Kysymyksiin vastataan asteikolla 1 - 5. Olkaa rehellisiä! Itse sain huikeat 87 pistettä. Kärkikahinoissa ollaan, vai?
Tuloksiin...
Ei lainkaan minulle ominaista: Numerot 11 ja 22.
Ei minulle ominaista: Numerot 14 ja 15.
Neutraali: Numerot 3, 10, 19 ja 21.
Minulle ominaista: Numerot 5, 9, 12, 16, 20 ja 23.
Minulle erittäin ominaista: Numerot 4, 6, 7, 8, 13, 17 ja 18.
Helpotetaan sen verran, että laittakaa edes nuo kaksi ääripäätä eli kohdat yksi ja viisi.
https://www.evermind.fi/piilonarsisti-piirteet/
Oletko piilonarsisti - vastaa 23 kysymykseen
6
428
Vastaukset 6
- Anonyymi
Oho! Kysymykset yksi ja kaksi jäivät laskuista pois. Viitosia.
- Anonyymi
Minulle erittäin ominaista: Numerot 1 ja 2. Pistemäärä on oikein eli 87. Muuten tulos olisi jo peräti 97 pistettä. Punaista vilkkuisi! Rajalla olisi. Ei nyt sentään.
- Anonyymi
Kukahan täysipäinen tuosta ei saa narsistin diagnoosia. Pitäisikä antaa hyvksikäyttää itseään? Minua ällöttävät nämä ihmiset jotka eivät halua tuntevansa olevansa velkaa palvelusta palveluksesta. Se on todellista narsismia ja silkkaa itsekkyyttä. Loisia jotka vaativat mutta eivät anna mitään. Parempi narsistikin joka kuitenkin muistaa palveluksen.
- Anonyymi
No ketäpä ei vaivasi jos itseä esim. vähätellään ja nauretaan?
Ihan paska testi.
Terveisin
Kynnysmatoksi en ala - Anonyymi
pisteitä alle 40 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491