On hauskaa kun nainen on epävarma jostain ominaisuudest joka on parasta hänessä

Anonyymi-ap

Esim. Pisamat, iso nenä, hiukset, miehekäs leuka jne. Aina ollaan epävarmoi siit mikä tekee kasist kympin🫶

16

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jaa no entäs kokovartaloakne?

• Anonyymi
        UUSI

Miehelle ei ole eduksi, sinun kaltainen lapsellisuus.

• Anonyymi
      UUSI

Laita kuvia jostain sun mielestä kauniista naisista

• Anonyymi
      UUSI

Hauskaa. Säkö saat ne naiset aina epävarmoiksi noista luettelemistas asioist??

• Anonyymi
        UUSI

Se taitaa olla jossain määrin primääri tavoite näitä anonyymeja kohtaan, mitä tulee palstaäijä näihin pateettisiin listauksiisi. Ainoa mitä olet ymmärtääkseni koskaan saanut näillä intohimoisilla ulkonäköhaukuilla myös tämän käänteisen muodon suhteen on se, että lapselliset aikuislissut ovat yrittäneet kääntää tätä merkityksetöntä skeidaa toista naista vastaan.

• Anonyymi
      UUSI

Samaa mieltä❤️se tekee just persoonan.
      Ei ole tusinatavaraa.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostat vähän kiusaajalta, kuka mienaan nauttii katsella naista peloissaan?

• Anonyymi
        UUSI

Ja sekö aiheuttaisi pelkoa naisissa, että joku mies jossain, esim anonyymi urpo netissä saattaa arvostella ulkonäköä? T

• Anonyymi
      UUSI

Joo, seki on tosi hauskaa jos mies on epävarma vaikka pienestä pippelistä tai pakenevasta hiusrajasta.

• Anonyymi
        UUSI

Hänellä on pikkasen pakeneva hiusraja. Se vähän haittaa, mut enköhän mä kohta sitäkin rakasta. Rakastuin kuitenkin hänen rinta- ja napakarvoihin, sekä parhaan. Luulin aina, etten tykkäsi niist. Ai, kun ihkuu on!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on pikkasen pakeneva hiusraja. Se vähän haittaa, mut enköhän mä kohta sitäkin rakasta. Rakastuin kuitenkin hänen rinta- ja napakarvoihin, sekä parhaan. Luulin aina, etten tykkäsi niist. Ai, kun ihkuu on!

Partaan piti olla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Partaan piti olla

Parta on kyllä kiva, miehellä, mutta saattaisi olla että mainitsemasi ominaisuudet naisella ymmärrettävästi voisivat aiheuttaa epävarmuutta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parta on kyllä kiva, miehellä, mutta saattaisi olla että mainitsemasi ominaisuudet naisella ymmärrettävästi voisivat aiheuttaa epävarmuutta.

🤣😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣😂

Kaksi peukutusta emojille? Mi-jau

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa ikävältä, jos muiden epävarmuus on sinusta hauskaa. Itse mielummin lievitän muiden epävarmuutta kuin luon sitä ja sitten nautin siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Onko sekin ratkiriemukasta, että lietsotaan toinen epävarmaksi ja mustasukkaiseksi? Onko hauskaa hekotella, miten haluaa jonkun pienen ja nuoren naisen tyttöystäväkseen? Olisit voinut jättää ne vitsit vitsailematta minun seurassani, miesten kesken voit läähätellä.

En minä enää usko, että voisin olla sinun makuusi, kun ihailet mukamas läpällä lyhyttä ja siroa pikkulikkaa. En usko, että kukaan mies tykkää ulkonäöstäni. Kaikki miehet tahtovat hentoisen taskuraketin. Change my mind.
      En ole siis mielestäsi viehättävä, kun olen pitkä ja vahvarakenteinen? Varmasti olen mielestäsi myös lihava? Sitäkö halusit minulle viestiä? Haavoitit minua joka tapauksessa. Etkä ole edes pahoillasi.
      Kuin hänelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      558
      2192
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      407
      1794
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1610
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1418
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1176
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1112
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      119
      1111
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      858
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe