(Vaikka suht lahjakkaita). Kasvettu molemmat toksisessa ympäristössä
Ollaan varmaan molemmat sekopäitä
53
511
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
sitäpä juuri:) kotona oli yhtä helvettiä:)
- AnonyymiUUSI
Siellä kotonako sinua jatkuvasti ns hakataan, aloittajaäijä?
- AnonyymiUUSI
Näin on. Loistetaan joskus pimeässä ja aletaan pöökkösille 👍🏻
- AnonyymiUUSI
Onko sulla ne valolenkkarit jalassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noup -bigfoot
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noup -bigfoot
😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😄
😂😂
- AnonyymiUUSI
Oli siellä paljon hyvääkin, mutta jättikö se toksisuus jälkensä niin että vaikutti koko loppu elämään..
- AnonyymiUUSI
Ai tämä kaikki? Vasemmalla ja oikealla, kai nyt näet?
- AnonyymiUUSI
Jätti tuli tehtyä asioita joita ei saa tekemättömäksi.
Nainen sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätti tuli tehtyä asioita joita ei saa tekemättömäksi.
Nainen sivustaEn oikeestaan kadu omia tekojani. Vain sitä mietin miten pitkän matkan oon kulkenut oman lapsuuteni ja nuoruuteni jälkien myötä. Ja edelleen.
- AnonyymiUUSI
Samaa pohtinut... Ehkä, ehkä ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En oikeestaan kadu omia tekojani. Vain sitä mietin miten pitkän matkan oon kulkenut oman lapsuuteni ja nuoruuteni jälkien myötä. Ja edelleen.
En itsekään. Helpotuin kun tajusin sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En itsekään. Helpotuin kun tajusin sen.
Jotenkin oon ajatellut omaa nuoruuttani armollisesti ja ymmärtäen, että elin sen juuri niinkuin pitikin. En ollut luokan älykkö mutten tyhminkään. Tein typeriä juttuja, mutta ne kuuluivat siihen ikäkauteen. Lapsuuden perhe ja sen tapahtumat vaikuttavat niin paljon ihmisen koko elämään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin oon ajatellut omaa nuoruuttani armollisesti ja ymmärtäen, että elin sen juuri niinkuin pitikin. En ollut luokan älykkö mutten tyhminkään. Tein typeriä juttuja, mutta ne kuuluivat siihen ikäkauteen. Lapsuuden perhe ja sen tapahtumat vaikuttavat niin paljon ihmisen koko elämään.
Ei tarvitse vaikuttaa, kun alkaa tiedostamaan asian. Ohjelmoinnista on mahdollista irrottautua. Niin minä yritän tehdä ja elää hyvää elämää. Jos jää johonkin kiinni, silloin on uhri. Minä haluan olla toimija, en uhri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse vaikuttaa, kun alkaa tiedostamaan asian. Ohjelmoinnista on mahdollista irrottautua. Niin minä yritän tehdä ja elää hyvää elämää. Jos jää johonkin kiinni, silloin on uhri. Minä haluan olla toimija, en uhri.
Kyllä ne vaikuttavat vaikka on tiedostanutkin asiat.
Olen vuosien aikana käsitellyt nuo lapsuuteen liittyvät asiat ja olen sovinnossa niiden kanssa. En syytä ketään vaan ymmärrän että vanhempani ovat toimineet oman kokemuksensa kautta.
En koe olevani uhri. Toimin työssä uhrien hyväksi. - AnonyymiUUSI
Niin, jättikö se ikuiset jäljet tai kauaskantoiset seuraukset siellä tumpereen laitoksella?
- AnonyymiUUSI
Jep….
- AnonyymiUUSI
Tarkoittaako tämä kaiken kattava”jep” tähän palstaäijän aloitukseen liittyen yhtä yksilöä vai näitä molempia joita tämä keke muka puhuttelee?
- AnonyymiUUSI
Nii siksi alotin riekkumiset kylillä niin nuorena ja no ihan kaikki muukin tuli kuvioihin nopeesti. Välil tuntuu ettei oo pää pysyny yhtää mukana vaan heittelee vtunmoista kieppiä
- AnonyymiUUSI
Mä aloitin riekkumiset 19-vuotiaana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä jo 14-vuotiaana. Oot ollu jo miltei aikuinen 19v.😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hardly. Se oli tosin sellaista aikaa että useimmat tuttuni biletti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin jo 16- vuotiaana baarissa iltoja viettämässä. Voi niitä aikoja ja meikit kasvoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
nii hän oli jo täysi-ikäinen😆 mulla sama joskus 13-14 piti olla paha pimu etc
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin jo 16- vuotiaana baarissa iltoja viettämässä. Voi niitä aikoja ja meikit kasvoilla.
jepp🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😆😆 Voi meitä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehän on positiivista aloittajaäijä, että tämä joku nainen josta itsesi kanssa kirjoittelet oli ”tapahtumien” aikaan täysi-ikäinen🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Miten pitkälle te sitten olette elämässänne päässeet jos olette niin lahjakkaita? Mä en yhtään mihinkään
- AnonyymiUUSI
Hän (nainen) on päässyt pidemmälle.
Minä olen ikuinen väliinputoaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ikuinen väliinputoajaSe on asenteesta kiinni ja mielenkiinnon kohteista mitkä vie eteenpäin.
Uskonpuute, ylösnousu, idea, eteenpäin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni ja mielenkiinnon kohteista mitkä vie eteenpäin.
Uskonpuute, ylösnousu, idea, eteenpäin.Ja äkkiä kanssa. Sekin kuuluu asiaan..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja äkkiä kanssa. Sekin kuuluu asiaan..
Höpötystä Dear. Sarasvuolaista hömppää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ikuinen väliinputoajaMun mielestä ei kannata vertailla kuka mihinkin on päässyt. Kannattaa pyrkiä itse eteenpäin ja etsiä mahdollisuuksia elämässä.
En koe että olisin ollut erityisen lahjakas. Ehkä sitäkin. Mulla on ollut elämässä suojaavia tekijöitä ja ihmisiä jotka ovat kannatelleet ja auttaneet minua.
Haluan myös auttaa toisia. Jos vain voin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on asenteesta kiinni ja mielenkiinnon kohteista mitkä vie eteenpäin.
Uskonpuute, ylösnousu, idea, eteenpäin.Harvemmin asioita tulee lautasella eteen tarjottuna. Kaukaiselta tuntuvat asiatkin voi tavoittaa välillä pitää tehdä töitä niiden eteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ikuinen väliinputoajaIkuisen väliinputoajan korjaus alkaa itsetunnon kohotuksesta, ripaus tai enemmän itsevarmuutta kehiin.
Rohkeutta, luota itseesi. Tiedät mitä osaat ja mitä kehittää .... vaikka lukea eteenpäin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikuisen väliinputoajan korjaus alkaa itsetunnon kohotuksesta, ripaus tai enemmän itsevarmuutta kehiin.
Rohkeutta, luota itseesi. Tiedät mitä osaat ja mitä kehittää .... vaikka lukea eteenpäin.Mä oon ajatellut, että ne asiat mitkä kiinnostavat itseä, niin niissä ihminen on monesti hyvä. Ja niitä asioita kohti kannattaa pyrkiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä Dear. Sarasvuolaista hömppää
Mitä tarkoitat tällä palstasedän kanssa diskuteeraava? Eikö se mene niin, että jos haluat mersun, niin liimaat jääkaapin oveen mersun ja keskityt siihen?
- AnonyymiUUSI
Mä en ole kasvanut toksisessa ympäristössä, vaan mulla oli onnellinen lapsuus aina ala-asteen loppumetreille asti. Silloinkaan ikävyydet ei liittyneet kotiin, vaan kouluun.
Juuri siksi tämä elämä on niin hankalaa. Kun on kiitollisuudenvelassa kaikesta.- AnonyymiUUSI
Kenelle olet kiitollisuudenvelassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmille, monessa mielessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmille, monessa mielessä.
Eikö se voi olla hyvä asia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko, että tämä palstaäijä kirjoittelee sinusta tuntemattomasta?
- AnonyymiUUSI
Minä synnyin rakastetuksi, iloiseksi ja rakastavaksi. Sitten tapahtui asioita, joihin ei kukaan ole syyllinen. Nyt yritän vaan muistaa sen, mitä olen alunperin ollut ja rakastaa sitä lasta sisälläni ❤️
- AnonyymiUUSI
Samoin täällä❤️
- AnonyymiUUSI
luulitko oikeasti että nyt auttaisin teitä uralla, saamaan kaikkea ja eläisin Paskaa työtä tehden kaiken hakkauksienne jälkeen. en todellakaan, nyt tuhoan m, hakkaan ja järjestän teille pahaa. luulitko oikeasti että olisi tyytyväinen ja muuttaisin jonkun äijän taloon ja olisi onnellinen jostain kainalosta. sallii mun nauraa. ensin pitää olla tyytyväinen elämäänsä ja löytää tunteet itsestä. ei se riitä että joku toinen tykkää ja Varasta sinulta kaikkea muille jotta, saavat kivan ja hyvän elämän.
- AnonyymiUUSI
niistä äijistä ei ole ikinä menestymään töissä en ikinä äijän uran eteen töitä jos ei muuten pärjää, saatukaan että äijä än tai suvun vuoksi uhraisi omaa uraa ja hyvää elämää. onneksi olen hakannut jo kaikesta teille samaa estettä samaa hakkaamista ja, kaikkea pahaa, myös entisiin "työpiireihin". toivottavasti menettävät ja kutsuvat. myös exiin ja heidän elämiin ja sukuihin. viha teitä kohtaan on suunnaton. ja hakattu jo pahimpien pentujen elämiin ja uria pasjaksi kotielämää ja Kunnolla turpaan.
- AnonyymiUUSI
ottakaa noihin semmoiset kotka niijknbhajuas, minä en eikä ole mitään motivaatiota tehdä teidän eteen töitä tai auttaa hyvää elämää, tai edes sallia mitään. hakua vain estää kaikkea teiltä, tuhota elämäänne ja hakata teitä. edes omien takia en ikinä voisi tuhota heultokin, mitä teitte minulle. jos olisi keino laillisen ja moraalisesti oikein, voisin tappaa teidät kaikki. ei mitään hyvää sanottavaa. mistään.
- AnonyymiUUSI
ne on petollisia naisia, nyt niihin on isketty takaisin, vanhoihin, nuoriin, keski-ikäisiin ja osan oentuihin myös, lapsiin ja aikuisiin. äijille ostettu ja järjestetty kostoja, estettä, vainoa, kiusaa ja turpaan. karman mukaan. myös venäläisiin ja virolaisiin, naisiin ja, miehiin. suomalaisiin, rikkaisiin ja köyhiin 😜😈😂🫶
- AnonyymiUUSI
Eli kattavasti kivasti on hyökkäilty kaikkiin naisiin aloittajaäijä? Sehän on fantastista
- AnonyymiUUSI
💕💕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5892316Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101832Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221670Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191276- 581176
- 1221164
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16908Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13888Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833