Noin klo 9.00 Aamulla soittaa alakerran mummo et sattuks mua kauheesti kun mä putosin kuulemma vähän yli 4 sängystä. Sanoin että en oo pudonnut niin mummo vaan väittää että kyllä putosit kun kuulu niin kauhee tömäys,eikä antanut periksi että se ei kuulunut meiltä. Tää oli jo kolmas kerta kun väitti mun pudonneen sängystä. Kai mä nyt oisin itsekin herännyt jos oisin pudonnut. Kyllä nyt näki mummo unta.
Sattuipa aamulla
25
544
Vastaukset
- Anonyymi
Unilääkkeet aiheuttaa paljon harhoja, kuulee olematonta musiikkia.kuulee ääniä ym
- Anonyymi
Kokeiles pudota oikeesti.
- Anonyymi
Niin alkoi eräskin mummo rappukäytävään aina huutelemaan kun luuli jonkun sieltä tulevan ja tulihan sieltä se noutaja hänelle melko pian.
- Anonyymi
No en varmasti kokeile pudota oikeesti.
- Anonyymi
Laita patja lattialle ja nuku siinä. Et putoo niin korkeelta sitten ja ei naapuria häiritse kun olet varmaan aika levoton nukkuja? Toiset vaan ei itse tajuu vaik unissaan kävelis ja tekis asioita.
- Anonyymi
Kyllä nyt vaan aattelin nukkua sängyssäni,sanoo mummo mitä hyvänsä. Sehän se levoton on, utelee kaikista kaiken ja kertoo heti seuraavalle😂
- Anonyymi
Eli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!!
En ole seinän takana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole seinän takana
Mutta joku muu on?
- Anonyymi
Nyt koko talo sitten tietää että putoilet öisin sängystä. Myös minä suosittelen että siirryt nukkumaan lattialle patjan päälle. Taidat häiritä koko talon väkeä seikkailuillasi.
- Anonyymi
Antaa tietää ,mutta jos minä avaan suuni ja rupee kertoo asioita niin sen jälkeen ei taida mummo istua eteisessä tuntikausia että näkisi ihmisiä
- Anonyymi
Sitä paitsi mä en edes nukkunut sängyssä vaan sohvalla kun alkovissa on niin kuuma
- Anonyymi
Ai jaa. Se muuttaa kaiken!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Se muuttaa kaiken!
Joo, ei sohvalta putoominen ole yhtään sama asia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se pitää kyllä itse testata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se pitää kyllä itse testata.
Sanot vaan mummolle, että sohvalta sinä jatkuvasti putoilet, etkä sängystä. Kyllä siinä mummo ihmettelee, kun ei sitä eroa tajunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohva on niin matala ettei kuuluisi kyllä yhtä mitään ja voitais nyt jo keskustella jostain asiasta
- Anonyymi
No kun en nyt putoile yhtään mistään. En sohvalta enkä sängystä ja sillä sipuli,
- Anonyymi
No mutta miten olisi toi kärryiltä putoaminen?
- Anonyymi
Älä vaan hanki kerrossänkyä. Yläpetiltä kun putoo, niin tekee jo kipeetä.
- Anonyymi
Nyt lopetetaan nämä pöhköt kommentit kun ei osata olla asiallisia.
- Anonyymi
Mummo haluaisi seksiä. Kaikki naiset ovat vain seksin perässä.
- Anonyymi
Tämä onkin parempi puheenaihe! Mummot on joskus ihan mahdottomia siinä asiassa!
- Anonyymi
Kyllä sä varmasti oot jostain pudonnut, olkoot sitten sohva, sänky tai kärryt. Ite kirjoitit että "sattuipa aamulla"
- Anonyymi
Sattuuhan se, jos putoo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256659MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854467NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1394161Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841486- 3791368
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291298- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411064