Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni.
Olen tehnyt virheitä ja varmasti kirjoittanut asioita huonosti tai väärässä tunnetilassa, mutta tarkoitukseni ei ole ollut vahingoittaa, kiusata tai tehdä kenenkään elämästä vaikeampaa.
Olisin toivonut, että asiat olisi voitu selvittää rauhallisesti ja suoraan. Harmittaa aidosti, että tilanne on mennyt näin pitkälle.
En halua enää lisätä riitaa tai pahaa oloa.
On todella ikävää
78
480
Vastaukset 78
- Anonyymi00001UUSI
WÖÖÖÖ
- Anonyymi00023UUSI
mämömöööö
- Anonyymi00002UUSI
Tuolla ei ole mitään merkitystä. Tämä on anonyymipalsta.
- Anonyymi00046UUSI
Kyllä sillä on eräälle henkilölle paljonkin merkitystä. Mitä sinä tulet sieltä sivusta sotkemaan
- Anonyymi00003UUSI
viittitkö pikkusen vihjata, että Kenelle?
- Anonyymi00004UUSI
No se tietää joka tietää.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanopa miten kukaan voi tuosta aloituksesta tietää yhtään, kuka sen on kirjoittanut. Edes ylläpidolla ei ole laillista oikeutta selvittää kirjoittajien henkilöllisyyksiä. Ja jos nyt sitten joku muu omin lupineen alkaa selvittää ihmisten henkilöllisyyksiä täältä, niin onkohan sellaisen ihmisen paikka lainkaan keskustelupalstalla? Täällä esimerkiksi lavastetaan ihmisiä, nämä omatoimiselvittäjät voivat mennä täysin harhaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
kukaan ei kyllä tuon kertomusaloituksen perusteella voi tietää mitään tai sitten tämä on vain aloittajan omassa maailmassaan todeksi kokemaa...
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
kukaan ei kyllä tuon kertomusaloituksen perusteella voi tietää mitään tai sitten tämä on vain aloittajan omassa maailmassaan todeksi kokemaa...
Aloittaja toivoo ilmeisesti että olisi voinut selvittää joidenkin tietämiensä asianosaisten kanssa jonkun asian. Voi olla että häntä on täällä harhautettu luulemaan, että joitakin tuntemiaan ihmisiä on täällä kirjoittelemassa. Se onnistuu helposti, jos tarpeeksi rikollista toimintaa yhdistetään tähän palstaan. Voi myös olla, ettei ole harhautettu, mutta jostain tuntemattomasta syystä johtuen haluaa selvittää oman live-elämänsä asioita keskustelupalstalla. Mielestäni se ei ole järkevää tällaisella palstalla. Tätä palstaa käytetään väärin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sanopa miten kukaan voi tuosta aloituksesta tietää yhtään, kuka sen on kirjoittanut. Edes ylläpidolla ei ole laillista oikeutta selvittää kirjoittajien henkilöllisyyksiä. Ja jos nyt sitten joku muu omin lupineen alkaa selvittää ihmisten henkilöllisyyksiä täältä, niin onkohan sellaisen ihmisen paikka lainkaan keskustelupalstalla? Täällä esimerkiksi lavastetaan ihmisiä, nämä omatoimiselvittäjät voivat mennä täysin harhaan.
Miksi tämän viestin edeltä on poistettu viesti?
Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi. Tällä palstalla tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.
Tämä on totta. Turhaan siellä ylläpidossa yritättte tätä asiaa muuttaa olemattomaksi vuosia jatkuneitten mustamaalauskampamjoitten jälkeen.
Alempana ap kertoo lisää, eikä tämä olekaan vain ap:lle vaan muillekin palstalla kävijöille tiedoksi. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi tämän viestin edeltä on poistettu viesti?
Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi. Tällä palstalla tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.
Tämä on totta. Turhaan siellä ylläpidossa yritättte tätä asiaa muuttaa olemattomaksi vuosia jatkuneitten mustamaalauskampamjoitten jälkeen.
Alempana ap kertoo lisää, eikä tämä olekaan vain ap:lle vaan muillekin palstalla kävijöille tiedoksi.No, se olikin tuossa alempana.
- Anonyymi00005UUSI
Asiat eivät mitenkään automaationa mene minkäänlaisiksi, ja täällä tehdään tarkoituksellista pahaa ihmisille.
- Anonyymi00008UUSI
No sekin on kyllä totta ja olen kokenut myös jotain sen suuntaista kiusaa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No sekin on kyllä totta ja olen kokenut myös jotain sen suuntaista kiusaa.
”Jotain sen suuntaista kiusaa” on merkittävästi vähemmän kuin se minkä kohteena täällä jotkut ovat olleet. Olen päässyt käsitykseen, että tämä palsta on ollut syynä monenkin ihmisen itsemurhayritykseen jos ei peräti itsemurhaan. Onko tämän tarkoitus olla joku 764-versio, vai miksi täällä tapahtuu tällaisia asioita?
- Anonyymi00010UUSI
Pyydä nyt häneltä ihan reilusti anteeksi, ei tuollainen puolivillainen ympäripyöreys ole mitään. Jos saatkin tuolla paremman omatunnon, viesti ei nyt vain mitenkään voi tavoittaa kohdettansa. Järki käteen siellä.
- Anonyymi00011UUSI
Onneksi joku sanoo nuo sanat täällä ihan avoimesti.
- Anonyymi00013UUSI
Aloittaja vaikuttaa minusta kirjoituksensa perusteella ihan kiltiltä ihmiseltä siihen verrattuna minkälaista muuta kommentointia täällä esiintyy. Tulisitpa joskus vaatimaan anteeksipyyntöä oikeitten törkeyksien kirjoittelijoilta. Missä sinä silloin olet?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aloittaja vaikuttaa minusta kirjoituksensa perusteella ihan kiltiltä ihmiseltä siihen verrattuna minkälaista muuta kommentointia täällä esiintyy. Tulisitpa joskus vaatimaan anteeksipyyntöä oikeitten törkeyksien kirjoittelijoilta. Missä sinä silloin olet?
Tämä tietenkin vain sillä olettamalla, että aloittaja ei trollaa täällä jonkun muun ihmisen nimissä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Meinasin nyt vain sitä, että tuo aloitus on anteeksipyyntö. Vikana vain se, ettei se mene perille.
- Anonyymi00016UUSI
Järkikäteen myös siellä. Minä keskustelen vain livessä näistä asioista jos ei siellä halua minua kohdata palstan ulkopuolella niin en voi mitään.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiitos. En minäkään ajattele olevani tässä mitenkään täysin syytön, ja siksi halusin sanoa oman osuuteni ääneen. Mutta palstalla on kyllä ollut myös paljon sellaista kommentointia, joka menee turhan henkilökohtaiseksi ja loukkaavaksi. Toivoisin vain, että tämä kaikki rauhoittuisi eikä kenenkään tarvitsisi enää satuttaa ketään.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä tietenkin vain sillä olettamalla, että aloittaja ei trollaa täällä jonkun muun ihmisen nimissä.
Minä olen aloittaja en trollaa en kiusaa. Minä en todellakaan ole koskaan halunnut täällä kiusata enkä trollata.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meinasin nyt vain sitä, että tuo aloitus on anteeksipyyntö. Vikana vain se, ettei se mene perille.
Ymmärsin, kiitos täsmennyksestä. Tarkoitus olikin pyytää anteeksi ja sanoa ääneen, että kadun sitä, miten asiat ovat menneet. Tiedän kyllä, ettei ole mitään varmuutta siitä, että juuri oikea ihminen tätä koskaan lukee.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos. En minäkään ajattele olevani tässä mitenkään täysin syytön, ja siksi halusin sanoa oman osuuteni ääneen. Mutta palstalla on kyllä ollut myös paljon sellaista kommentointia, joka menee turhan henkilökohtaiseksi ja loukkaavaksi. Toivoisin vain, että tämä kaikki rauhoittuisi eikä kenenkään tarvitsisi enää satuttaa ketään.
Miksi ajattelet että juuri sinä olisit syyllinen palstan ilmapiiriin tai mihinkään mitä muut ihmiset kirjoittavat?
Niin kauan kun pidättäydyt pidättäydyt omissa asioissasi, varmaan sekin riittää. Palstaa käytetään ihmisten mustamaalaamiseen, jopa niin, että vainoamisen uhri käännetään yhtäkkiä syylliseksi johonkin tai joihinkin kirjoituksiin joihin hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Järkikäteen myös siellä. Minä keskustelen vain livessä näistä asioista jos ei siellä halua minua kohdata palstan ulkopuolella niin en voi mitään.
Ihmiseltä ihmiselle, yksäri viesti tai kasvokkain, tietysti. Sitä juuri tarkoitinkin. En sitä että lisää tunnisteita anonyymisti. Vaikka sinä taisit niin luulla. Se on vain sinun häpeäsi.
- Anonyymi00059UUSI
No minä pyydän nyt todella syvästi ja nöyrästi anteeksi mutta minä mieluummin pyytäisin anteeksi ihan livenä kuin täällä koska tämä nyt on vaan tämmöistä. Ap
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi ajattelet että juuri sinä olisit syyllinen palstan ilmapiiriin tai mihinkään mitä muut ihmiset kirjoittavat?
Niin kauan kun pidättäydyt pidättäydyt omissa asioissasi, varmaan sekin riittää. Palstaa käytetään ihmisten mustamaalaamiseen, jopa niin, että vainoamisen uhri käännetään yhtäkkiä syylliseksi johonkin tai joihinkin kirjoituksiin joihin hänellä ei ole mitään osaa eikä arpaa.Minä en täällä kiusaa enkä musta maalaa enkä yhtään mitään muutakaan vilpillistä ole ikinä harrastanut täällä. Minua on vaan helkkaristi ärsyttänyt että minua syytellään sellaisesta. Täysin perusteetta ja täysin vailla näyttöä. Ap
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aloittaja ei trollaa yhtikäs mitään. Tämä aloitus oli e-naiselle. Ap
- Anonyymi00070UUSI
Minä pyydän e-naiselta anteeksi. Ap mutta se tapahtuu vain livessä ei täällä. Ap
- Anonyymi00012UUSI
Minäkin olisin hänen kanssaan toivonut suoraa asioiden läpikäymistä.
En tiedä saanko koskaan mahdollisuutta näyttää, että hän on tärkeä. Toivon vilpittömästi yksin hänen onneaan, en sotkea hänen elämäänsä millään tavoin.
LS - Anonyymi00022UUSI
olet ujo miksi:/
- Anonyymi00026UUSI
Ehkäpä parasta että ette roudi näitä täällä ollenkaan. Vaan puhutte keskenään.
- Anonyymi00029UUSI
No sitähän minä olen tässä koko ajan yrittänyt. Vaan kun ei halua toinen osapuoli minun kanssa mitään oikeasti niinhän Täällä on käynyt mulle yöllä sanomassa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No sitähän minä olen tässä koko ajan yrittänyt. Vaan kun ei halua toinen osapuoli minun kanssa mitään oikeasti niinhän Täällä on käynyt mulle yöllä sanomassa.
Täällä käynyt sanomassa? Ihan oikeasti, sinä et voi täältä lukemiasi asioita varmuudella laittaa kenenkään piikkiin.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kukaan ei kirjoittele ikäväpalstalle tai minnekään ihmiselle jonka kanssa ei halua olla tekemisissä. Tuollaisen kirjoittaja on joko on seonnut tai trolli/ kiusaaja. En tiedä kuviota. Mut jotenki tuntuu et yks ihminen vetää jotain kummallisra omaa draamaa ja shouta täällä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Täällä käynyt sanomassa? Ihan oikeasti, sinä et voi täältä lukemiasi asioita varmuudella laittaa kenenkään piikkiin.
Minä en saa häntä puhelimella kiinni enkä millään muullakaan. Mitä siinä sitten voi tehdä?
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minä en saa häntä puhelimella kiinni enkä millään muullakaan. Mitä siinä sitten voi tehdä?
Et mitään. Silloin pitää antaa olla. Hän on tehnyt ratkaisunsa.
- Anonyymi00027UUSI
Ja pettymystä saa ilmaista sanoin varsinkin jos on oikeessa ja vaikkei oiskaan voi myöhemmin myöntää toinen idea olikin parempi.
Vaan elämää.
Ihan ku ois kummi kirjottana siks yritän vastata niinku tarkotan ja kiva jos et oo vihane- Anonyymi00028UUSI
En minä ole vihainen. Ap
- Anonyymi00030UUSI
Veli kyselee toisaalla tai ei kysele mutta ruinaa vastausta miks oon niin ujo.
Ei se siitä ole vaan miks puhut.
Minä puolustaudun kun oon kummille tonnin velkaa älä mieti mitään muuta näin minun pää miten teillä?
Tälleen ei voi loputtomasti kaunaa kantaa vaikka oon toimina väärin kun en ihan sovittua oo maksanu, hyväksyn tällasissa tapauksissa automaatilla ja minä olen antava, niin kaiken pahan ja sammakot pystyn suodattamaan kun ne on tullu sinun suusta.
Sulla on oikeus eikä oo hyvin montaa, oot ensimmäinen joka on muutaman muun lisäks tullu tuoreena vanhojen roikkuvien mukaan vaan jokasen muistan.
Ei oo montaa kellä on oikeesti vara haukkua, sulla on enkä usko oot tehny niin.
Jos oot, tiedän et oo tarkottanu kunhan tuohduksissa jos.. - Anonyymi00031UUSI
Ei tee mieli loputtomiin jos ikä ollaan jo pelleilty veljelle terveisiä.
- Anonyymi00032UUSI
Eikö niitä loukattuja ole enemmänkin kuin vain yksi henkilö?
- Anonyymi00033UUSI
Yks j miehistä 😀 silti rakas ja samaa verta, en ikinä niin kaltoin ja hallinnollisesti kohtelisi häntä mitä minua kohtelee, kun luulee tekevänsä oikein.
Ahneus vaikka toisen etujen mukasesti ahnehtis ei välttämättä oo oikein. Siks en ikinä ite kellekään tekis niin vaikka miten vihaisin- Anonyymi00037UUSI
Nämä J-mies tai mitkään muutkaan -mieshöpinät eivät ole tämän viestin kirjoittajalta.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Nämä J-mies tai mitkään muutkaan -mieshöpinät eivät ole tämän viestin kirjoittajalta.
Joo kiitos minä ymmärrän sen enkä aio vastata semmosiin j-aloituksiin. Olen ollut väsynyt ja töissä ja turhautunut ja todella ikävissäni niin olen kuvitellut sellaisia turhia. ap
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Joo kiitos minä ymmärrän sen enkä aio vastata semmosiin j-aloituksiin. Olen ollut väsynyt ja töissä ja turhautunut ja todella ikävissäni niin olen kuvitellut sellaisia turhia. ap
Rauhotu ja jos on ainut asia miks kuormitat ihtees niin vaadin ja tarkotan.
Puhuin yleisesti minäki oon kyllästyny enkä oo paljoo perehtyny. Paska haisee niin paljo läpi ettei avaa tai lue paitsi joitain eikä voi ku päätä pyöritellä epäuskosena että onko tää tai nää ihan tosissaan - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
J on yksi Suomen yleisimmistä miesten etunimien alkukirjaimista. Jo pelkästään Juhia on yli 40 000. Lisääpä siiten Jarmot, Jeret ja Jukat vaikka, niin jo noilla ollaan pitkästi yli sadassa tuhannessa ihmisessä.
Täällä velloo ja on vellonut jo vuosia J-mies juttua, ei niissä tietenkään ole kohteena aina sama ihminen.
- Anonyymi00034UUSI
Ghostaajien ja estäjien kanssa ei selvitellä mitään ennen anteeksipyyntöä.
- Anonyymi00036UUSI
Niin.
- Anonyymi00038UUSI
Olen todella pahoillani mutta minä en oikeasti kerkiä täällä roikkumaan koko ajan kun minä olen töissä. Tulee koko ajan helvetisti tekstiä En minä kerkiä näitä lukemaan menee vittu hermo. Pitää ajaa kohta saatana sairaslomalle kun ei vittu tässä pää kestää enää mitään
- Anonyymi00039UUSI
Tämä oli aloittajalta ja minä lähden nyt kotiin
- Anonyymi00044UUSI
Miksi sinä luet näitä, jos tämä vie sairaslomalle? Eihän näitä ole pakko lukea täällä. 🤔 nämä on näitä palstan outouksia. Kun on töissä, on töissä.
LS - Anonyymi00048UUSI
Tällä palstalla mikään ei ole kohdillaan. Ensin ihan asiallinen aloitus, mihin itsekin vastasin, että samoja asioita toivon elömässäni, että olisi mahdollisuys ollut sooua kyseisen ihmisen kanssa ihan kahden kesken...yhtäkkiä tulee täällä sitten jokin käsittämätön "hermohepuli" ja romahdus....
LS - Anonyymi00049UUSI
Jos et ole tosiaan kokenut täällä kuin pientä kiusaa, eikä sinulla ole muuta syytä olla täällä kuin se, ettei se ketä tavoittelet ole ollut ”tavoitettavissa” niin sinuna poistuisin palstalta lopullisesti ja niin nopeasti kuin mahdollista.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miksi sinä luet näitä, jos tämä vie sairaslomalle? Eihän näitä ole pakko lukea täällä. 🤔 nämä on näitä palstan outouksia. Kun on töissä, on töissä.
LSKun kuvitellaan että minulla ei ole täällä muka mitään tekemistä.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kun kuvitellaan että minulla ei ole täällä muka mitään tekemistä.
Varmasti. Kellepä ei voisi olla todellisesti tekemisiä, jokainen sitten päättää itse mitä milloinkin tekee, kukaan ei täällä pakota olemaan. :)
LS
- Anonyymi00040UUSI
Hyvin on mennyt.
- Anonyymi00041UUSI
Jatkuvaa syyttelyä ja syyllistämistä vaan kuulee. Ap
- Anonyymi00076UUSI
Tämä on tunnettu trollipalsta. Täällä trollataan toisten ihmisten henkilöllisyyksilläkin.
- Anonyymi00042UUSI
On ollut yhtä juhlaa
- Anonyymi00045UUSI
En seuraa tätä palstaa jatkuvasti enkä pysty vastaamaan täällä koko ajan. Olen töissä ja tarvitsen myös unta ja omaa rauhaa. Jos en vastaa heti, se ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, etten ole täällä päivystämässä. ap
- Anonyymi00050UUSI
Niinpä. Se on ihan oikein. Ei kenenkään tarvitse päivystää, vaikka muut siellä palstalla asuisivatkin :)
LS - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niinpä. Se on ihan oikein. Ei kenenkään tarvitse päivystää, vaikka muut siellä palstalla asuisivatkin :)
LSMitähän vinoilua tuokin taas on?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mitähän vinoilua tuokin taas on?
Ei, kun menet nyt nukkumaan ja huomenna töihin, jos työpäivä on huomenna. Ei täällä kannata aikaa tuhlailla :) vaikka itse sanonkin, niin ei se silti ole vaivan arvoista.
LS
- Anonyymi00052UUSI
Minä en todellakaan päivystä täällä, enkä halua täällä edes olla. Lähdin tältä palstalta jo marraskuussa.
Nyt palasin vain siksi, että tuli taas tilanne, jossa en kuullut hänestä mitään. Epätoivoissani tulin katsomaan, oliko täällä kirjoituksia, jotka voisivat liittyä minuun.
Huomasin, että täällä oli jotain, ja siksi jäin taas lukemaan ja vastailemaan. En kuitenkaan halua tämän olevan tapa selvittää asioita.
Ongelma on juuri siinä, etten ole saanut suoraan vastauksia kysymyksiini.
AP- Anonyymi00058UUSI
No, hän ei todennäköisesti ole täällä, jos et ole saanut vastauksia. Kait normaali ihminen sinulle vastaisi, jos tietäisi sinun haluavan tehdä sovintoa ja itsekin täällä olisi sinua varten ollut, haluten tehdä sovinnon. Miksi kukaan kiusallaan ketään pitäisi kärsimyksessä asioiden osalta.
LS
- Anonyymi00053UUSI
Mikä siinä mättää?
- Anonyymi00056UUSI
Puhutaan vielä rauhallisesti suoraan, sitä minäkin haluan. Tällä viikolla poikkesin kaksi kertaa, olisitko silloin jo puhunut? Rohkaistu tule reippaasti lähelle ja puhu mulle kuuluvasti. Voi kun me puhuttaisiin..t
- Anonyymi00061UUSI
Jag har talar
- Anonyymi00064UUSI
Minäki oon väsyny nyt öitä iso ja pikku tee pienelle halaus ja jos suukon antaisit uskaltaisin itekki.
- Anonyymi00067UUSI
Minä en tunne ketään tee ihmistä. Ap
- Anonyymi00065UUSI
Pahoittelen tuota äsköistä hermoromahdustani. Nukkunut viime yönä käytännössä ollenkaan helkkarin kiireinen päivä tai oikeastaan koko viikonloppu. Ja minä olen ihan poikki äsynyt. Surullinen siitä etten näe häntä. Ap
- Anonyymi00069UUSI
Eipä se mitään ketään varmasti haittaa. Joskus väsyneenä voi mielikin temppuilla.
Hyvää yötä. Ps. Ei täällä kannata oikeasti olla, ei ole pakkoa sille.
LS
- Anonyymi00071UUSI
Aloittajalle. En tiedä uskonko enää todellisesti, että pääsisin asioista hänen kanssaan enää keskustelemaan. En tiedä miksi hän on aika järkkymätön. Pelkääkö sitten, että hänen kiltteyttään käytettäisiin hyväksi?
Minä olen taas niin alas vajonnut, pyytäessäni jatkuvaa anteeksiantoa ja ystävyyttä. Vaikka tiedän, ettei minun pitäisi, minun kuuluisi päästää hänet menemään.
LS- Anonyymi00072UUSI
Aloitus ei koske sinua. Ap
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Aloitus ei koske sinua. Ap
En niin väittänytkään.
LS - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
En niin väittänytkään.
LSAnteeksi. Luin niin hätäisesti taas. Olen ollut vasta hetken kotonakin, kun piti käydä autoa tankkamassa ja meinasin käydä katsomassa lukon, mutta sitten totesin sen liian hankalaks tänään. Ap
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Anteeksi. Luin niin hätäisesti taas. Olen ollut vasta hetken kotonakin, kun piti käydä autoa tankkamassa ja meinasin käydä katsomassa lukon, mutta sitten totesin sen liian hankalaks tänään. Ap
Sinun pitää jättää silloin ne lukot lukkoon, jos se menee liian hankalaksi niiden kanssa.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407