Mitä mietit mies..

Anonyymi-ap

Mitä mies mietit syksystä? Odotatko, että se tuo tullessaan jotakin uutta. Odotatko, että jotain tapahtuisi vaikka aikaa on kulunut. Mitä sinä haluat, vai haluatko mitään, oletko koskaan halunnutkaan. Oletko tyytyväinen elämääsi, siihen mitä sinulla on? Ajatteletko minua, siihen mitä meillä ehkä oli ja ei ollut. Siihen minkä tunteen sait minussa aikaan. Tunteen, jota kukaan muu ei oo koskaan aijemmin minussa herättänyt. Tunteen joka ei ole sallittu, ei kummallekkaan. Ehkä kaikki tunteet olivat vain minun kuvitelmaa, ehkä toivoa että sinäkin tuntisit samoin. Anteeksi jos olo seurassani ei tuntunutkaan hyvältä.. Pysyn kaukana.. -n

32

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno kirjoitus siitä ettei tarvitse tehdä mitään. Onnittelut!

• Anonyymi

Ei nyt varmaan ihan sitä koskenut. Sivusta

• Anonyymi

Olo seurassasi tuntuu aina hyvältä.

• Anonyymi

oletko selvän näkijä vai mistä tiedät..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo ollut vkh.

• Anonyymi

Samoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap kirjoitti: " Anteeksi jos olo seurassani ei tuntunutkaan hyvältä.."

• Anonyymi

Ajattelen, ei päivääkään mene ohi, ettei käy mielessä ihana nainen. Aikaa on hukattu, mutta ehkä pitikin että nähtäis, unohetaanko toisemme. Ei näköjään. Marjastusaika menossa, vielä ehtii. Haluaisin tutustua paremmin. m>n

• Anonyymi

No lähdetäänkö mustikkaan? Missä tavataan?
        -nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-nainen

Mies jos kerrot jotain minkä vain me tiedämme? Tiedän silloin että menee oikealle.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies jos kerrot jotain minkä vain me tiedämme? Tiedän silloin että menee oikealle.😉

sun vika viesti loppuu ? mun ä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetään mustikkaan nainen. Mulla on hyvä paikka tiedossa. Pohjoiseen menee tämä. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetään mustikkaan nainen. Mulla on hyvä paikka tiedossa. Pohjoiseen menee tämä. m>n

Pohjolan perukoilla mustikatki jo mennyt.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennäänkö 'sinun suuntaan vai minun'? -n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennäänkö 'sinun suuntaan vai minun'? -n

Voidaan mennä sinun perälle, jos sielä on marjoja. m>n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-nainen

Mummo meni mustikkaan, papsu ei mahtunut!

• Anonyymi

Keskustelua aiheesta ei kannata käydä täällä. 😌 Se kannattaa käydä jossain, missä saat kysymykseesi juuri sinulle kohdennetun vastauksen ja juuri oikealta henkilöltä.

🕉️

• Anonyymi

Ihmettelen mikä sinut ap saa kirjoittamaan täällä. Miksi et ottaisi yhteyttä irl niin ajatukset voisivat selkeytyä?

• Anonyymi

Kahen pisteen vihje.
        -sivusta

• Anonyymi

Mikä sinut saa kirjoittamaan täällä?

• Anonyymi

Jos tunteita oli ja molemmat vapaita normaaleja ihmisiä, kannattaisi varmaan pyrkiä juttusille kaivatun kanssa.

• Anonyymi

Tämähän on päivän selvää, mutta asiat ei aina ole niin yksinkertaisia. 🫠

• Anonyymi

Miksi normaali? Mitä tarkoittaa normaali? Kuka on normaali?

• Anonyymi

Odotan että se tuo sut tullessaan mun viereen mutta tällä kertaa saat itse tehdä aloitteen koska täältä se kertaalleen jo tehtiin

• Anonyymi

Ei ole hän kertaakaan tehnyt aloitetta mihinkään suuntaan.

• Anonyymi

Mikä tuo?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Haluaisin että mieli ei olisi maassa koko ajan tämän asian takia, haluaisin sellaisen tilanteen kun oli ennen ja siitä tunteiden siivittämänä eteenpäin. kuin hänelle

• Anonyymi

Elämäni on avoin nyt, kaikkiin suuntiin maantieteellisesti. Aion elää tässä hetkessä myös jatkossa, enkä jumittua korttelin R-kioskiin syömään eilistä hot doggia. Juuri nyt olisi mahdollisuus ja otollinen aika tutustumiseen, myös naisella halutessaan. Jos ei, voin luovia eteenpäin. Minulle kaikki tunteet ovat sallittuja ja niin pitää olla naisellakin, eihän muuten mitään tapahdu. Minua surettaa etteivät ihmiset osaa ilmaista itseään tarpeeksi selkeästi toisilleen, syytän siitä myös itseäni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Molemmat varattuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe