"Eläkeläismummo lähetti 4000 € rahaa suosikki artistin tilille........." (IL 25.08.2025)
Eivätkö muutamat "kanavansa" kaupallistaneet ns. tubettajat vurnua jatkuvastl eläkeläismummoja lähettämään vaikka mitä?
Oikein niljakas lima valuu kerjääjän suupielistä kun kiittelevät kaikkea hyvää lähettäneitä mummukoita ja ukkoloita postiohjelmissaan.
Varmasti muutama setelikin kulkee päkitsin mukana kevyestei, vai?
Ovatko tubettajat huijareita
10
333
Vastaukset
- Anonyymi
Jo sekin, että houkutellaan julkisesti heikommalle jaolle jääneitä ihmisiä tulemaan konepäiville lahjakasseineen tapaamaan tavallista maalaisukkoa on jo huijausta.
- Anonyymi
Missä se on seuraavan kerran keikalla? Minä vien muovokassilla lehmänpaskova. Se on hyvä kahvipuulle.
Mehtämani kun kahtoo kassiin nio sannoo haosta paska. Minä sanon jotta vitsin väänsit.
Ihi ihi uhu ihu. - Anonyymi
On kyllä todella outoa bisneksen tekoa, saa olla vaikka kuinka tyhmä, eikä tarvitse osata mitään muuta kun vain saa naamansa näkymään Youtube videolla.
- Anonyymi
Silti tyhmmpiä kadettaa.
- Anonyymi
Siitä vain kokeilemaan. "Onko hyvä"- metsurit sai hetkessä 5000 tilaajaa!👏 Nyt taitaa olla jo 7t.
Ei siinä mitään menetä, jos kokeilee - no, maine saattaa mennä, mutta rahantuloa ei voi estää!🤑
- Anonyymi
Juurikin näin,😂😂😂
- Anonyymi
Ei, vaan tyhmät tyhmentyvät entisestään koska alkavat uskomaan, että elämässä pärjää vain olemalla tyhmääkin tyhmempi.
Mutta eivät ymmärrä, että tyhmän pärjätäkseen elämässä pitää olla tyhmyyden lisäksi myös perintöpoika.
- Anonyymi
'Siitä vain kokeilemaan. "Onko hyvä"- metsurit sai hetkessä 5000 tilaajaa!👏 Nyt taitaa olla jo 7t.
Ei siinä mitään menetä, jos kokeilee - no, maine saattaa mennä, mutta rahantuloa ei voi estää!🤑"
Ovatko "Onko hyvä" metsurit tyhmiä ja laiskoja?
Normi tubettajilta näyttävät tekoäly naamoineen mutta ilman tekoäly naamoja olisi mukava nähdä Kosulan kossien ja Onko hyvä metsureiden välinen kilpailu metsätöiden tekemisessä. - Anonyymi
Ovat laumansa hyväksikäyttäjiä.
- Anonyymi
Turat ovat laumansa hyväksikäyttöreissulla .Onko tarpeeksi mainoksia videoilla,jotta tulee rahaa ahneille palleroille?!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75862
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73843Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772