Tässä on tullut otettua pari vuotta kaljaa miltein päivittäin. Viikonloppuna ennemmän ja viikolla pari kolme iltaisin töiden jälkeen, niin nyt ne prkl verenpaineet paukkuu korkealla. Harrastan liikuntaa viikolla, mutta en kovinkaan raskasta.
Pitäis varmaan laitaa korkki kiinni, mutta ei se niin yksin kertaista olekkaan tottutua tapaa muuttaa. Pitäis löytää sellainen aine mikä toisi öklön olon ettei mikään maistuisi. Silloinkun olen kipeä, niin kaljat jää kyllä juomatta, mutta kun ei oo kokoaikaa kipeenä. Mikä neuvoksi?
Alkoholismi ja verenpaine.
Anonyymi-ap
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
Koita nyt ekaks vähentää niin eiköhä se verenpaine laske.
- Anonyymi
Totuttuja tapoja on vaikea muuttaa hetkessä, se vaatii aikaa, mutta on mahdollista.
- Anonyymi
Kannattaa kiinnittää huomiota ruoan suolan määrään. Alkoholi saa himoitsemaan suolaisia ruokia ja suola nostaa verenpainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026