Ollaan varmaan molemmat sekopäitä

Anonyymi-ap

(Vaikka suht lahjakkaita). Kasvettu molemmat toksisessa ympäristössä

53

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

sitäpä juuri:) kotona oli yhtä helvettiä:)

• Anonyymi
        UUSI

Siellä kotonako sinua jatkuvasti ns hakataan, aloittajaäijä?

• Anonyymi
      UUSI

Näin on. Loistetaan joskus pimeässä ja aletaan pöökkösille 👍🏻

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla ne valolenkkarit jalassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noup -bigfoot

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noup -bigfoot

😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😄

😂😂

• Anonyymi
      UUSI

Oli siellä paljon hyvääkin, mutta jättikö se toksisuus jälkensä niin että vaikutti koko loppu elämään..

• Anonyymi
        UUSI

Ai tämä kaikki? Vasemmalla ja oikealla, kai nyt näet?

• Anonyymi
        UUSI

Jätti tuli tehtyä asioita joita ei saa tekemättömäksi.
        Nainen sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jätti tuli tehtyä asioita joita ei saa tekemättömäksi.
        Nainen sivusta

En oikeestaan kadu omia tekojani. Vain sitä mietin miten pitkän matkan oon kulkenut oman lapsuuteni ja nuoruuteni jälkien myötä. Ja edelleen.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa pohtinut... Ehkä, ehkä ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeestaan kadu omia tekojani. Vain sitä mietin miten pitkän matkan oon kulkenut oman lapsuuteni ja nuoruuteni jälkien myötä. Ja edelleen.

En itsekään. Helpotuin kun tajusin sen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En itsekään. Helpotuin kun tajusin sen.

Jotenkin oon ajatellut omaa nuoruuttani armollisesti ja ymmärtäen, että elin sen juuri niinkuin pitikin. En ollut luokan älykkö mutten tyhminkään. Tein typeriä juttuja, mutta ne kuuluivat siihen ikäkauteen. Lapsuuden perhe ja sen tapahtumat vaikuttavat niin paljon ihmisen koko elämään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin oon ajatellut omaa nuoruuttani armollisesti ja ymmärtäen, että elin sen juuri niinkuin pitikin. En ollut luokan älykkö mutten tyhminkään. Tein typeriä juttuja, mutta ne kuuluivat siihen ikäkauteen. Lapsuuden perhe ja sen tapahtumat vaikuttavat niin paljon ihmisen koko elämään.

Ei tarvitse vaikuttaa, kun alkaa tiedostamaan asian. Ohjelmoinnista on mahdollista irrottautua. Niin minä yritän tehdä ja elää hyvää elämää. Jos jää johonkin kiinni, silloin on uhri. Minä haluan olla toimija, en uhri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse vaikuttaa, kun alkaa tiedostamaan asian. Ohjelmoinnista on mahdollista irrottautua. Niin minä yritän tehdä ja elää hyvää elämää. Jos jää johonkin kiinni, silloin on uhri. Minä haluan olla toimija, en uhri.

Kyllä ne vaikuttavat vaikka on tiedostanutkin asiat.
        Olen vuosien aikana käsitellyt nuo lapsuuteen liittyvät asiat ja olen sovinnossa niiden kanssa. En syytä ketään vaan ymmärrän että vanhempani ovat toimineet oman kokemuksensa kautta.
        En koe olevani uhri. Toimin työssä uhrien hyväksi.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, jättikö se ikuiset jäljet tai kauaskantoiset seuraukset siellä tumpereen laitoksella?

• Anonyymi
      UUSI

Jep….

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoittaako tämä kaiken kattava”jep” tähän palstaäijän aloitukseen liittyen yhtä yksilöä vai näitä molempia joita tämä keke muka puhuttelee?

• Anonyymi
      UUSI

Nii siksi alotin riekkumiset kylillä niin nuorena ja no ihan kaikki muukin tuli kuvioihin nopeesti. Välil tuntuu ettei oo pää pysyny yhtää mukana vaan heittelee vtunmoista kieppiä

• Anonyymi
        UUSI

Mä aloitin riekkumiset 19-vuotiaana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä jo 14-vuotiaana. Oot ollu jo miltei aikuinen 19v.😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hardly. Se oli tosin sellaista aikaa että useimmat tuttuni biletti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin jo 16- vuotiaana baarissa iltoja viettämässä. Voi niitä aikoja ja meikit kasvoilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

nii hän oli jo täysi-ikäinen😆 mulla sama joskus 13-14 piti olla paha pimu etc

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin jo 16- vuotiaana baarissa iltoja viettämässä. Voi niitä aikoja ja meikit kasvoilla.

jepp🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆 Voi meitä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sehän on positiivista aloittajaäijä, että tämä joku nainen josta itsesi kanssa kirjoittelet oli ”tapahtumien” aikaan täysi-ikäinen🤦‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Miten pitkälle te sitten olette elämässänne päässeet jos olette niin lahjakkaita? Mä en yhtään mihinkään

• Anonyymi
        UUSI

Hän (nainen) on päässyt pidemmälle.
        Minä olen ikuinen väliinputoaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on asenteesta kiinni ja mielenkiinnon kohteista mitkä vie eteenpäin.
        Uskonpuute, ylösnousu, idea, eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja äkkiä kanssa. Sekin kuuluu asiaan..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja äkkiä kanssa. Sekin kuuluu asiaan..

Höpötystä Dear. Sarasvuolaista hömppää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä ei kannata vertailla kuka mihinkin on päässyt. Kannattaa pyrkiä itse eteenpäin ja etsiä mahdollisuuksia elämässä.
        En koe että olisin ollut erityisen lahjakas. Ehkä sitäkin. Mulla on ollut elämässä suojaavia tekijöitä ja ihmisiä jotka ovat kannatelleet ja auttaneet minua.
        Haluan myös auttaa toisia. Jos vain voin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin asioita tulee lautasella eteen tarjottuna. Kaukaiselta tuntuvat asiatkin voi tavoittaa välillä pitää tehdä töitä niiden eteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuisen väliinputoajan korjaus alkaa itsetunnon kohotuksesta, ripaus tai enemmän itsevarmuutta kehiin.
        Rohkeutta, luota itseesi. Tiedät mitä osaat ja mitä kehittää .... vaikka lukea eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuisen väliinputoajan korjaus alkaa itsetunnon kohotuksesta, ripaus tai enemmän itsevarmuutta kehiin.
        Rohkeutta, luota itseesi. Tiedät mitä osaat ja mitä kehittää .... vaikka lukea eteenpäin.

Mä oon ajatellut, että ne asiat mitkä kiinnostavat itseä, niin niissä ihminen on monesti hyvä. Ja niitä asioita kohti kannattaa pyrkiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä Dear. Sarasvuolaista hömppää

Mitä tarkoitat tällä palstasedän kanssa diskuteeraava? Eikö se mene niin, että jos haluat mersun, niin liimaat jääkaapin oveen mersun ja keskityt siihen?

• Anonyymi
      UUSI

Mä en ole kasvanut toksisessa ympäristössä, vaan mulla oli onnellinen lapsuus aina ala-asteen loppumetreille asti. Silloinkaan ikävyydet ei liittyneet kotiin, vaan kouluun.
      Juuri siksi tämä elämä on niin hankalaa. Kun on kiitollisuudenvelassa kaikesta.

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle olet kiitollisuudenvelassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmille, monessa mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmille, monessa mielessä.

Eikö se voi olla hyvä asia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelitko, että tämä palstaäijä kirjoittelee sinusta tuntemattomasta?

• Anonyymi
      UUSI

Minä synnyin rakastetuksi, iloiseksi ja rakastavaksi. Sitten tapahtui asioita, joihin ei kukaan ole syyllinen. Nyt yritän vaan muistaa sen, mitä olen alunperin ollut ja rakastaa sitä lasta sisälläni ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Samoin täällä❤️

• Anonyymi
      UUSI

luulitko oikeasti että nyt auttaisin teitä uralla, saamaan kaikkea ja eläisin Paskaa työtä tehden kaiken hakkauksienne jälkeen. en todellakaan, nyt tuhoan m, hakkaan ja järjestän teille pahaa. luulitko oikeasti että olisi tyytyväinen ja muuttaisin jonkun äijän taloon ja olisi onnellinen jostain kainalosta. sallii mun nauraa. ensin pitää olla tyytyväinen elämäänsä ja löytää tunteet itsestä. ei se riitä että joku toinen tykkää ja Varasta sinulta kaikkea muille jotta, saavat kivan ja hyvän elämän.

• Anonyymi
      UUSI

niistä äijistä ei ole ikinä menestymään töissä en ikinä äijän uran eteen töitä jos ei muuten pärjää, saatukaan että äijä än tai suvun vuoksi uhraisi omaa uraa ja hyvää elämää. onneksi olen hakannut jo kaikesta teille samaa estettä samaa hakkaamista ja, kaikkea pahaa, myös entisiin "työpiireihin". toivottavasti menettävät ja kutsuvat. myös exiin ja heidän elämiin ja sukuihin. viha teitä kohtaan on suunnaton. ja hakattu jo pahimpien pentujen elämiin ja uria pasjaksi kotielämää ja Kunnolla turpaan.

• Anonyymi
      UUSI

ottakaa noihin semmoiset kotka niijknbhajuas, minä en eikä ole mitään motivaatiota tehdä teidän eteen töitä tai auttaa hyvää elämää, tai edes sallia mitään. hakua vain estää kaikkea teiltä, tuhota elämäänne ja hakata teitä. edes omien takia en ikinä voisi tuhota heultokin, mitä teitte minulle. jos olisi keino laillisen ja moraalisesti oikein, voisin tappaa teidät kaikki. ei mitään hyvää sanottavaa. mistään.

• Anonyymi
      UUSI

ne on petollisia naisia, nyt niihin on isketty takaisin, vanhoihin, nuoriin, keski-ikäisiin ja osan oentuihin myös, lapsiin ja aikuisiin. äijille ostettu ja järjestetty kostoja, estettä, vainoa, kiusaa ja turpaan. karman mukaan. myös venäläisiin ja virolaisiin, naisiin ja, miehiin. suomalaisiin, rikkaisiin ja köyhiin 😜😈😂🫶

• Anonyymi
        UUSI

Eli kattavasti kivasti on hyökkäilty kaikkiin naisiin aloittajaäijä? Sehän on fantastista

• Anonyymi
      UUSI

💕💕

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      589
      2316
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1832
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1670
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1276
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      58
      1176
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1164
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      908
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      888
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe