Millaista on olla minä. Nautit vielä!
Luuletko vittuakaan tietäväsi
16
378
Vastaukset
- Anonyymi
Satuttamisesta.
- Anonyymi
Vaikeaa se on mielisairaan päänsisäistä maailmaa ymmärtää!!
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
En. Toisaalta säkään et tiedä millaista on olla joku muu. Mikä sinusta tekee niin erikoisen
- Anonyymi
Haluat satuttaa.
- Anonyymi
Nautin mitä kauempana olet
- Anonyymi
Selvä. Satutan itseäni.
- Anonyymi
Mitäs muuta suunnitelet että minuun sattuisi. Kerro?
- Anonyymi
Onks tänää joku mt-ongelmaisten virallinen nettituuttailupäivä? Näköjää.
-sivusta- Anonyymi
Siltä se tosiaan tuntuu!
- Anonyymi
Paljon olin joutunut kokemaan, se ei enää yllättänyt, aina löytyi ihmisiä, jotka halusivat kertoa minulle asioita siten, kuin heillä olisi siihen pakottava tarve, purkaa jotain sellaista sisältään, minkä ajattelivat kiinnostavan minua.
En ollut enää vuosiin kiinnittänyt sellaiseen huomiota, en lukenut enää hesarin sunnuntaista paperilehteäkään. Ne ajat olivat taakse jääneitä.
En tuntenut halua tahrata käsiäni musteeseen, en lukea sellaisia narratiiveja, joiden tarkoitus oli vain tukea voimassa olevia aatteita.
Hamusin ja tavoittelin paljon enemmän. Aistin loppukesän kuutamot, syksyn usvan kasvoillani ja kuuntelin musiikkia, joka alkoi lyödä samaa tahtia sydämeni kanssa, en halunnut muualle, en välittänyt muusta.
En ollut enää tavoitettavissa. - Anonyymi
En onneksi, enkä haluakaan tietää.
- Anonyymi
Vajaa tunnut olevan, joten en todellakaan voi tietää. Nautiskele vaan itseksesi. Tosin kaltaisiasi on nykyään Suomen 3-kymppisistä iso osa. Mt-ongelmaisia, kuten uutisissa kertoivat. Löydät helposti kaltaistasi seuraa.
- Anonyymi
En tiedä, enkä nauti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822