Onko ketään kiinnostunutta srjähyppyyn kanssani perjantaina 29 paivä jos olen kotona.
Olen ollut ilma...
12
3215
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin?
Jyväskylässä, Kun olen saanut Whatsapp viestin, ja puhelinnumeron ja etunimesi, puhelinnumerosi....silloin voimme sopia jotakin mitä en aikaisemmin ole tehnyt....
- Anonyymi
Sari2054 kirjoitti:
Jyväskylässä, Kun olen saanut Whatsapp viestin, ja puhelinnumeron ja etunimesi, puhelinnumerosi....silloin voimme sopia jotakin mitä en aikaisemmin ole tehnyt....
Viimeksi asuit Nurmeksessa. Huijari jakorasia. Jumalan tahdon vastaisia asioita teet prostituoitu huora
- Anonyymi
Sari2054 kirjoitti:
Kiinnostaisi kovasti.
- Anonyymi
Tämä lutka väitti minulle viimeksi asuvansa Nurmeksessa ja nyt asuu jyväskylässä. En koske pitkällä tikullakaan tuhon. Menen uskovan kanssa naimisiin ja harrastan sitten aitoa seksiä. Toisinkuin tuon miehensä pettäjän. Niin tuo sanoi että sillä.on mies ja on parisuhteessa kaiken lisäksi
- Anonyymi
Ne uskovaiset on ahkerimpia syrjähyppääjiä.
- Anonyymi
Täällä ei naista saa vaan jotain maksullisia huoria Inhottavia kaikki. Mene naimisiin uskovan kanssa ja harrastan sitten oikeaa seksiä
- Anonyymi
Mihin numeroon laitan?
Kiinnostaisi kyllä, mutta 29.8. ei pääse. Ehkä myöhemmin?
- Anonyymi
Kyllä voidaan hypätä..
T. Arto - Anonyymi
En mää syrjähyppyä halua tehdä mutta mitä jos tehtäisiin yhteinen benjihyppy?
T. Väinö 57 v Keski-Suomesta. 175 cm / 157 kg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1884697Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043392Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1172926Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132267Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522258Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131975Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681565