Sattuipa aamulla

Anonyymi-ap

Noin klo 9.00 Aamulla soittaa alakerran mummo et sattuks mua kauheesti kun mä putosin kuulemma vähän yli 4 sängystä. Sanoin että en oo pudonnut niin mummo vaan väittää että kyllä putosit kun kuulu niin kauhee tömäys,eikä antanut periksi että se ei kuulunut meiltä. Tää oli jo kolmas kerta kun väitti mun pudonneen sängystä. Kai mä nyt oisin itsekin herännyt jos oisin pudonnut. Kyllä nyt näki mummo unta.

26

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unilääkkeet aiheuttaa paljon harhoja, kuulee olematonta musiikkia.kuulee ääniä ym

• Anonyymi

Kokeiles pudota oikeesti.

• Anonyymi

Niin alkoi eräskin mummo rappukäytävään aina huutelemaan kun luuli jonkun sieltä tulevan ja tulihan sieltä se noutaja hänelle melko pian.

• Anonyymi

No en varmasti kokeile pudota oikeesti.

• Anonyymi

Laita patja lattialle ja nuku siinä. Et putoo niin korkeelta sitten ja ei naapuria häiritse kun olet varmaan aika levoton nukkuja? Toiset vaan ei itse tajuu vaik unissaan kävelis ja tekis asioita.

• Anonyymi

Kyllä nyt vaan aattelin nukkua sängyssäni,sanoo mummo mitä hyvänsä. Sehän se levoton on, utelee kaikista kaiken ja kertoo heti seuraavalle😂

• Anonyymi

Eli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tämä on naapurin pikkumummo?! Onko jutellut mitään sinun kuorsaamisesta? Voi olla vaikea nukkua, kun seinän takana joku kuorsaa!!

En ole seinän takana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole seinän takana

Mutta joku muu on?

• Anonyymi

Nyt koko talo sitten tietää että putoilet öisin sängystä. Myös minä suosittelen että siirryt nukkumaan lattialle patjan päälle. Taidat häiritä koko talon väkeä seikkailuillasi.

• Anonyymi

Antaa tietää ,mutta jos minä avaan suuni ja rupee kertoo asioita niin sen jälkeen ei taida mummo istua eteisessä tuntikausia että näkisi ihmisiä

• Anonyymi

Sitä paitsi mä en edes nukkunut sängyssä vaan sohvalla kun alkovissa on niin kuuma

• Anonyymi

Ai jaa. Se muuttaa kaiken!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa. Se muuttaa kaiken!

Joo, ei sohvalta putoominen ole yhtään sama asia...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se pitää kyllä itse testata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se pitää kyllä itse testata.

Sanot vaan mummolle, että sohvalta sinä jatkuvasti putoilet, etkä sängystä. Kyllä siinä mummo ihmettelee, kun ei sitä eroa tajunnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohva on niin matala ettei kuuluisi kyllä yhtä mitään ja voitais nyt jo keskustella jostain asiasta

• Anonyymi

No kun en nyt putoile yhtään mistään. En sohvalta enkä sängystä ja sillä sipuli,

• Anonyymi

No mutta miten olisi toi kärryiltä putoaminen?

• Anonyymi

Älä vaan hanki kerrossänkyä. Yläpetiltä kun putoo, niin tekee jo kipeetä.

• Anonyymi

Nyt lopetetaan nämä pöhköt kommentit kun ei osata olla asiallisia.

• Anonyymi

Mummo haluaisi seksiä. Kaikki naiset ovat vain seksin perässä.

• Anonyymi

Tämä onkin parempi puheenaihe! Mummot on joskus ihan mahdottomia siinä asiassa!

• Anonyymi

Kyllä sä varmasti oot jostain pudonnut, olkoot sitten sohva, sänky tai kärryt. Ite kirjoitit että "sattuipa aamulla"

• Anonyymi

Sattuuhan se, jos putoo!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      276
      2530
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2429
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      19
      1637
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      52
      1516
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1366
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      74
      1039
    Aihe