Ihan normaalisti kostuu, kun ajattelen sinua. Oikeastaan olen kaiken aikaa kostea. Vähänks tää on vaikeeta, kun on nämä himot olemassa. Voin sanoa, että en ole mikään huono sijoituskohde, jos vaan jaksat rakastaa minua. Sillä tavalla kauniilla tavalla.
On minulla sekin paikka kunnossa
30
393
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä sinusta kiinni pidän, ja tulen pitämään... ;-))
- AnonyymiUUSI
Vooiihh❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vooiihh❤️
😁😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😁😂
Ihme naureskelija
- AnonyymiUUSI
vanhan akan mietteitä ja seurustelua 🤣
- AnonyymiUUSI
Trpa kiinni!
- AnonyymiUUSI
kännissä ja läpällä
- AnonyymiUUSI
Ei o pell
Koa - AnonyymiUUSI
Lisää kostuketta saa aptekista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ihan luonnosta takaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yöks
- AnonyymiUUSI
Aresti kutsuu.
- AnonyymiUUSI
Jaksan rakastaa ja haluan sua valtavasti.
Vanhemmalle naiselle- AnonyymiUUSI
Vanhemmalle naiselle myös:)
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään vanhempia naisia, vaan trolleja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmalle naiselle myös:)
Rakastan minäkin sinua ja tiedän ettet kirjoittaisi must tuollaisia juttuja kuin tuo katkera trollaaja.
Kukaan ei voi tulla väliimme ❤️
- AnonyymiUUSI
Vanh naine luulee itestään liikoi :D
- AnonyymiUUSI
🤣
- AnonyymiUUSI
Alle 35v ja näyttää jo nyt lihavalta likaiselta lampaalta! 🤣
- AnonyymiUUSI
Rain over me:)
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ihan normaalisti kun erästä mietin... suorastaan ylitsevuotavaa tämä minun rakkauteni häntä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Voi luoja....
- AnonyymiUUSI
😳😳.... Katso nyt mitä sait aikaan😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😳😳.... Katso nyt mitä sait aikaan😏
😉😘 you tease me 2
- AnonyymiUUSI
Mullakin toimii hyvin ja todennäköisesti joudut jänniin tilanteisiin, kun miehelläsi housut paisuvat joskus julkisillakin paikoilla tahattomasti. Ei ole käynyt mielessänikään lopettaa kanssasi yhteisen tien hakemista, olet jo osa identiteettiäni tietyllä tavalla. ❤️
- AnonyymiUUSI
En voi pitkään aikaan mennä julkisille paikoille hänen kanssaan koska en pysty pitämään näppejäni erossa. Liukasteltaisiin vain sitten kaupan käytävillä.
- AnonyymiUUSI
Suorastaan painaa ihan sieltä. Ihan kuin olisi jokin rinkula siellä, vaikka ei olekaan.. Julkisilla paikoilla joutuu pidättämään kun on niin kosteaa..
- AnonyymiUUSI
Mulla kostuu vaa silmäkulmat kun sitä ällötystä ajattelee. 😂
- AnonyymiUUSI
Laittaisit tuon minulle viestinä. Kuinkakohan nopeasti olisin luonasi? Mitä luulet? 😏
- AnonyymiUUSI
Kyllä mies tietää milloin nainen kostuu, sehän on naisen ja miehen kemioiden keskustelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076