Tulet yllättäen katsomaan minua töihin.
Mitä tapahtuisi?
Ajatusleikki
19
351
Vastaukset
- Anonyymi
Ostaisin sinut mukaani
- Anonyymi
Et voisi ostaa minua.
- Anonyymi
Siivouskomeroon pikaisille?
- Anonyymi
Ei voisi tapahtua mitään tervehtimistä kummempaa. Työpaikka ei ole sopiva paikka millekään muulle.
- Anonyymi
Pystyisi muutakin, jos haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisi muutakin, jos haluaa.
Voi sinua... Riippuu ihan työpaikasta ja kyseisten ihmisten integriteetistä.
- Anonyymi
Juoksisit karkuun..
- Anonyymi
Juoksisin syliisi, en karkuun.
- Anonyymi
Nähdään useinkin töissä. Ja töitä siellä tehdään vaikka mieli huutaa ihan kaikkea muuta 😉
- Anonyymi
Me ei nähdä.
- Anonyymi
Kuka huutelee kenen perähän?
- Anonyymi
Mentäis vessaan rakastelemaan, siitä alkaisi meidän rakkaustarina kunnolla.
- Anonyymi
Tosi white trash alku 😬
- Anonyymi
Tulis muurahaiskekoon vipinää kun kiire alta pois 🤣 Suuret ajoneuvot ei ole luotu minua varten.
- Anonyymi
Just niin, palstasefön monologi. Ihme minibussi tämä työläisten uusin ajoneuvo
- Anonyymi
Suukko vihdoinkin?
- Anonyymi
Suukon saat, jos tulet hakemaan.
- Anonyymi
Kerran olen tullutkin, mutta ei yllättäen. Voisin kyllä seuraavan kerran yllättää. Tulisin piknik-korin kanssa ja mentäisiin suoraan sieltä piknikille yhteen ihanaan paikkaan.
- Anonyymi
Ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921