Osastolla on yleensä ainakin yksi Jeesus ja neitsyt Maria. Keneksi olet kuvitellut itsesi? Uskallatko kertoa?
Keneksi olette kuvitelleet itsenne psykoosissa?
13
156
Vastaukset
- Anonyymi
En itse mutta Muhammed , se profeetta ja Obamaa
- Anonyymi
Aatun reinkarnaatio
- Anonyymi
mä en mitään kuvittele!
Mä OLEN olympiaskeittaaja ja voitan olympiakultaa!!!! - Anonyymi
ootsa niilo vmmainen. puhelimella voi laittaa tekstiviestin. vittu kuinka vammainen voi olla
- Anonyymi
Olen ollut selvin päin puheyhteydessä ns. Nasarean miehen kanssa v-2025 aikana. Hän oli hyvin maltillinen kun kysyin hänen mielipidettään ns. neitseellisestä syntymästä.
Kaikkin kysymyksiin saadaan vastaukset aikanaan, hän vastasi hyvin ymmärrettävällä suomenkielellä.
introvertti mies. - Anonyymi
Tietojeni mukaan uskonnolliset hahmot ovat vähitellen vähenemässä osastoilta, ja sinne tulee yhä enemmän muita julkisuuden henkilöitä ja erilaisia somevaikuttajia.
- Anonyymi
L.L. Lestadius
- Anonyymi
Kun ihminen nousee liian korkealle henkiselle asteelle niin voi kokea olevansa Jesus, Guru tai jopa Jumala, koska se on tavallaan tottakin. Me meditoijat koetaan jonkin asteinen yhteys ns korkeimpaan tietoisuuteen meditaation aikana, mutta se ei jää pysyväksi. Kuitenkin jos ihminen sairastuu psyykkisesti ns maanis-depressiiviseen eli bipolaariseen sairauteen, hän voi kohota liian korkealle henkiselle asteelle pitkäksikin aikaa ja kokea jopa täydellisen yhteyden uskomaansa henkiseen kaikkivaltiaaseen, joka voi olla uskonnon mukaisesti joko Jesus, Muhammed tai joku muu profeetta. Meditoija palaa aina tavalliselle olemisen tasolle meditaation jälkeen ja kohoaa korkeammalle tasolle asteittain hyvin hitaasti, jolloin hän pystyy ymmärtämään tilaansa, mutta psyykkisesti sairas ihminen ei tajua täysin mistä on kysymys ollessaan ns maaninen. Masennuskausi taas vie ihmisen täysin alas jopa eläimelliselle tasolle, jolloin hän kokee kaiken pelottavana, toivottomana ja synkkänä. Päästäkseen eroon näistä mielen vaihteluista, kiirtanin tanssiminen auttaa masennusaikana ja toisten auttaminen Jumalaisen tilan aikana auttaa itseäkin. Homeopatiasta on myös erittäin paljon apua. Miten tanssia kiirtania, https://www.youtube.com/watch?v=5j7cPuwvUrQ
- Anonyymi
Meidän osastolla oli kaikki kaapit täynnä viinisankkoja kun jokainen jeesus muutti sitä vedestä aina suihkussakäydessään.
- Anonyymi
Kuvittelin olevani kim kardasian, varmaan normisettiä, mutta olen mies.
- Anonyymi
Valuuttakauppiaaksi ja Capitrolliksi.
Perseentervaajaksi ja MaailmanMatiksi.
Myös pariksi sadaksi muuksi.
Terveisin moktargubta - Anonyymi
Moktar.Gubtaksi.
T. Moktar.Gubta - Anonyymi
Omaksi itsekseni kuvittelin. Mutta en sitten ollutkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4888532Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195840Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2664806Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584625Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s704151Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723768- 901708
- 961241
- 47879