kaivatullasi on tosi iso?
Haittaako jos
33
505
Vastaukset
- Anonyymi
Voi siitä tulla ongelma...
- Anonyymi
Hänen oma suhtautuminen siihen on paljon merkityksellisempi.
- Anonyymi
jalka?
- Anonyymi
Ei se ennenkään ole haitannut.
- Anonyymi
Maha ei haittaa
- Anonyymi
Tuskin on niin iso, kuin luulet.
- Anonyymi
En luule mitään: Minulla ei ole mitään odotuksia sen suhteen, kun en ole häntä ajatellut mitenkään siinä mielessä että olisi käynyt mielessä hänen se ja sen mittasuhteet tai muutakaan missä olisin niin vähissä vaatteissa hänen kanssaan yhtään missään asiayhteydessä että tulisin sitä näkemään/koskemaan/tuntemaan. T Siveellinen
- Anonyymi
En ole tottunut kuin keskikokoisiin tai pieniin. Joten en osaa sanoa. Hiukan pelottavalta tuntuisi. Vaikka olen synnyttänyt, niin kuulemma olen pieni "sieltä" (myös lääkärin toteamus).
- Anonyymi
🤣🤣🤣 hyvä vitsi.
- Anonyymi
Niin mäkin luulin kunnes🫠😉..
- Anonyymi
En jatka aiheesta. Tähänkin oli täysin typerää vastata. En vastaile enää näköjään kuin pöljimpiin aloituksiin. Aloituksia en tee. Nyt pois.
- Anonyymi
Niin se vaikuttaakin palstasetä hyvin tyypilliseltä kyllä, että lääkäri arvio tushnan tulevaisuuden muiden toimenpiteiden lomassa. Sinun pienessä päässä ainakin. T naiselta
- Anonyymi
Hänen todella iso on todella sopiva ❤️
- Anonyymi
Ei 😍
- Anonyymi
Positiivista. /mäntysuopa
- Anonyymi
Joku hönö poisti viestini. Oli varmaan just joku 9/10 mies 😂
- Anonyymi
Kyllä se naisella aina vähän haittaa, vaikka itsellä ei pieni olekaan. Naisia on onneksi todella monenkokoisia. Niin neitsyissä kuin ammattilaisissa ja kaikilta siinä välissä.
- Anonyymi
Siinä taas oikein tietäjä ja kokija 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas oikein tietäjä ja kokija 🤣
Ei tajua että naisen fyysinen koko ei vaikuta toosan mittoihin. 😄 Joskus synnytyksen jälkeen palautuu myös entistä ehommaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tajua että naisen fyysinen koko ei vaikuta toosan mittoihin. 😄 Joskus synnytyksen jälkeen palautuu myös entistä ehommaksi.
Tai siis vaikuttaa se siinä kohdin jos on ylimääräistä niin toosa puristuu pienemmäksi. Perus fysiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis vaikuttaa se siinä kohdin jos on ylimääräistä niin toosa puristuu pienemmäksi. Perus fysiikkaa.
En väittänytkään, että synnyttäneillä olisi väljempi. Jollain neitsyellä voi olla väljempi kuin kolmen lapsen äidillä. Olen tämän todennut oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Siihen tottuu.
- Anonyymi
Isoihin tisseihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoihin tisseihin?
Munaan, urpo.
- Anonyymi
Lääkäri arvioinut liian pieneksi kai vai mitä…?
- Anonyymi
Isossa talossa on enemmän siivottavaa, mutta kait se käy.
- Anonyymi
Vain iso kelpaa.
- Anonyymi
P... eliväline. Nehän piti laittaa kaappiin piiloonpois näkyviltä, niinku reikileirillä. Tuntomerkkejä en anna asian tietää vain hän mielitiettyni. Ikävä hiipii salaa, vaikka välillä kipeät hävettävätkin palaa mieleen. Xx:n kallioilla oltiin vielä terveitä villejä nuorialämmöllä muistelen vanhoja retkiä
- Anonyymi
Jos se ei löydy mun P*stä, niin tuskin haittaa
- Anonyymi
Olen mä isoilla ennenkin ajellut, ei haittaa. Kauppaan en mielellään lähde maasturilla kun nykyään ne parkkiruudut vähän ahtaita
- Anonyymi
neljän lapset veetu tykkää.
- Anonyymi
Ootkohan sanonut, että hänellä on liian pieni…?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531685
- 211153
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.123896Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858