kukaan teistä pystynyt koskaan asettumaan minun asemaani ilman lupaani aloitetussa projektissa! Minulla oli unelma saada tehdä töitä mahdollisimman kauan samassa työpaikassa ja kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä! Heititte minut ulos kaikesta siitä mistä haaveilin, ensin vakituinen työpaikka ja sen jälkeen parisuhde, noin minä silloin ajattelin, koska minulle oli tosi tärkeää elättää itseni! Nytkin itkettää se kuinka väärin minua kohdeltiin, kun ei edes kunnolla kerrottu mikä projektin tarkoitus oli. Olin poissa pelistä monen vuoden ajan ja luulin että olin sairastunut psyykkisesti, koska kaikki se mitä ymäpärilläni tapahtui monen vuoden ajan, oli minulle ns. hepreaa! Ja siitä alkoi minun huono vointini ja se on jatkunut tähän päivään saakka! Minusta minua kohdeltiin niin väärin kuin olla voi koko projektin ajan! Ja minä olisin vain halunnut omien unelmieni toteutuvan! Oliko se liikaa vaadittu?
En tiedä onko
Anonyymi-ap
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kunpa joku voisi kertoa miksi minua kohdeltiin niin huonosti! Olen rikkinäinen ja monella tapaa todella huonosti voiva ja sairauksia puhkesi, koska stressi oli niin valtavaa, että pelkäsin saavani sydänkohtauksen ja kuolevani! Miten voitte yhä luulla, että voisin auttaa ketään, kun itse pysyn juuri ja juuri piannalla!
- Anonyymi
Minä halusin jo kuusi vuotta sitten, että projekti loppuisi! Miksi ette lopettaneet sitä jo silloin kun sitä todella halusin ja koska koin että ainoa mitä projekti saa aikaan minussa on paha olo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405705
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2304762Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474610Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734590Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264392Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603825- 1003244
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42191