Vaikka olisi itsekkin komea. Jos ollaan 27v yhdessä niin naama ja luonne täytyy olla kieltämättä aika 11/10 😇. Sitten ei ikinä kyllästy naamaan ja jos kyllästyy, niin muistaa miten ihana persoona naisella on ja juoksee takaisin heti.
Sori et oon pinnallinen ja ennakoiva mies, otan kaiken huomioon, niin ei tuu pettymyksiä, useasti olen seurustellut 6-8/10 tasoisten naisten kanssa ja aina on tullut katseltua muita naisia, ja ikinä ei oo persoonakaan tyydyttänyt tarpeeks. 🤠
Onko tosiaan niiin että tietyllä ulkonäöllä ei vain millään voi saada mallin näköistä naista
4
136
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Katsotaan pupu 50 vuoden päästä kun edelleen kirjoittelet näitä samoja stooreja yksinäsi vanhainkodissa toinen jalka haudassa, että mikä on fiilis silloin.
- AnonyymiUUSI
Ei tämä mies ole kaksikymppinen. Tämä ap on kohta kuuskymmentä puhuu mitä puhuu on ihastunut johonkin liian nuoreen. Eikä pääse irti koska on mieleltään henkisesti sairas.
- AnonyymiUUSI
Siis 27 vuodessa voin luvata että tulee hetkiä että molempien naama kyllästyttää 😅 Ja tuollainen numero luokittelu ja muiden katselu seurustellessa kertoo sinusta niin paljon. Että toisaalta toivon ettei kukaan sinuun haksahda. Elämässä niin paljon tärkeämpiä asioita kuin kumppanin ulkonäkö.
- AnonyymiUUSI
Luultavimmin trolli. Vanhat miehet nukkuu paljon🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823