Olen selaillessa kohdannut keski-ikäisten naisten tekemiä klippejä, jotka on kuvattu pääasiassa vain heistä itsestään. Naiset yleensä hymyilevät jokaisessa otoksessa. Jotkut hammaskuoriaan ylenpalttisesti korostaen. He saattavat ylistää onnellisuuttaan ja ovat varattuja, epäselviä suhdestatuksiltaan tai sinkkuja. Puhun TikTokissa esiintyvistä klipeistä. Olen itse keski-ikäinen nainen.
Mikä näissä pistää silmään? Hymy ei ole aitoa tai niiden taustalla kuvastuu surua. Ilmassa on tekopirteyttä. Yleisimmin nainen korostaa jotain ulkoista ominaisuuttaan. Kurvikasta kehoaan tai kauniita kasvonpiirteitään. Kommenttiketjuissa miehet kilpailevat naisen huomiosta kehumalla naista.
Ymmärrän kyllä ulkoisen kauneuden korostamista, koska se on katoavaista. Ihmetyttää vain se, kuinka paljon se näyttää merkitsevän. Itse ihminen taustalla ajatuksineen ja arvoineen ei näytä olevan olennaista. Tämä on kuitenkin parisuhteen kestävyyden kannalta se merkittävin ominaisuus.
Naiset kokevat mielihyvää, kun miehet kehuvat kilpaa. Naisissa esiintyy myös hyvin todennäköisesti hyväksikäyttöön taipuvaisia. Sievästi sanottuna ei niin välkkyjä ja ulkonäkökin on hyvin arkinen. He ovat löytäneet kanavansa, jossa saavat kehuja. Mutta. Nämä ulkomaalaiset miehet etsivät selkeästi sopivaa ankkuriparia maahan päästäkseen.
Tarkoitukseni ei ole mollata ikäisiäni naisia tai miehiä tai heidän toimintatapojaan. Havainnoin vain kaikenlaista.
En ihmettele, että hyväsydämisiä miehiä jää iäksi taustalle ulkonäkökeskeisyyden jyllätessä.
Olin itse lähes 30v parisuhteessa, minkä jälkeen elelin pari vuotta itseni. Julkaisin ilmoituksen deittisovelluksessa. Kirjoittelin miesten kanssa. Sillä tavalla löysin samoista lähtökohdista olevan miehen, jonka kanssa juttu ei loppunut koskaan kesken. Ulkonäkö oli tuossa vaiheessa epäolennaista. Näimme kuvia toisistamme vasta vähän ennen tapaamistamme, melkein 1kk kirjoittelun jälkeen. Emme olleet kuulleet edes toistemme ääntä vielä. Silti kaikki mätsäsi.
Kannustan menemään taustat ja arvot edellä suhteeseen. Pelkkä ulkonäkö ei kanna yleensä pitkälle.
Surulliset kasvot somessa
Anonyymi-ap
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512