ollut mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta eikä ystävää, enkä koe mitään tarvetta auttaa muita kuin niitä ihmisiä jotka ovat jo elämässäni! Tosiasia on se, että haluan vain tehdä sitä työtä mistä pidän. Hyvin todennäköisesti niin kauan kuin vain jaksan. Oletteko nyt samaa mieltä kuin minä, että ennen projektin aloitusta olisi pitänyt keskustella kaikesta siitä mitä minä elämältäni haluan! Olen erityispiirteinen ja viihdyn erinomaisen hyvin yksin, en koe jaksavani tutustua keneenkään ja näin ajattelin jo ennen projektin aloitusta! Työ oli minulle silloin kaikkein tärkeintä ja sitä se on yhä! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, siitä sain jo lähes kolmenkymmenen vuoden kokemuksen. Ihastumisia oli ja huomasin että ajattelen kuten aikoinaan eroni jälkeen, että minulle riittää jonkin aikaa kestävä ihastumisen tunne, mutta en halua sen enempää, koska en pidä siitä että kodissani olisi vieras ihminen ja se on minulle kauhistus, että pitäisi ruveta ottamaan huomioon toisen ihmisen tavat ja tottumukset ja se tuntuu jo pelkästään ajatuksen tasolla ajateltuna ahdistavalta ja liian vaativalta! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää ja tykkään liikkua yksin ja olla omissa ajatuksissani! Tämän olen tiennyt jo siitä alkaen, kun aikoinaan erosin! Harmittaa se, että kysymällä muutamalla lauseella mielipiteitäni olisin säästynyt elämäni kamalimmilta vuosilta! Onnellinen itsessään on kai se mikä parhaiten kuvaa meitä aspiirteisiä. Niitä on monta elämässäni ja siksi ymmärrämme toisiamme hyvin! Hiljaisuus ja oma rauha ovat sitä mistä kaikki pidämme. Emme jaksa kuunnella meille vieraiden ihmisten ajatuksia ja emme jaksa viettää aikaa uusien ihmisten kanssa, koska se ei meistä tunnu millään tavalla tärkeältä. Moni ei varmaan sitä ymmärrä, mutta me ymmärrämme. Ja siksi kukaan ulkopuolinen ei ole oikea ihminen selittämään meille mitään siitä, miten me haluamme elämämme elää ja siihen meillä on täysi oikeus. Suurin osa ihmisistä on valitettavan rasittavia ja vaativia, emmekä halua elämäämme yhtään sellaista ihmistä, joka vaatisi meiltä jotain sellaista mikä ei meitä kiinnosta ollenkaan!
Ei minulla ole
Anonyymi-ap
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048