Onko ketään kiinnostunutta srjähyppyyn kanssani perjantaina 29 paivä jos olen kotona.
Olen ollut ilma...
12
3282
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin?
Jyväskylässä, Kun olen saanut Whatsapp viestin, ja puhelinnumeron ja etunimesi, puhelinnumerosi....silloin voimme sopia jotakin mitä en aikaisemmin ole tehnyt....
- Anonyymi
Sari2054 kirjoitti:
Jyväskylässä, Kun olen saanut Whatsapp viestin, ja puhelinnumeron ja etunimesi, puhelinnumerosi....silloin voimme sopia jotakin mitä en aikaisemmin ole tehnyt....
Viimeksi asuit Nurmeksessa. Huijari jakorasia. Jumalan tahdon vastaisia asioita teet prostituoitu huora
- Anonyymi
Sari2054 kirjoitti:
Kiinnostaisi kovasti.
- Anonyymi
Tämä lutka väitti minulle viimeksi asuvansa Nurmeksessa ja nyt asuu jyväskylässä. En koske pitkällä tikullakaan tuhon. Menen uskovan kanssa naimisiin ja harrastan sitten aitoa seksiä. Toisinkuin tuon miehensä pettäjän. Niin tuo sanoi että sillä.on mies ja on parisuhteessa kaiken lisäksi
- Anonyymi
Ne uskovaiset on ahkerimpia syrjähyppääjiä.
- Anonyymi
Täällä ei naista saa vaan jotain maksullisia huoria Inhottavia kaikki. Mene naimisiin uskovan kanssa ja harrastan sitten oikeaa seksiä
- Anonyymi
Mihin numeroon laitan?
Kiinnostaisi kyllä, mutta 29.8. ei pääse. Ehkä myöhemmin?
- Anonyymi
Kyllä voidaan hypätä..
T. Arto - Anonyymi
En mää syrjähyppyä halua tehdä mutta mitä jos tehtäisiin yhteinen benjihyppy?
T. Väinö 57 v Keski-Suomesta. 175 cm / 157 kg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089