On todella ikävää

Anonyymi-ap

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni.

Olen tehnyt virheitä ja varmasti kirjoittanut asioita huonosti tai väärässä tunnetilassa, mutta tarkoitukseni ei ole ollut vahingoittaa, kiusata tai tehdä kenenkään elämästä vaikeampaa.

Olisin toivonut, että asiat olisi voitu selvittää rauhallisesti ja suoraan. Harmittaa aidosti, että tilanne on mennyt näin pitkälle.

En halua enää lisätä riitaa tai pahaa oloa.

78

480

Vastaukset 78

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

WÖÖÖÖ

• Anonyymi00023
        UUSI

mämömöööö

• Anonyymi00002
      UUSI

Tuolla ei ole mitään merkitystä. Tämä on anonyymipalsta.

• Anonyymi00046
        UUSI

Kyllä sillä on eräälle henkilölle paljonkin merkitystä. Mitä sinä tulet sieltä sivusta sotkemaan

• Anonyymi00003
      UUSI

viittitkö pikkusen vihjata, että Kenelle?

• Anonyymi00004
        UUSI

No se tietää joka tietää.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sanopa miten kukaan voi tuosta aloituksesta tietää yhtään, kuka sen on kirjoittanut. Edes ylläpidolla ei ole laillista oikeutta selvittää kirjoittajien henkilöllisyyksiä. Ja jos nyt sitten joku muu omin lupineen alkaa selvittää ihmisten henkilöllisyyksiä täältä, niin onkohan sellaisen ihmisen paikka lainkaan keskustelupalstalla? Täällä esimerkiksi lavastetaan ihmisiä, nämä omatoimiselvittäjät voivat mennä täysin harhaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

kukaan ei kyllä tuon kertomusaloituksen perusteella voi tietää mitään tai sitten tämä on vain aloittajan omassa maailmassaan todeksi kokemaa...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

kukaan ei kyllä tuon kertomusaloituksen perusteella voi tietää mitään tai sitten tämä on vain aloittajan omassa maailmassaan todeksi kokemaa...

Aloittaja toivoo ilmeisesti että olisi voinut selvittää joidenkin tietämiensä asianosaisten kanssa jonkun asian. Voi olla että häntä on täällä harhautettu luulemaan, että joitakin tuntemiaan ihmisiä on täällä kirjoittelemassa. Se onnistuu helposti, jos tarpeeksi rikollista toimintaa yhdistetään tähän palstaan. Voi myös olla, ettei ole harhautettu, mutta jostain tuntemattomasta syystä johtuen haluaa selvittää oman live-elämänsä asioita keskustelupalstalla. Mielestäni se ei ole järkevää tällaisella palstalla. Tätä palstaa käytetään väärin.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sanopa miten kukaan voi tuosta aloituksesta tietää yhtään, kuka sen on kirjoittanut. Edes ylläpidolla ei ole laillista oikeutta selvittää kirjoittajien henkilöllisyyksiä. Ja jos nyt sitten joku muu omin lupineen alkaa selvittää ihmisten henkilöllisyyksiä täältä, niin onkohan sellaisen ihmisen paikka lainkaan keskustelupalstalla? Täällä esimerkiksi lavastetaan ihmisiä, nämä omatoimiselvittäjät voivat mennä täysin harhaan.

Miksi tämän viestin edeltä on poistettu viesti?

Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi. Tällä palstalla tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.

Tämä on totta. Turhaan siellä ylläpidossa yritättte tätä asiaa muuttaa olemattomaksi vuosia jatkuneitten mustamaalauskampamjoitten jälkeen.

Alempana ap kertoo lisää, eikä tämä olekaan vain ap:lle vaan muillekin palstalla kävijöille tiedoksi.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miksi tämän viestin edeltä on poistettu viesti?

Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi. Tällä palstalla tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.

Tämä on totta. Turhaan siellä ylläpidossa yritättte tätä asiaa muuttaa olemattomaksi vuosia jatkuneitten mustamaalauskampamjoitten jälkeen.

Alempana ap kertoo lisää, eikä tämä olekaan vain ap:lle vaan muillekin palstalla kävijöille tiedoksi.

No, se olikin tuossa alempana.

• Anonyymi00005
      UUSI

Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi, ja täällä tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.

• Anonyymi00008
        UUSI

No sekin on kyllä totta ja olen kokenut myös jotain sen suuntaista kiusaa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No sekin on kyllä totta ja olen kokenut myös jotain sen suuntaista kiusaa.

”Jotain sen suuntaista kiusaa” on merkittävästi vähemmän kuin se minkä kohteena täällä jotkut ovat olleet. Olen päässyt käsitykseen, että tämä palsta on ollut syynä monenkin ihmisen itsemurhayritykseen jos ei peräti itsemurhaan. Onko tämän tarkoitus olla joku 764-versio, vai miksi täällä tapahtuu tällaisia asioita?

• Anonyymi00010
      UUSI

Pyydä nyt häneltä ihan reilusti anteeksi, ei tuollainen puolivillainen ympäripyöreys ole mitään. Jos saatkin tuolla paremman omatunnon, viesti ei nyt vain mitenkään voi tavoittaa kohdettansa. Järki käteen siellä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Onneksi joku sanoo nuo sanat täällä ihan avoimesti.

• Anonyymi00013
        UUSI

Aloittaja vaikuttaa minusta kirjoituksensa perusteella ihan kiltiltä ihmiseltä siihen verrattuna minkälaista muuta kommentointia täällä esiintyy. Tulisitpa joskus vaatimaan anteeksipyyntöä oikeitten törkeyksien kirjoittelijoilta. Missä sinä silloin olet?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa minusta kirjoituksensa perusteella ihan kiltiltä ihmiseltä siihen verrattuna minkälaista muuta kommentointia täällä esiintyy. Tulisitpa joskus vaatimaan anteeksipyyntöä oikeitten törkeyksien kirjoittelijoilta. Missä sinä silloin olet?

Tämä tietenkin vain sillä olettamalla, että aloittaja ei trollaa täällä jonkun muun ihmisen nimissä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Meinasin nyt vain sitä, että tuo aloitus on anteeksipyyntö. Vikana vain se, ettei se mene perille.

• Anonyymi00016
        UUSI

Järkikäteen myös siellä. Minä keskustelen vain livessä näistä asioista jos ei siellä halua minua kohdata palstan ulkopuolella niin en voi mitään.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kiitos. En minäkään ajattele olevani tässä mitenkään täysin syytön, ja siksi halusin sanoa oman osuuteni ääneen. Mutta palstalla on kyllä ollut myös paljon sellaista kommentointia, joka menee turhan henkilökohtaiseksi ja loukkaavaksi. Toivoisin vain, että tämä kaikki rauhoittuisi eikä kenenkään tarvitsisi enää satuttaa ketään.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä tietenkin vain sillä olettamalla, että aloittaja ei trollaa täällä jonkun muun ihmisen nimissä.

Minä olen aloittaja en trollaa en kiusaa. Minä en todellakaan ole koskaan halunnut täällä kiusata enkä trollata.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Meinasin nyt vain sitä, että tuo aloitus on anteeksipyyntö. Vikana vain se, ettei se mene perille.

Ymmärsin, kiitos täsmennyksestä. Tarkoitus olikin pyytää anteeksi ja sanoa ääneen, että kadun sitä, miten asiat ovat menneet. Tiedän kyllä, ettei ole mitään varmuutta siitä, että juuri oikea ihminen tätä koskaan lukee.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos. En minäkään ajattele olevani tässä mitenkään täysin syytön, ja siksi halusin sanoa oman osuuteni ääneen. Mutta palstalla on kyllä ollut myös paljon sellaista kommentointia, joka menee turhan henkilökohtaiseksi ja loukkaavaksi. Toivoisin vain, että tämä kaikki rauhoittuisi eikä kenenkään tarvitsisi enää satuttaa ketään.

Miksi ajattelet että juuri sinä olisit syyllinen palstan ilmapiiriin tai mihinkään mitä muut ihmiset kirjoittavat?

Niin kauan kun pidättäydyt pidättäydyt omissa asioissasi, varmaan sekin riittää. Palstaa käytetään ihmisten mustamaalaamiseen, jopa niin, että vainoamisen uhri käännetään yhtäkkiä syylliseksi johonkin tai joihinkin kirjoituksiin joihin hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Järkikäteen myös siellä. Minä keskustelen vain livessä näistä asioista jos ei siellä halua minua kohdata palstan ulkopuolella niin en voi mitään.

Ihmiseltä ihmiselle, yksäri viesti tai kasvokkain, tietysti. Sitä juuri tarkoitinkin. En sitä että lisää tunnisteita anonyymisti. Vaikka sinä taisit niin luulla. Se on vain sinun häpeäsi.

• Anonyymi00059
        UUSI

No minä pyydän nyt todella syvästi ja nöyrästi anteeksi mutta minä mieluummin pyytäisin anteeksi ihan livenä kuin täällä koska tämä nyt on vaan tämmöistä. Ap

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miksi ajattelet että juuri sinä olisit syyllinen palstan ilmapiiriin tai mihinkään mitä muut ihmiset kirjoittavat?

Niin kauan kun pidättäydyt pidättäydyt omissa asioissasi, varmaan sekin riittää. Palstaa käytetään ihmisten mustamaalaamiseen, jopa niin, että vainoamisen uhri käännetään yhtäkkiä syylliseksi johonkin tai joihinkin kirjoituksiin joihin hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa.

Minä en täällä kiusaa enkä musta maalaa enkä yhtään mitään muutakaan vilpillistä ole ikinä harrastanut täällä. Minua on vaan helkkaristi ärsyttänyt että minua syytellään sellaisesta. Täysin perusteetta ja täysin vailla näyttöä. Ap

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aloittaja ei trollaa yhtikäs mitään. Tämä aloitus oli e-naiselle. Ap

• Anonyymi00070
        UUSI

Minä pyydän e-naiselta anteeksi. Ap mutta se tapahtuu vain livessä ei täällä. Ap

• Anonyymi00012
      UUSI

Minäkin olisin hänen kanssaan toivonut suoraa asioiden läpikäymistä.

En tiedä saanko koskaan mahdollisuutta näyttää, että hän on tärkeä. Toivon vilpittömästi yksin hänen onneaan, en sotkea hänen elämäänsä millään tavoin.

LS

• Anonyymi00022
      UUSI

olet ujo miksi:/

• Anonyymi00026
      UUSI

Ehkäpä parasta että ette roudi näitä täällä ollenkaan. Vaan puhutte keskenään.

• Anonyymi00029
        UUSI

No sitähän minä olen tässä koko ajan yrittänyt. Vaan kun ei halua toinen osapuoli minun kanssa mitään oikeasti niinhän Täällä on käynyt mulle yöllä sanomassa.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No sitähän minä olen tässä koko ajan yrittänyt. Vaan kun ei halua toinen osapuoli minun kanssa mitään oikeasti niinhän Täällä on käynyt mulle yöllä sanomassa.

Täällä käynyt sanomassa? Ihan oikeasti, sinä et voi täältä lukemiasi asioita varmuudella laittaa kenenkään piikkiin.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kukaan ei kirjoittele ikäväpalstalle tai minnekään ihmiselle jonka kanssa ei halua olla tekemisissä. Tuollaisen kirjoittaja on joko on seonnut tai trolli/ kiusaaja. En tiedä kuviota. Mut jotenki tuntuu et yks ihminen vetää jotain kummallisra omaa draamaa ja shouta täällä.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Täällä käynyt sanomassa? Ihan oikeasti, sinä et voi täältä lukemiasi asioita varmuudella laittaa kenenkään piikkiin.

Minä en saa häntä puhelimella kiinni enkä millään muullakaan. Mitä siinä sitten voi tehdä?

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Minä en saa häntä puhelimella kiinni enkä millään muullakaan. Mitä siinä sitten voi tehdä?

Et mitään. Silloin pitää antaa olla. Hän on tehnyt ratkaisunsa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ja pettymystä saa ilmaista sanoin varsinkin jos on oikeessa ja vaikkei oiskaan voi myöhemmin myöntää toinen idea olikin parempi.
      Vaan elämää.
      Ihan ku ois kummi kirjottana siks yritän vastata niinku tarkotan ja kiva jos et oo vihane

• Anonyymi00028
        UUSI

En minä ole vihainen. Ap

• Anonyymi00030
      UUSI

Veli kyselee toisaalla tai ei kysele mutta ruinaa vastausta miks oon niin ujo.
      Ei se siitä ole vaan miks puhut.
      Minä puolustaudun kun oon kummille tonnin velkaa älä mieti mitään muuta näin minun pää miten teillä?
      Tälleen ei voi loputtomasti kaunaa kantaa vaikka oon toimina väärin kun en ihan sovittua oo maksanu, hyväksyn tällasissa tapauksissa automaatilla ja minä olen antava, niin kaiken pahan ja sammakot pystyn suodattamaan kun ne on tullu sinun suusta.
      Sulla on oikeus eikä oo hyvin montaa, oot ensimmäinen joka on muutaman muun lisäks tullu tuoreena vanhojen roikkuvien mukaan vaan jokasen muistan.
      Ei oo montaa kellä on oikeesti vara haukkua, sulla on enkä usko oot tehny niin.
      Jos oot, tiedän et oo tarkottanu kunhan tuohduksissa jos..

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei tee mieli loputtomiin jos ikä ollaan jo pelleilty veljelle terveisiä.

• Anonyymi00032
      UUSI

Eikö niitä loukattuja ole enemmänkin kuin vain yksi henkilö?

• Anonyymi00033
      UUSI

Yks j miehistä 😀 silti rakas ja samaa verta, en ikinä niin kaltoin ja hallinnollisesti kohtelisi häntä mitä minua kohtelee, kun luulee tekevänsä oikein.
      Ahneus vaikka toisen etujen mukasesti ahnehtis ei välttämättä oo oikein. Siks en ikinä ite kellekään tekis niin vaikka miten vihaisin

• Anonyymi00037
        UUSI

Nämä J-mies tai mitkään muutkaan -mieshöpinät eivät ole tämän viestin kirjoittajalta.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nämä J-mies tai mitkään muutkaan -mieshöpinät eivät ole tämän viestin kirjoittajalta.

Joo kiitos minä ymmärrän sen enkä aio vastata semmosiin j-aloituksiin. Olen ollut väsynyt ja töissä ja turhautunut ja todella ikävissäni niin olen kuvitellut sellaisia turhia. ap

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Joo kiitos minä ymmärrän sen enkä aio vastata semmosiin j-aloituksiin. Olen ollut väsynyt ja töissä ja turhautunut ja todella ikävissäni niin olen kuvitellut sellaisia turhia. ap

Rauhotu ja jos on ainut asia miks kuormitat ihtees niin vaadin ja tarkotan.
        Puhuin yleisesti minäki oon kyllästyny enkä oo paljoo perehtyny. Paska haisee niin paljo läpi ettei avaa tai lue paitsi joitain eikä voi ku päätä pyöritellä epäuskosena että onko tää tai nää ihan tosissaan

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

J on yksi Suomen yleisimmistä miesten etunimien alkukirjaimista. Jo pelkästään Juhia on yli 40 000. Lisääpä siiten Jarmot, Jeret ja Jukat vaikka, niin jo noilla ollaan pitkästi yli sadassa tuhannessa ihmisessä.

Täällä velloo ja on vellonut jo vuosia J-mies juttua, ei niissä tietenkään ole kohteena aina sama ihminen.

• Anonyymi00034
      UUSI

Ghostaajien ja estäjien kanssa ei selvitellä mitään ennen anteeksipyyntöä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Niin.

• Anonyymi00038
      UUSI

Olen todella pahoillani mutta minä en oikeasti kerkiä täällä roikkumaan koko ajan kun minä olen töissä. Tulee koko ajan helvetisti tekstiä En minä kerkiä näitä lukemaan menee vittu hermo. Pitää ajaa kohta saatana sairaslomalle kun ei vittu tässä pää kestää enää mitään

• Anonyymi00039
        UUSI

Tämä oli aloittajalta ja minä lähden nyt kotiin

• Anonyymi00044
        UUSI

Miksi sinä luet näitä, jos tämä vie sairaslomalle? Eihän näitä ole pakko lukea täällä. 🤔 nämä on näitä palstan outouksia. Kun on töissä, on töissä.

LS

• Anonyymi00048
        UUSI

Tällä palstalla mikään ei ole kohdillaan. Ensin ihan asiallinen aloitus, mihin itsekin vastasin, että samoja asioita toivon elömässäni, että olisi mahdollisuys ollut sooua kyseisen ihmisen kanssa ihan kahden kesken...yhtäkkiä tulee täällä sitten jokin käsittämätön "hermohepuli" ja romahdus....

LS

• Anonyymi00049
        UUSI

Jos et ole tosiaan kokenut täällä kuin pientä kiusaa, eikä sinulla ole muuta syytä olla täällä kuin se, ettei se ketä tavoittelet ole ollut ”tavoitettavissa” niin sinuna poistuisin palstalta lopullisesti ja niin nopeasti kuin mahdollista.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Miksi sinä luet näitä, jos tämä vie sairaslomalle? Eihän näitä ole pakko lukea täällä. 🤔 nämä on näitä palstan outouksia. Kun on töissä, on töissä.

LS

Kun kuvitellaan että minulla ei ole täällä muka mitään tekemistä.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kun kuvitellaan että minulla ei ole täällä muka mitään tekemistä.

Varmasti. Kellepä ei voisi olla todellisesti tekemisiä, jokainen sitten päättää itse mitä milloinkin tekee, kukaan ei täällä pakota olemaan. :)

LS

• Anonyymi00040
      UUSI

Hyvin on mennyt.

• Anonyymi00041
      UUSI

Jatkuvaa syyttelyä ja syyllistämistä vaan kuulee. Ap

• Anonyymi00076
        UUSI

Tämä on tunnettu trollipalsta. Täällä trollataan toisten ihmisten henkilöllisyyksilläkin.

• Anonyymi00042
      UUSI

On ollut yhtä juhlaa

• Anonyymi00045
      UUSI

En seuraa tätä palstaa jatkuvasti enkä pysty vastaamaan täällä koko ajan. Olen töissä ja tarvitsen myös unta ja omaa rauhaa. Jos en vastaa heti, se ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, etten ole täällä päivystämässä. ap

• Anonyymi00050
        UUSI

Niinpä. Se on ihan oikein. Ei kenenkään tarvitse päivystää, vaikka muut siellä palstalla asuisivatkin :)

LS

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Niinpä. Se on ihan oikein. Ei kenenkään tarvitse päivystää, vaikka muut siellä palstalla asuisivatkin :)

LS

Mitähän vinoilua tuokin taas on?

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mitähän vinoilua tuokin taas on?

Ei, kun menet nyt nukkumaan ja huomenna töihin, jos työpäivä on huomenna. Ei täällä kannata aikaa tuhlailla :) vaikka itse sanonkin, niin ei se silti ole vaivan arvoista.

LS

• Anonyymi00052
      UUSI

Minä en todellakaan päivystä täällä, enkä halua täällä edes olla. Lähdin tältä palstalta jo marraskuussa.

Nyt palasin vain siksi, että tuli taas tilanne, jossa en kuullut hänestä mitään. Epätoivoissani tulin katsomaan, oliko täällä kirjoituksia, jotka voisivat liittyä minuun.

Huomasin, että täällä oli jotain, ja siksi jäin taas lukemaan ja vastailemaan. En kuitenkaan halua tämän olevan tapa selvittää asioita.

Ongelma on juuri siinä, etten ole saanut suoraan vastauksia kysymyksiini.

AP

• Anonyymi00058
        UUSI

No, hän ei todennäköisesti ole täällä, jos et ole saanut vastauksia. Kait normaali ihminen sinulle vastaisi, jos tietäisi sinun haluavan tehdä sovintoa ja itsekin täällä olisi sinua varten ollut, haluten tehdä sovinnon. Miksi kukaan kiusallaan ketään pitäisi kärsimyksessä asioiden osalta.

LS

• Anonyymi00053
      UUSI

Mikä siinä mättää?

• Anonyymi00056
      UUSI

Puhutaan vielä rauhallisesti suoraan, sitä minäkin haluan. Tällä viikolla poikkesin kaksi kertaa, olisitko silloin jo puhunut? Rohkaistu tule reippaasti lähelle ja puhu mulle kuuluvasti. Voi kun me puhuttaisiin..t

• Anonyymi00061
      UUSI

Jag har talar

• Anonyymi00064
      UUSI

Minäki oon väsyny nyt öitä iso ja pikku tee pienelle halaus ja jos suukon antaisit uskaltaisin itekki.

• Anonyymi00067
        UUSI

Minä en tunne ketään tee ihmistä. Ap

• Anonyymi00065
      UUSI

Pahoittelen tuota äsköistä hermoromahdustani. Nukkunut viime yönä käytännössä ollenkaan helkkarin kiireinen päivä tai oikeastaan koko viikonloppu. Ja minä olen ihan poikki äsynyt. Surullinen siitä etten näe häntä. Ap

• Anonyymi00069
        UUSI

Eipä se mitään ketään varmasti haittaa. Joskus väsyneenä voi mielikin temppuilla.
        Hyvää yötä. Ps. Ei täällä kannata oikeasti olla, ei ole pakkoa sille.

LS

• Anonyymi00071
      UUSI

Aloittajalle. En tiedä uskonko enää todellisesti, että pääsisin asioista hänen kanssaan enää keskustelemaan. En tiedä miksi hän on aika järkkymätön. Pelkääkö sitten, että hänen kiltteyttään käytettäisiin hyväksi?

Minä olen taas niin alas vajonnut, pyytäessäni jatkuvaa anteeksiantoa ja ystävyyttä. Vaikka tiedän, ettei minun pitäisi, minun kuuluisi päästää hänet menemään.

LS

• Anonyymi00072
        UUSI

Aloitus ei koske sinua. Ap

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Aloitus ei koske sinua. Ap

En niin väittänytkään.

LS

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

En niin väittänytkään.

LS

Anteeksi. Luin niin hätäisesti taas. Olen ollut vasta hetken kotonakin, kun piti käydä autoa tankkamassa ja meinasin käydä katsomassa lukon, mutta sitten totesin sen liian hankalaks tänään. Ap

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Anteeksi. Luin niin hätäisesti taas. Olen ollut vasta hetken kotonakin, kun piti käydä autoa tankkamassa ja meinasin käydä katsomassa lukon, mutta sitten totesin sen liian hankalaks tänään. Ap

Sinun pitää jättää silloin ne lukot lukkoon, jos se menee liian hankalaksi niiden kanssa.

LS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe