Nainen, yhdessä voisimme kokea pajon kaikkea ihanaa

Anonyymi-ap

Maalaisimme yhden huoneen tummaksi ja täyttäisimme sen retro steampunk tyyliin ja istuisimme siellä yhdessä foliohatut päässä vanhaa kuvaputki televisiota tuijottaen ja siitä videota katsellen ja poppareita syöden tai nintendoa pelaten.
Tekisimme näitä aikamatkoja aina halutessamme ja palaisimme menneeseen ja eläisimme hetken siellä menneessä muistoja luoden.

Halloweeninakin, meillä olisi kauhujen talomme täynnä seittejä hämähäkkejä, luurankoja ym. kurpitsa kynttilöitä ja olisimme kuin vampyyrit ja nukkuisimmekin rakentamassamme arkussa verhot ja kaihtimet kiinni vain kynttilöiden valoa käyttäen.

Olisimme kuin kaksi hullua, mutta nauttisimme siitä hulluttelustamme ja eläisimme ja kokisimme mitä ikinä vain tahtoisimme.
Olisimme elämämme taiteilijoita ja elämämme elävä taideteos.

:/

28

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perustaisimme omituisten otusten kultin ja pitäisimme synkkiä messuja kaavut päällä ja pelaisimme spiritismiä outojen ystäviemme kanssa.
      Ja tekisimme kaikkea outoa ja paheksuttua jotta elämämme olisi kaikin puolin kiinnostavaa ja täyteläistä.
      Meiltä oudoilta otuksilta se onnistuisi, koska me pystymme elämämme mukaan eläytymään.

• Anonyymi

Astral TV lopetti jo.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Astral TV lopetti jo.
        -sivusta

Olisiko tämä vinohymiömies, eli aloittaja ollut hyvä profeetta sinne? -utelias

• Anonyymi

Tuo ei kyllä yhtään kuulosta samalta kuin viimeaikaiset synkistelysi. 😂

🕉️

• Anonyymi

Joo, oon viikonloppuvapaalla nyt ja visioin aikani kuluksi kaikkea "kivaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Visiosi kuulostavat mukavan lennokkailta ja niitä syntyy hengästyttävään tahtiin! 😂

Nyt alkoi itsellänikin tehdä mieli kirpputorille. Edellisestä vierailusta on jo... hmm, yli vuorokausi!

🕉️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika taiteilijaelämältä 🤭🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika taiteilijaelämältä 🤭🙂

En ole taiteilija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole taiteilija.

Et varmasti

• Anonyymi

Sehän olisi sinun mielipuuhaasi myös käydä ja kierrellä kirppareita ja ostaa vanhoja antiikkisia "romuja" jotka sopivat täydellisesti elämämme kokemusten rekvisiitaksi ja aarteiksi.
      Sillä kaikki hullut päähänpistotkin vain saavat meidät innostumaan kuin pienet lapset ja leikkimme tekee meidät aina iloisiksi ja tyytyväisiksi.

• Anonyymi

Inhoan kirppareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhoan kirppareita.

Nyt ap. huomaat että sekoitat muutaman naisen keskenään mut ei se haittaa.

• Anonyymi

Olen ruvennut inhoamaan kirppareita

• Anonyymi

Älä puhu huvikummusta

• Anonyymi

Älä kerro mitä minun tulisi tehdä

• Anonyymi

Vanhaan latoon rakentaisimme parven ja laittaisimme sinne pahnat pehmusteeksi ja siellä me salaa tapaisimme ja kuhertelisimme kuin ennenmuinoin.
      Kaikki eri aikojen tarjoama romantiikka ja tunnelma olisi osana elämäämme ja tehden elämästämme vieläkin parempaa.
      Tylsästä arjesta ei olisi tietoakaan, sillä meillä olisi aina jotakin hullua päähänpistoa, jota me yhdessä alkaisimme toteuttamaan ja elämään.

• Anonyymi

Kerrassaan vastustamatonta. 🤩 Koska aloitamme toteutuksen?

Tiedustelee:
        Teidän Kuningattarellinen Ylhäisyytenne 👑

• Anonyymi

Kuulostaisi ihanalta. Itse poden tällähetkellä motovaation puutosta ja tylsistymistä. Tällainen elämäntyyli ei vie minua ainakaan hyvään suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaisi ihanalta. Itse poden tällähetkellä motovaation puutosta ja tylsistymistä. Tällainen elämäntyyli ei vie minua ainakaan hyvään suuntaan.

Siis mitä nyt elän, ehkä tarvitsisin jonkun friikkisirkuksen tähän ympärille että kokisin eläväni🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä nyt elän, ehkä tarvitsisin jonkun friikkisirkuksen tähän ympärille että kokisin eläväni🤭

Koet eläväsi??

• Anonyymi

Kaikesta tärkeintä meille olisi yhteinen tie ja vapaus sitä kulkea ja toteuttaa yhdessä kaikki unelmamme ja päähänpistomme.
      Muussa tapauksessa elämämme valuu hukkaan ja vanhainkodissa taikka laitoshoidossa maatessamme voimme vain surra sitä kaikkea mitä emme kokeneet, emmekä koskaan lähteneet toteuttamaan vaikka siihen meillä oli mahdollisuus.

• Anonyymi

Minulla on tunne että tämä elämäni on enemmäm vitsaus ja epämukavaksi tarkoitettu. Ensi elämä on varmasti mukavampi….

• Anonyymi

Piknikkimme niityllä puiden katveessa pikkulintujen laulaessa olisi mainio paikka nauttia rauhasta seurassasi ja katsella vierekkäin taivaan pilviä ja mietiskellä seuraavia hulluutuksia ja suunnitelmia.
      Pilvilinnoja katsellessa me löytäisimme yhdessä sen omamme.

• Anonyymi

Meillä olisi kaikkea, kotieläimiä, lemmikkejä ym. kaikkea mitä vain päähänpistojemme myötä olisimme hankkineet vapaana olemaan iloksemme emmekä kahlituiksi ja huolehtimista tarvitseviksi ongelmiksimme.
      Ympärillämme olisi aina elämää.
      Ehkä ratsastaisimme metsäteillä, pelloilla ja niityillä ympäri pitäjää sen maisemia ja järviä ihaillen ja uimaan pysähtyen.
      Kaikki tapahtuisi omalla ajalla ja ilman kiireitä.

• Anonyymi

Kuulostaisi ihanalta prinsessa sadulta…

• Anonyymi

Kyllä elämämme olisi ihanaa paikallisesti ja paljon me kiertäisimme ja näkisimme myös maailmaa ja eri kulttuureita.
      Emme olisi turistikohteissa vaan vaeltaisimme omatoimisesti maasta maahan ja eläisimme ihmisten joukossa ja seassa kokien myös paikallisten asukkaiden elämäntapaa saaden niistä uusia kokemuksia ja ideoita omaan elämäämme sovellettaviksi.

Kokemista ja elettävää olisi paljon ja siihen kaikkeen elämä on lyhyt aika ja se kannattaa käyttää hyvin ja siihen mitä elämältä haluaa.
      Paljon haluan elää ja kokea ja tietenkin parhaassa seurassa.

• Anonyymi

Kaunista. 🤩 Kertakaikkiaan kaunista. Olenko minä saanut tuollaisen inspiraation sinussa aikaan? 😁

• Anonyymi

Haist jotain,
      uudelleen,
      kerran poistatit aiemman.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      881
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe