Ei minulla ole

Anonyymi-ap

ollut mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta eikä ystävää, enkä koe mitään tarvetta auttaa muita kuin niitä ihmisiä jotka ovat jo elämässäni! Tosiasia on se, että haluan vain tehdä sitä työtä mistä pidän. Hyvin todennäköisesti niin kauan kuin vain jaksan. Oletteko nyt samaa mieltä kuin minä, että ennen projektin aloitusta olisi pitänyt keskustella kaikesta siitä mitä minä elämältäni haluan! Olen erityispiirteinen ja viihdyn erinomaisen hyvin yksin, en koe jaksavani tutustua keneenkään ja näin ajattelin jo ennen projektin aloitusta! Työ oli minulle silloin kaikkein tärkeintä ja sitä se on yhä! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle, siitä sain jo lähes kolmenkymmenen vuoden kokemuksen. Ihastumisia oli ja huomasin että ajattelen kuten aikoinaan eroni jälkeen, että minulle riittää jonkin aikaa kestävä ihastumisen tunne, mutta en halua sen enempää, koska en pidä siitä että kodissani olisi vieras ihminen ja se on minulle kauhistus, että pitäisi ruveta ottamaan huomioon toisen ihmisen tavat ja tottumukset ja se tuntuu jo pelkästään ajatuksen tasolla ajateltuna ahdistavalta ja liian vaativalta! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää ja tykkään liikkua yksin ja olla omissa ajatuksissani! Tämän olen tiennyt jo siitä alkaen, kun aikoinaan erosin! Harmittaa se, että kysymällä muutamalla lauseella mielipiteitäni olisin säästynyt elämäni kamalimmilta vuosilta! Onnellinen itsessään on kai se mikä parhaiten kuvaa meitä aspiirteisiä. Niitä on monta elämässäni ja siksi ymmärrämme toisiamme hyvin! Hiljaisuus ja oma rauha ovat sitä mistä kaikki pidämme. Emme jaksa kuunnella meille vieraiden ihmisten ajatuksia ja emme jaksa viettää aikaa uusien ihmisten kanssa, koska se ei meistä tunnu millään tavalla tärkeältä. Moni ei varmaan sitä ymmärrä, mutta me ymmärrämme. Ja siksi kukaan ulkopuolinen ei ole oikea ihminen selittämään meille mitään siitä, miten me haluamme elämämme elää ja siihen meillä on täysi oikeus. Suurin osa ihmisistä on valitettavan rasittavia ja vaativia, emmekä halua elämäämme yhtään sellaista ihmistä, joka vaatisi meiltä jotain sellaista mikä ei meitä kiinnosta ollenkaan!

0

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
        Maailman menoa
        141
        13260
      2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
        Maailman menoa
        87
        3704
      3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
        Maailman menoa
        128
        3010
      4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
        Kotimaiset julkkisjuorut
        279
        1420
      5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
        Maailman menoa
        44
        1412
      6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
        Maailman menoa
        156
        1363
      7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
        Ikävä
        115
        1294
      8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
        Suomalaiset julkkikset
        14
        1234
      9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
        Ikävä
        81
        1081
      10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
        Sinkut
        205
        999
      Aihe