Suomen demut on ainoa pohjoismainen demu-puolue mikä on sosialistisen internationaalin jäsen.
Punapunapunapunapuna....
Niinpä niin
15
235
Vastaukset
- Anonyymi
Myötähäpeä on suuri.
- Anonyymi
Sorsa elää, oletko valmis?
- Anonyymi
Mun lemppariväri on punanen , , mun pappa oli sodassa Neukkuja vastaan ja 1918 iso iso isä oli valkoisten puolella , , sanottakoon vielä pappani osti punaisen kuplavolkkarin ¨¨ vuona 1964 ja on maininnut autokaupoist värillä ei oo välijä kunhan se on punanen. Juu näin on asijat että väri om väri. Ei muuta.
- Anonyymi
Puna puna on ihanaa kysy vaikka Tytiltä...
- Anonyymi
Kuuleppas, Tytti pitäisi lähettää Moskovaan neuvottelemaan sosialistisen internationaalin asioista.
- Anonyymi
sitä se on kun pummi pusikossa,
kurkki tynnyrin tapin reijästä mualimmo,
jääp viime vuosituhannelle,
moskovassa pitää valtaa kokkareiden sisarpuolue,
yhtenäinen venäjä...
- Anonyymi
Kalevi Sorsa ja Ulpu Iivari on veljekset.
- Anonyymi
Demut kulkee käsi kädessä Venäjän kanssa.
- Anonyymi
Enemmän Neukkulan meininkiä....
- Anonyymi
SDP haluaa EU:n huolehtivan Suomen ruokaturvasta.
- Anonyymi
Voi luoja mitä typeryksiä.
- Anonyymi
Kuinka paljon SDP on heikentämässä kotimaista ruuantuotantoa ja huoltavarmuutta? – ”Näihin on saatava vastauksia, Antti Lindtman!
- Anonyymi
Liitto neuvostoliittoon pysyy vahvana.
- Anonyymi
Suuri ja kaunis Neuvostoliitto!
- Anonyymi
Ikikommunisti ei jätä venäjää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1473942Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123491Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai462933Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122862Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1432524- 502184
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist161398"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1001390Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631304Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t381179