursseilla kykenisin lavasta maan muita ihmisiä tänne?

Sinä omia sanojasi lainataksesi ”juonnat” tänne ihmisiä gubeksi aina jos he alkavat keskustella toisina esiintymisestä, vainoamisesta ja/tai tähän palstaan liittyvästä hakkeroinnista.

Minusta on merkillepantavaa, että olet tosi provosoiva ja välillä suorastaan karmiva ja oletkin saanut täällä kasan uhkauksia, mutta kuitenkaan juuri sinua ei kukaan ole saanut hakkeroitua koko aikana kun olet täällä ollut. Näillä hakkeroijilla on melkoinen välineistö, niin kummallista, että sinä et ole kohteena, kun aika moni muu kuulostaa olleen ja olevan.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sinä omia sanojasi lainataksesi ”juonnat” tänne ihmisiä gubeksi aina jos he alkavat keskustella toisina esiintymisestä, vainoamisesta ja/tai tähän palstaan liittyvästä hakkeroinnista.

Minusta on merkillepantavaa, että olet tosi provosoiva ja välillä suorastaan karmiva ja oletkin saanut täällä kasan uhkauksia, mutta kuitenkaan juuri sinua ei kukaan ole saanut hakkeroitua koko aikana kun olet täällä ollut. Näillä hakkeroijilla on melkoinen välineistö, niin kummallista, että sinä et ole kohteena, kun aika moni muu kuulostaa olleen ja olevan.

"Minusta on merkillepantavaa, että olet tosi provosoiva ja välillä suorastaan karmiva ja oletkin saanut täällä kasan uhkauksia, " Ahaa, ok. Koetko nämä mainitsemasi uhkaukset oikeutettuna?🤦‍♀️ Täällä on tosiaan toinenkin gubesta kirjoitteleva tulisielu, joka on ottanut matsia niin sinun kuin erään ns pahaenteisesti itseään ilmaisevan körmyn kanssa. Mennyt henkilöllisyydet ristiin toinen on solkottanut sielunsa kyllyydestä sisältöä ja toinen kirjoitellut tuliseen tyyliinsä kuin tälle ns gubelle. Siinä kans yksi juna mitä ei ole voinut pysäyttää seurata vaan, että ookkei

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

"Minusta on merkillepantavaa, että olet tosi provosoiva ja välillä suorastaan karmiva ja oletkin saanut täällä kasan uhkauksia, " Ahaa, ok. Koetko nämä mainitsemasi uhkaukset oikeutettuna?🤦‍♀️ Täällä on tosiaan toinenkin gubesta kirjoitteleva tulisielu, joka on ottanut matsia niin sinun kuin erään ns pahaenteisesti itseään ilmaisevan körmyn kanssa. Mennyt henkilöllisyydet ristiin toinen on solkottanut sielunsa kyllyydestä sisältöä ja toinen kirjoitellut tuliseen tyyliinsä kuin tälle ns gubelle. Siinä kans yksi juna mitä ei ole voinut pysäyttää seurata vaan, että ookkei

Minä en ole ottanut matseja kanssasi tai kenenkään kanssa juuri koskaan, olen pysytellyt visusti pois tieltäsi, koska olet ahdistava kirjoittelija. Eli tässä sulla menee jo heti harhaan. En edes kirjoita tänne yleensä mitään ja olen ollut pitkiä aikoja täältä kokonaan poiskin, toisin kuin sinä.

Olen lukenut kyllä taustalla silloin kun olen täällä ollut ja voinut jonkun yhden kommentin laittaa.

Näitäkin olet joskus rientänyt kiistämään ja lavastamaan minua joksikin vakiokirjoittekijaksi täällä.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minä en ole ottanut matseja kanssasi tai kenenkään kanssa juuri koskaan, olen pysytellyt visusti pois tieltäsi, koska olet ahdistava kirjoittelija. Eli tässä sulla menee jo heti harhaan. En edes kirjoita tänne yleensä mitään ja olen ollut pitkiä aikoja täältä kokonaan poiskin, toisin kuin sinä.

Olen lukenut kyllä taustalla silloin kun olen täällä ollut ja voinut jonkun yhden kommentin laittaa.

Näitäkin olet joskus rientänyt kiistämään ja lavastamaan minua joksikin vakiokirjoittekijaksi täällä.

Tarkennan: olen kirjoitellut lyhyitä aikoja silloin tällöin ja yleensä vain tietyistä aiheista. Mutta olen ollut pitkiä aikoja (kuukausia) kokonaankin pois täältä useita kertoja. Enkä ole vakikirjoittaja. Moneen muuhun verrattuna olen kirjoittanut tänne todella vähän.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kyllähän olet ottanut pitkäkestoista matsia toisen kirjoittelijan kuin minun kanssa, viimeksi eilen tuossa näyttämölle päässeen ketjun keskustelussa. Sisältöön en ota kantaa sen kummemmin kuin että se en ollut minä. Enkä tiedä millaisen sisällön katsot ahdistavaksi, varmaan kaiken mikä puhuu sinun narratiivia vastaan. Sitä en sano, ettenkö olisi välillä mauton, mutta se ei edelleenkään suo sinulle implisiittisistä määrittelyvaltaa mitä kirjoitan ja mitä en. Itse koen jokseenkin ahdistavana, että pistät lusikkasi soppaan, missä palstaäijä trollaa köppäisesti rakennetussa avauksessa stalkkerista ja vastaa itselleen jotain tyyliin, että sinä et ole siihen riittävän hyvä senkin metukka vai mikä pötykkä se olikaan ja esität näin järjenvastaisen asetelman perusteella teesin, että se olet esim sinä jota "maalitetaan " jne. Joo pikkuisen hapanta tekstiä tuli sen jälkeen, toisen naisen maalittaminen em narratiiviin ei ole feminististä manifestointia sekään. Erityiset miinuspisteet lopuksi tosiaan vielä kerran tällä ajatuksella kilvoittelusta, kuinka joku on saanut uhkauksia

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kyllähän olet ottanut pitkäkestoista matsia toisen kirjoittelijan kuin minun kanssa, viimeksi eilen tuossa näyttämölle päässeen ketjun keskustelussa. Sisältöön en ota kantaa sen kummemmin kuin että se en ollut minä. Enkä tiedä millaisen sisällön katsot ahdistavaksi, varmaan kaiken mikä puhuu sinun narratiivia vastaan. Sitä en sano, ettenkö olisi välillä mauton, mutta se ei edelleenkään suo sinulle implisiittisistä määrittelyvaltaa mitä kirjoitan ja mitä en. Itse koen jokseenkin ahdistavana, että pistät lusikkasi soppaan, missä palstaäijä trollaa köppäisesti rakennetussa avauksessa stalkkerista ja vastaa itselleen jotain tyyliin, että sinä et ole siihen riittävän hyvä senkin metukka vai mikä pötykkä se olikaan ja esität näin järjenvastaisen asetelman perusteella teesin, että se olet esim sinä jota "maalitetaan " jne. Joo pikkuisen hapanta tekstiä tuli sen jälkeen, toisen naisen maalittaminen em narratiiviin ei ole feminististä manifestointia sekään. Erityiset miinuspisteet lopuksi tosiaan vielä kerran tällä ajatuksella kilvoittelusta, kuinka joku on saanut uhkauksia

”Juuri koskaan” on eri kuin ”koskaan”.

Se mielisairas metukka -kommentointi ei tullut minulle vaan avaukseen, jossa joku kirjoitti itseään stalkattavan yhden stalkkaajan toimesta, en nyt muista otsikkoa. Mutta sama kirjoittaja oli toisessa ketjussa ja provosoitui puhelinhakkerointiin liittyvistä tiedoista ja sama ”mielisairas rumilus, jonka tylsää, turhaa ja säälittävää elämää kukaan ei ole kiinnostunut seuraamaan” -kommentointi sielläkin oli valloillaan. En ollut aloittanut kumpaakaan ketjua, mutta tämä jälkimmäinen tuli vastauksena kommenttiini.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Luuletko että tuollaisten perusteella puhun maalittamisesta?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nuttu nurin päin niin onni on oikein päin.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

-Veikkailetko täällä useinkin?

• Anonyymi00021
      UUSI

Olis kannattanut.

• Anonyymi00025
      UUSI

Perustuuko aloittajaäijä kirjoituksesi esim johonkin marttyyrifantasiaan, että kuvitteellinen kumppani on jäänyt kiinni pettämisestä esim huoltomiehen tai postinkantajan kanssa? Se stemmaisi pitkäveteiseen jankutukseesi pettäjästä, joka on pettäjä ja joka petti.

• Anonyymi00044
      UUSI

Ei me mitään sen enempää olla tehty, kuin sinä ja minä.
      N>M

• Anonyymi00046
      UUSI

Täällä mitään kukaan kiinni olla mistään jääty.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2354
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      42
      1618
    3. 115
      1158
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1149
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1068
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      58
      957
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      886
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      851
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      821
    10. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      784
    11. 55
      780
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      749
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      41
      705
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      668
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      31
      627
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      57
      552
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      545
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      512
    19. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      510
    20. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      26
      508
    Aihe