Noin klo 9.00 Aamulla soittaa alakerran mummo et sattuks mua kauheesti kun mä putosin kuulemma vähän yli 4 sängystä. Sanoin että en oo pudonnut niin mummo vaan väittää että kyllä putosit kun kuulu niin kauhee tömäys,eikä antanut periksi että se ei kuulunut meiltä. Tää oli jo kolmas kerta kun väitti mun pudonneen sängystä. Kai mä nyt oisin itsekin herännyt jos oisin pudonnut. Kyllä nyt näki mummo unta.
Sattuipa aamulla
25
530
Vastaukset
- AnonyymiUnilääkkeet aiheuttaa paljon harhoja, kuulee olematonta musiikkia.kuulee ääniä ym 
- AnonyymiKokeiles pudota oikeesti. 
- AnonyymiNiin alkoi eräskin mummo rappukäytävään aina huutelemaan kun luuli jonkun sieltä tulevan ja tulihan sieltä se noutaja hänelle melko pian. 
- AnonyymiNo en varmasti kokeile pudota oikeesti. - AnonyymiLaita patja lattialle ja nuku siinä. Et putoo niin korkeelta sitten ja ei naapuria häiritse kun olet varmaan aika levoton nukkuja? Toiset vaan ei itse tajuu vaik unissaan kävelis ja tekis asioita. 

- AnonyymiKyllä nyt vaan aattelin nukkua sängyssäni,sanoo mummo mitä hyvänsä. Sehän se levoton on, utelee kaikista kaiken ja kertoo heti seuraavalle😂 - AnonyymiEli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!! En ole seinän takana 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole seinän takana Mutta joku muu on? 

- AnonyymiNyt koko talo sitten tietää että putoilet öisin sängystä. Myös minä suosittelen että siirryt nukkumaan lattialle patjan päälle. Taidat häiritä koko talon väkeä seikkailuillasi. 
- AnonyymiAntaa tietää ,mutta jos minä avaan suuni ja rupee kertoo asioita niin sen jälkeen ei taida mummo istua eteisessä tuntikausia että näkisi ihmisiä 
- AnonyymiSitä paitsi mä en edes nukkunut sängyssä vaan sohvalla kun alkovissa on niin kuuma - AnonyymiAi jaa. Se muuttaa kaiken! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ai jaa. Se muuttaa kaiken! Joo, ei sohvalta putoominen ole yhtään sama asia... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo, ei sohvalta putoominen ole yhtään sama asia... No se pitää kyllä itse testata. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No se pitää kyllä itse testata. Sanot vaan mummolle, että sohvalta sinä jatkuvasti putoilet, etkä sängystä. Kyllä siinä mummo ihmettelee, kun ei sitä eroa tajunnut. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo, ei sohvalta putoominen ole yhtään sama asia... Sohva on niin matala ettei kuuluisi kyllä yhtä mitään ja voitais nyt jo keskustella jostain asiasta 

- AnonyymiNo kun en nyt putoile yhtään mistään. En sohvalta enkä sängystä ja sillä sipuli, - AnonyymiNo mutta miten olisi toi kärryiltä putoaminen? 
- AnonyymiÄlä vaan hanki kerrossänkyä. Yläpetiltä kun putoo, niin tekee jo kipeetä. 

- AnonyymiNyt lopetetaan nämä pöhköt kommentit kun ei osata olla asiallisia. 
- AnonyymiMummo haluaisi seksiä. Kaikki naiset ovat vain seksin perässä. - AnonyymiTämä onkin parempi puheenaihe! Mummot on joskus ihan mahdottomia siinä asiassa! 

- AnonyymiKyllä sä varmasti oot jostain pudonnut, olkoot sitten sohva, sänky tai kärryt. Ite kirjoitit että "sattuipa aamulla" - AnonyymiSattuuhan se, jos putoo! 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset789317
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905947
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1045785
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään394057
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi783832
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät493679
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k582885
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral982859