käsirasvamuija? en kestä semmoista.
ootko sä nainen
22
379
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
🧴👈
🤲👏🤝 - Anonyymi
Moottoriöljyllä voitelen. Kynsinauhat viimeistelen WD-40:llä 💅
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
On kyl diippiä juttua
- Anonyymi
Olen ja myös huulirasva 😂🤭💋
- Anonyymi
Sama täällä. Molemmat ahkerassa käytössä!
- Anonyymi
Sama täälläkin💋🩶
- Anonyymi
Mitä kestämistä siinä on? 🥲
- Anonyymi
Pelkään
- Anonyymi
En käytä juurikaan. Ihotyyppini ei ole kuiva eikä siis myöskään kovin rypistyvää lajia kasvoista. Joskus pakkasilla on pakko rasvata käsiä kuitenkin.
- Anonyymi
En käytä rasvoja, kuin sisäisesti. Voita ja hyviä kasviöljyjä.
- Anonyymi
Rasvaan vain tärkeimmät osa: pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat...
- Anonyymi
En rasvais yhtään jos ei olisi pakko, mutta joskus vaan on pakko koska ihoni on sellainen, että MINUN PITÄISI ASUA AURINGOSSA SEKÄ MEREN RANNALLA NIIN EI TARVISI RASVAILLA.
- Anonyymi
Piti tarkistaa niin molemmat diagnoosit onkin yhtä harvinaisia eli 1-3% Suomen väestöstä, mutta voi olla vielä harvinaisempaa että on sekä psoriaasis ja adhd.
Jos alkaa miettimään noiden perustella luonnetta niin sieltähän nousee LATINO NAINEN jolla ON KIIVAS LUONNE! - Anonyymi
Nyt syksyllä täytyy nesteyttää, enemmän kuin kesällä. Ja omega3:sta ja muita hyviä rasvoja käyttää sisäisesti. En käytä ihorasvoja, niitä saa olla sitten koko ajan laittamassa, eikä mitkään kemikaalit ole hyväksi. Talia tai jotain jota voisi vaikka syödä, jos on ihan pakko.
- Anonyymi
Ei kun mulla on karheat ja känsäiset "työmiehen kädet". Onko parempi?
- Anonyymi
😄👍
- Anonyymi
laitan vasta sitten kun huomaan et on kuivuutta eli en.
- Anonyymi
ja niin siis ,,true käsirasvamuijahan pistää montaa voidetta jokasena iltana.
- Anonyymi
Onko mielestäsi parempi jos käsien iho halkeilee ja veri valuu, häh?
- Anonyymi
Etkä kestäisi varmaan minun vastausta, tuskin itsekään juuri nyt, joten paljastan myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858