Varmasti Saimaannorppa oli järvellä, mikäs muukaan se olisi voinut olla! Ei ainakaan majavalta vaikuttanut? Kuinka se olisi tänne saapunut??!
Saimaannorppa
33
327
Vastaukset
- Anonyymi
Missä havainto on tehty, Pieliselläkö..
- Anonyymi
Veikkaan, että Euroopanmajava ollut! Euroopanmajava on rauhoitettu!!
- Anonyymi
🥰👩🦰🦭🦫🦦
- Anonyymi
Euroopan majavaa on vain pienellä alueella Lounais-Suomessa.
- Anonyymi
Iso se oli päältään, sukelteli kaikessa rauhassa!!? Ei ollu kiikareita, Pielisellä oli.
- Anonyymi
Saukkokin sukeltelee, syö Pielisen muikkua tietääkseni, sitä onkin Pielisessä paljon.
- Anonyymi
🦦🐟🐟
- Anonyymi
Joo, Tosiaan Pielisessä on pielisen muikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Tosiaan Pielisessä on pielisen muikkua.
Puruvedellä on sitten Puruveden kirkasta muikkua.
- Anonyymi
🌻🌹🌷
- Anonyymi
Tiukasti suojeltuja lajeja kaikki, hieno bongaus Pieliseltä, kiitän kovasti!
- Anonyymi
WWF ja Suomen luonnonsuojeluliitto, kai osaavat sanoa, pliis
- Anonyymi
Pitää kysyä.
- Anonyymi
🥰 kylläpä kyllä
- Anonyymi
Saukot on kivoja vekkuleita, kesäisin antavat sukellusnäytöksiä ja talvella laskevat rannoilla pyllymäkeä.
- Anonyymi
Verkossa? Kalaverkossa? Yleensä telkkiä saavat.
- Anonyymi
Puliukot siellä vaan polskii 🧜🏼♂️
- Anonyymi
Hukkuva karhu?
- Anonyymi
On majavaa, saukkoa, piisamia ja vaikka mitä vaihtoehtoja. Kauempaa vaikea olla varma havainnosta.
- Anonyymi
Mukavaa, että Pielisellä on eläimiä...olisipa minunkin järvelläni myös.
- Anonyymi
Kuinka Piellisessä kyseiset elukat voi elää??? Kuivaa järven pohjaa on koko piellinen... Piellinen on muutettu pörssisähköksi.
- Anonyymi
Pielessä sitten Pielisen sähkö?
- Anonyymi
Pieliselle suunnitelmissa laivareittien tilalle mönkijä reittejä.
- Anonyymi
😅 Kesällä hyvä ajaa mönkijöillä, laivalla joskus, talvella moottorikelkalla samoja reittejä.
- Anonyymi
Puliukko kuitenkin ollut? Kaljupää
- Anonyymi
Hylkylaiva vai hylje?
- Anonyymi
On näitä ennenkin nähty. Kyllä Pielisessä kanta on, mutta siitä ei puhuta ettei verkkokalastus lopu.
- Anonyymi
Pielisen uimari vastarannalta.
- Anonyymi
Aivan selvästi kesällä veneestä pudonnut mökkiläinen.
- Anonyymi
1️⃣ NORPPA
- Anonyymi
Olen nähnyt ja valokuvannutkin Pielisen hylkeen. Luulen, että joku on laittomasti siirtoistuttanut sen. Pielisjokea pitkin norpat tuskin…
- Anonyymi
Onko ollut aiemmin juttua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815940KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2904872Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei362534Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051387
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1311341seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191261