Kerro toki? Voin tehdä asialle jotain?
Mitäs muuta suunnittelet että minulle tulisi paha olo?
19
354
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi tietää kuka olet
- Anonyymi
Se ihminen jonka elämästä teit helvettiä. Pahuuttasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikot tunnisteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahden palstan loukussa? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumasti sanottu tuntemattomalle joka asiallisesti kkommentoi
sivu-uuno
- Anonyymi
Ehkä sun kannattaisi syödä voilleipä
- Anonyymi
Ja lasi maitua.
Eri
- Anonyymi
Noin paljon tykkäät ettet voi unohtaa?
- Anonyymi
Vetäkää välillä jotain muuta jauhoo
- Anonyymi
En ole suunnitellut tai edes sanonut täällä palstalla ikinä mitään negatiiivista sulle. Olen vain yrittänyt että voitaisiin jutella asiat ettei olisi niin paha mieli molemmilla. Susta on tullut mulle tärkeä enkä halua että kärsit tuolla tavalla. Jos joku on täällä tänään taas minuna esiintynyt niin tiedoksi.
- Anonyymi
No mikset juttele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikset juttele?
Olen yrittänyt mutta et vastaa mulle. En halua täällä jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt mutta et vastaa mulle. En halua täällä jutella.
Mulla on tuntemattomien numeroiden hiljennys.
- Anonyymi
En suunnittele kenellekään mitään pahaa tapahtuvaksi.
Lähden vain pois ja otan etäisyyttä niin
Että voin viimeinkin unohtaa kaiken . Sori.- Anonyymi
Et halua siis puhua?
- Anonyymi
Tuo on paras tapa toimia tässä kauheassa tilanteessa, mitä olen aivan liian kauan joutunut kokemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on paras tapa toimia tässä kauheassa tilanteessa, mitä olen aivan liian kauan joutunut kokemaan!
Minua harmittaa aivan valtavasti se ettei minun mielipidettä kysytty siihen, että onko minusta hyvä vai huono asia se että projekti aloitetaan ja mikä pahinta, kukaan ei kertonut minulle selkeästi sitä mikä koko projketin tarkoitus oli. En varmasti olisi antanut sille lupaa, jos olisin tiennyt mikä sen tarkoitus oli! Ainoa asia mistä minä ennen projekti aloitusta paljon haaveilin, oli saada tehdä töitä vakituisessa itselle hyvin tärkeässä työpaikassa, mutta projektin takia sitä ei minulle suotu koskaan!
- Anonyymi
Tarkoitin että tapan itseni ennenkuin pahempaa tulee.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat näitä viestejä ap?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822