Tuu tekeen mulle jotain iltapalaa ja jalkakylpy/hieronta myös, kiitos! 😗
Hei nainen.
37
348
Vastaukset
- Anonyymi
Tee itse 😆
- Anonyymi
Mitä haluaisit iltapalaksi? Lämpöset leivät?
- Anonyymi
Kylmää olutta ja makkaraa
- Anonyymi
Taas sitä samaa! Etkö rassukka muuta osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa 🙁
- Anonyymi
YÄK!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä samaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä samaa???
Kun ei ees osaa kokata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää olutta ja makkaraa
Sunnuntaina olutta…yyyyhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ees osaa kokata
Mä ainaki osaan kokata✌️
- Anonyymi
No tietysti! Kuka nyt ei hanipupuaan hemmottelisi?
Eineskasvispullia (sori!) airfryerissa ja siihen viereen salaattia, tzatzikia, hummusta ja jotain vihreää mehua.
Jalkakylpy laventelisuolalla. Huuhtelu puhtaalla vedellä. Kuivaus _lämmitettyyn_ froteepyyhkeeseen. Mintun tuoksuista voidetta hieroisin hellästi jalkateriisi. Lämpöiset ja pehmeät sukat sitten siihen päälle. ☺️
Suukkoja suulle aina vähän väliä, tietenkin.
Lopuksi valmistan sinulle chai-maustettua teetä ja tuon kevyen, lämpöisen huovan harteillesi.
Kelpaako herralle näin? 🤭- Anonyymi
Varpaankynnet täytyisi leikata🤭
✂️🤏
🦶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✂️🤏
🦶Minä kyllä leikkaan. Meillä pitäisi hygieniasyistä olla vähintään neljät leikkausvälineet (sakset tai kynsileikkurit): yhdet minun sormieni kynsille ja toiset varpaideni kynsille. Kolmannet sinun sormiesi kynsille ja neljännet sinun varpaidesi kynsille.
Pyydettäessä myös lakkaan varpaankyntesi. 😊 Jokainen kynsi lakataan eri väriseksi. 😉🤭
🧡💛💚💙💜 💜💙💚💛🧡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä leikkaan. Meillä pitäisi hygieniasyistä olla vähintään neljät leikkausvälineet (sakset tai kynsileikkurit): yhdet minun sormieni kynsille ja toiset varpaideni kynsille. Kolmannet sinun sormiesi kynsille ja neljännet sinun varpaidesi kynsille.
Pyydettäessä myös lakkaan varpaankyntesi. 😊 Jokainen kynsi lakataan eri väriseksi. 😉🤭
🧡💛💚💙💜 💜💙💚💛🧡Meillä leikataan samoilla saksilla kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✂️🤏
🦶Miltäs se tuntuisi tehdä töitä, kun sinulla olisi joka varpaankynnessä eri väristä lakkaa? Kukaan ei näkisi, mutta sinä tietäisit... 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä leikataan samoilla saksilla kaikki.
Se ei ole oikein hygieenistä. 😑
Vähimmäisjako on 1 väline / 1 henkilö.
Valinnainen hienojako on 1 väline / 1 henkilön sormialue
sekä
1 väline / 1 henkilön varvasalue.
Enhän minä nyt lyhennä pimppikarvojanikaan millään keittiösaksilla! Niille on omat pimppikarvasakset.
Ja kaikesta tästä huolimatta jokainen väline huuhdellaan käytön jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sirkkelin. Yhdellä vedolla hoituu kaikki kynnet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kaikki muukin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkivaltavitsit eivät ole yhtään kivoja. 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä leikkaan. Meillä pitäisi hygieniasyistä olla vähintään neljät leikkausvälineet (sakset tai kynsileikkurit): yhdet minun sormieni kynsille ja toiset varpaideni kynsille. Kolmannet sinun sormiesi kynsille ja neljännet sinun varpaidesi kynsille.
🧡💛💚💙💜 💜💙💚💛🧡😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs se tuntuisi tehdä töitä, kun sinulla olisi joka varpaankynnessä eri väristä lakkaa? Kukaan ei näkisi, mutta sinä tietäisit... 🤭
Ihanalta tuntuisi🥰
🧔🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanalta tuntuisi🥰
🧔🏻Arvasin että tykkäisit. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että tykkäisit. 😊
😘
- Anonyymi
Voisin vaikka imeskellä sen yhden ja ainoan miehen varpaita, jos hän sitä haluaisi. Tahtoisin nuolla hänet puhtaaksi elämän kolhuista.
Ihan sivusta- Anonyymi
Tämä. Samansuuntaiset ajatukset
Sivusta
- Anonyymi
En osaa mitään.
- Anonyymi
Tee ihan itse mitä haluat jotenkin sun jalkoihin koskeminen saa aikaan ällötysolon.
- Anonyymi
Sama, varmaan jotkut jalkasieni varpaat ja kynnet hyh :/ ja joo ei ikinä tässä tapauksessa.
- Anonyymi
herää poika
- Anonyymi
Enhän mä edes tiedä missä sä asut!
- Anonyymi
Melkein naapurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein naapurissa.
Yli 50 km pölhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 50 km pölhö
pus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pus
❤️❤️
- Anonyymi
Kammoksun kaikkea tätä! En jaksa edes omaa naamaa miettiä! Olen niin väärä sinulle! Yhtäkään käsirasvamuijaa en voi enää ottaa vuosiksi samaan sänkyyn, en kestä niitä veetuiluita sain traumat’
- Anonyymi
Tuu tekeen munakasta, äiti!
Voisin syödä hevosen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822