Exäni vakaan harkinnan jälkeen imettäessään tytärtäni päätti että hän tarvitsee uuden miehen.
Siitä lähti sitten sellainen ruljanssi käyntiin, että oksat pois.
Hänellä oli jo aiemmin ollut vispilänkauppaa parhaan kaverini kanssa, joten valintansa minun lapsien kasvattajaksi oli hänelle selviö.
Meikämandoliini siitä ulkoruokintaan ja tinderiä selaamaan, kun paras kaverini ryhtyi kuskaamaan minun lapsiani harrastuksiin.
Terveisin 2010, noin kahdeksan ison moottoripyörän kokemuksella, kahden motocrossipyörän kokemuksella, noin viiden mopon kokemuksella, noin puolen tusinan koneremontin kokemuksella ja noin 250 tuhannen kilometrin ajokokemuksella mukaanlukien hieman ratakokemusta.
Kokemuksia syntyy vain kokemalla, minä olen kokeneiden kokenein.
2010
Exäni uusi mies.
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko Saarikyrpå terve päästäsi??
- Anonyymi
Hyvin onnistuit aktivoinnissa Senssu 55555
By NumBall
- Anonyymi
Teknisen näkemyksen osaaja ilman kokemusta katosi kuin kusi lumeen ennenkuin lapset oppi sanomaan posso. Vaimo ja Jyväskylän poliisi hieman auttoi hankkeessa lastensuojeluviranomaisten kanssa.
- Anonyymi
Olen rohkea internetkovis, opetan herranpelkoa, olen hyvä hyville ja paha pahoille, minulla tuli lapsena kaksi lehteä, mustanaamio ja texas willer, nyt kesällä olin perheeni kanssa paratiisilomalla koko kuukauden, aivan koko kuukauden, valokuvat on kehitettävän tunnin kuvassa ja toimitetaan ensivuonna.
- Anonyymi
Lukihäiriömies ei saa selviäkään sanoja kirjoitettua oikein. Vai 'texas willer" ja vielä pienellä kirjaimella. Moiselle torvelle ei ole työelämässä mitään käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405595
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234561Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364514Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734320Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264282Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603785- 963172
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.223055Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273041Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102150