Invapysäköinnin valvonta Tervakoskella

Anonyymi-ap

Päätin käydä tänään ostoksilla Tervakosken S-Marketissa ja pysäköidessäni autoni kaupan ulko-oven vieressä olevalle Invapaikalle, kuulin vieressä seisseestä pariskunnan naisen tyokaisseen että katso miten tuokin pysäköi Invapaikalle. Tultuani kaupasta, pariskunta oli jäänyt kaupan ulko-oven viereen minua odottamaan, jolloin toinen heistä tokaisi kuinka minä voin pysäköidä Invapaikalle vaikka kykenen kävelemään? Sanoin että minulla on autoni ikkunassa Invalupa, enkä ole heille mitenkään tilivelvollinen omista sairauksistani ja ottaisitte edes selvää millä perusteella tuollaisen Invaluvan saa ennen kuin alkaa toisia kyyläämään. Tuon jälkeen pariskunnan mies pyöräili vielä autoni viereen ja tokaisi naiselleen että on siellä Invatunnus, jonka jälkeen molemmat häipyivät kiireen vilkkaa pois paikalta sanaakaan enää sanomatta. Minne on Tervakoskelta kadonneet hyvät tavat, kun anteeksipyynnön tekeminen on täällä niin vaikeaa? Jospa tuokin pariskunta olisi ulkona minun ulostulon odottamisen sijaan kurkannut edes autoni tuulilasiin, niin tuokin episodi olisi jäänyt tapahtumatta.

3

325

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tervakoskella ole muuta kuin kyttääjiä ja entistä enemmän velkaisia joilla alkaa tuntua punteissa, kun lyhennyksiä ei saa maksettua luukuistaan ja pihojen näytelmistä eli autoista joissa omistajana santander.

• Anonyymi

Ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe