Miksi 50 naiset käyttävät niin harvoin nahkahousuja. Ei ole seksikkäämpää näkyä kuin pullukka yli viisikymppinen nainen tiukoissa nahkahousuissa - ja vientiä riittää - voi valita nuorukaisista ja komeista miehistä parhaat päältä.
Lisää nahkahousuja kehiin naiset!
20
1649
Vastaukset
- Pitsipöksy
Nämä ilmat ovatkin juuri nahkahousun käytölle suotuisat, vai mitä tuumaat?
- sopivasti lihava
kyllähän ne tiukat nahkahousut on seksikkäät kenen tahansa muodokkaan homo sapiensin päällä. täytyy sun vaan odotella syksyä. tiedätkö mitä löytyy nahkahousun sisältä kun on näinkin lämmintä (sanonta pyörii kuin pieru nahkahousuissa ei ole tyhjästä temmattu).
- Pitsipöksy
sopivasti lihava kirjoitti:
kyllähän ne tiukat nahkahousut on seksikkäät kenen tahansa muodokkaan homo sapiensin päällä. täytyy sun vaan odotella syksyä. tiedätkö mitä löytyy nahkahousun sisältä kun on näinkin lämmintä (sanonta pyörii kuin pieru nahkahousuissa ei ole tyhjästä temmattu).
sillä minä en ole kova piereskelemään :)
Toista olisi, jos vaikka Kakku nimimerkki olisi mieltynyt nahkahousuihin. Taitaisi olle aikamoista pyöritystä.:D
Hehän suunnittelivat ystävänsä Maronin kanssa kaasupallolla matkaa maailman ympäri.
Ovat tainneet jo lähteäkin, sillä kumpaakaan ei ole palstoilla enää näkynyt. - Marion.T
Pitsipöksy kirjoitti:
sillä minä en ole kova piereskelemään :)
Toista olisi, jos vaikka Kakku nimimerkki olisi mieltynyt nahkahousuihin. Taitaisi olle aikamoista pyöritystä.:D
Hehän suunnittelivat ystävänsä Maronin kanssa kaasupallolla matkaa maailman ympäri.
Ovat tainneet jo lähteäkin, sillä kumpaakaan ei ole palstoilla enää näkynyt.maasta ylös - kakulla ei riittänyt tarpeeksi kaasua ja niin me tyydyttiin vain ihan pieniin kaasuilmapalloihin - onkos taivaalla näkynyt sellaisia värikkäitä pieniä palloja kuljeksimassa :))
- Pitsipöksy
Marion.T kirjoitti:
maasta ylös - kakulla ei riittänyt tarpeeksi kaasua ja niin me tyydyttiin vain ihan pieniin kaasuilmapalloihin - onkos taivaalla näkynyt sellaisia värikkäitä pieniä palloja kuljeksimassa :))
ettei kaasupallo jaksanut nostaa teitä yläilmoihin kun teitä olikin ainakin kolme!!!!: D
Mistäs keksit pyrkä "siivelle?"
Tarkoitan Maronin ja Kakun mukaan seikkailuun. - ovat
Pitsipöksy kirjoitti:
ettei kaasupallo jaksanut nostaa teitä yläilmoihin kun teitä olikin ainakin kolme!!!!: D
Mistäs keksit pyrkä "siivelle?"
Tarkoitan Maronin ja Kakun mukaan seikkailuun.sama henkilö.
- Pitsipöksy
ovat kirjoitti:
sama henkilö.
Enpä olisi uskonut!
- Marion.T
Pitsipöksy kirjoitti:
Enpä olisi uskonut!
persoona :))
Katsos - kun alkoi tulla liikaa riitaa jo pelkästään siitä, kun joku näki nimimerkkini täällä.
Niin ajattelin pitää nikilleni oikein kunnon hautajaiset, mistä kyllä kaffeella ilmoitin oikein avauksessa:))
Kiitokset kaikille hautajaisvieraille nikkini puolesta:))
Ilmoitin myös että hautajaiset koskivat VAIN nikkiäni, jonka saman tien vaihdoin, ja laitoin kuvani galleriaan, joten kyllä luultavimmin kaikki jotka siellä kävivät, sen myöskin tunnistivat:))
Että en nyt sentään ihan vaivihkaa kuitenkaan minnekään hiippaillut.
Nyt galleria on jälleen salainen, mutta eiköhän kaikki jo tiedäkin kuka olen. Enhän sitä alunperinkään mitenkään erityisemmin yrittänyt salailla :))
Hauskat päivänjatkot, helle se tuntuu hellivän meitä erityisen paljon taas tänäänkin :)) - Arskna
Marion.T kirjoitti:
persoona :))
Katsos - kun alkoi tulla liikaa riitaa jo pelkästään siitä, kun joku näki nimimerkkini täällä.
Niin ajattelin pitää nikilleni oikein kunnon hautajaiset, mistä kyllä kaffeella ilmoitin oikein avauksessa:))
Kiitokset kaikille hautajaisvieraille nikkini puolesta:))
Ilmoitin myös että hautajaiset koskivat VAIN nikkiäni, jonka saman tien vaihdoin, ja laitoin kuvani galleriaan, joten kyllä luultavimmin kaikki jotka siellä kävivät, sen myöskin tunnistivat:))
Että en nyt sentään ihan vaivihkaa kuitenkaan minnekään hiippaillut.
Nyt galleria on jälleen salainen, mutta eiköhän kaikki jo tiedäkin kuka olen. Enhän sitä alunperinkään mitenkään erityisemmin yrittänyt salailla :))
Hauskat päivänjatkot, helle se tuntuu hellivän meitä erityisen paljon taas tänäänkin :))Nahkahousut ovat upeat, älä suuta suutu. Voit mailata minulle [email protected]. Olen mukava mies.
- Marion.T
ostoksille, kun kaupat aukeavat - mustaa tiukkaa nahkahousua tällä helteellä kaipaakin - mutta onhan minulla tuo nahka muutenkin, eikös se kelpaisi ihan sellaisenaan - voisihan sitä ruskettaa vielä vähän enemmän.... Ja olisi paljon viileämpikin :))))
Se olisi sitä ehtaa luomua :)) - muistuta
lähinnä berliininmakkaraa? Siks toiseks, jos niissä erehtyy aamulla pieraisemaan, saa nauttia aromeista pitkin päivää, hivuttamalla.
- Tanya
Käytän mustia nahkahousuja (tosin en nyt tällaisella helteellä) usein vaikka en pullukka olekaan ja täytyy myöntää että vientiä riittää...sekä nuoret että vanhemmat miehet ovat kiinnostuneita
- kyllä käyttää,
tosin ei välttämättä nuoria MIEHIÄ houkutellakseen?
- jaanamaikki
moinen mieltymys?Jos taas suomalainen 50 mies käyttäisi nahkahousuja väitettäisiin heti homoksi ;D
- Mies
Vaikka nahkahousut näyttäisivät kuinka hyvältä, niin kyllä minun ensimmäinen ajatukseni aina on, että mahtaa se olla epämukava asu. - Voiko niitä edes pestä?
- TR.maalariN
nahka on yllättävän 'lämmönsäätelykykyinen materiaali' toisin kuin keinonahka tai latex..
(en kyllä tälläisellä helteellä, ainakaan auringonpaisteessa pukisi tummaa nahka-asua päälleni suurin surmin....) Se hengittää, päästää kosteuden lävitseen, jos ei ole keinokuituista vuorta, samaan tapaan kuin kengät jotka ovat kauttaaltaan nahkaa, ovat miellyttävät hikoavassakin jalassa.
Kun nahkavaate päällään hikoaa tarpeeksi kostuu se pinnasta... ja jälkeenpäin on pinnalla valkoisia hikijälkiä... ja hoitamattomana tuollainen nahkavaate kovettuu.
Nahkavaatteita voi käyttää vain silloin, kun tietää että jälkeenpäin on energiaa ripotella, heti käytön jälkeen, sisäpuolelle pottujauhoja ja ulkopuolen viitsii pyyhkäistä kostutetulla liinalla jossa on nahanpuhdistukseen sopivaa pesuainetta. Aamulla täytyy vaate vielä imuroida sisäpuolelta, niin että tärkkelys joka on imenyt hien ja lian itseensä, ei tuki nahan huokoisuutta. Säännöllinen tuulettaminenkin on nahkavaatteen hoidon a ja o....
Niin, että on siitä erotiikka aika kaukana... *nauraa mielikuvalle ääneen* - Marion.T
TR.maalariN kirjoitti:
nahka on yllättävän 'lämmönsäätelykykyinen materiaali' toisin kuin keinonahka tai latex..
(en kyllä tälläisellä helteellä, ainakaan auringonpaisteessa pukisi tummaa nahka-asua päälleni suurin surmin....) Se hengittää, päästää kosteuden lävitseen, jos ei ole keinokuituista vuorta, samaan tapaan kuin kengät jotka ovat kauttaaltaan nahkaa, ovat miellyttävät hikoavassakin jalassa.
Kun nahkavaate päällään hikoaa tarpeeksi kostuu se pinnasta... ja jälkeenpäin on pinnalla valkoisia hikijälkiä... ja hoitamattomana tuollainen nahkavaate kovettuu.
Nahkavaatteita voi käyttää vain silloin, kun tietää että jälkeenpäin on energiaa ripotella, heti käytön jälkeen, sisäpuolelle pottujauhoja ja ulkopuolen viitsii pyyhkäistä kostutetulla liinalla jossa on nahanpuhdistukseen sopivaa pesuainetta. Aamulla täytyy vaate vielä imuroida sisäpuolelta, niin että tärkkelys joka on imenyt hien ja lian itseensä, ei tuki nahan huokoisuutta. Säännöllinen tuulettaminenkin on nahkavaatteen hoidon a ja o....
Niin, että on siitä erotiikka aika kaukana... *nauraa mielikuvalle ääneen*että pottujauhoja housuihiin, vaikuttaa erityisen seksikkäältä :)))
Minun kaapissani tuppaa mönkimään jotain pieniä mustia ötiäisi ja ne suorastaan rakastavat juuri pottujauhoja.
Sain ne kerran kaupasta ostetun jauhon mukana ja niistä ei pääse eroon vaikka mitä tekisi, sota on ollut käynnissä jo vuosikausia...
Kuvittelen ne ryömimään niihin nahkahousuihini, kun ne jalkaani kiemurtelen - huh on siinä seksikkyys kaukana, kun saa raapia p.. siis saa raapia koko ajan:)))
aiheeseen 'pitää'ottaa kantaa.
En ehkä yleistäisi,että nahkahousut sinällänsä kaikkia seksikkäimmäksi muuttaisivat,mutta se täytyy todeta,että heitäkin on.Silloin vain kantajan persoonan pitää olla sinut pukeutumisensa suhteen.
Sama seikka koskee tietysti myös muunlaista pukeutumista,'vaatteetja aatteet'pitää olla sopusoinnussa.- JAA ´A
Minkäköhän takia naisten "etuoikeus" on AINA pelkästään miellyttää miesten silmää? Nimittäin, kun ton ikäset miehet eivät TODELLAKAAN ole useinkaan mitään Gary Grantteja, eivätkä edes yritä. Mahat roikkuen arvostellaan naisia, KATTOKAA PEILIIN! Mä oon 49, enkä todellakaan seurustele viiskymppisen kans, ELLEI se oon poikkeus näistä punanistaplösöistä. Ja vielä, ootteko miehet itse käyttäneet nahkahousuja helteellä? Kokeilkaapas, naisten mieliks, heh heh!
- että Tom of
Finland monopolisoi ne homomiesten asusteiksi.
Eivätkä näytä paljon miltään naistenkaan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082565
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411731Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431345Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3141206Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3331182Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241111Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571083- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13922Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863