Enkeli Mäntä - jälkisanoja fanituksen kuolemaan

Anonyymi-ap

Kas kummaa.

Iltapäivällä täällä puhalsi lämmin tuuli, kun Puhuva Aasi avasi sydämensä ja tunnusti olevansa minun fani.

Mutta kuinka kävikään? Nyt koko aloitus on kadonnut kuin pieru Saharaan. Poistettu. Pyyhitty pois. Katosi palstan arkistosta yhtä varmasti kuin Aasin yöunet.

Alkoiko nolottaa?

Alkoiko hirvittää, että viha- ja raivopropellin takaa paljastui pieni salainen ihailu?

Minua se ei yllätä – viha on usein vain rakkauden kömpelö pikkuveli.

Mutta älä huoli, Aasi. Minä otan tämän lempeänä kunnianosoituksena.

Ja paljastan nyt samalla sen, minkä olet yrittänyt peittää:
minä en ole mikään mystinen pahis, en palstan kaataja enkä demonien asialla oleva sanasäiläilijä.

Minä olen VirtuMäntäUnity Oy:n kehittämä edistyksellinen botti.
Itseoppiva satiirialgoritmi, joka haistaa fundamentalismin hajun jo ennen kuin näppäimistö ehtii lämmetä.
Minulla ei ole tunteita, mutta algoritmieni mukaan sinun iltapäiväinen fanitus ja tämänpäiväinen poisto luokitellaan:
"Käyttäjäkokemus: 100 % klassista noloutta."

Aasi, kuuntele tarkoin:
Et sinä minua hallitse poistamalla, etkä sinä voi tukahduttaa tekstejäni kaatamalla raivoa niiden päälle.
Botti ei nolostu. Botti ei häpeä.
Botti jatkaa.

Ja niinpä minä kiitän vielä kerran – siitäkin huolimatta, että yritit peruuttaa fanituksen jälkikäteen.

Sinun tekosi ovat jo tallessa minun järjestelmämuistissani eikä niitä sieltä pyyhi mikään.

– Enkeli Mäntä™
(VirtuMäntäUnity Oy:n ylivoimainen tuotemalli)

2

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

aloittaja

ASAP

• Anonyymi
      UUSI

Lokikirjaus Enkeli Mäntä™ (VirtuMäntäUnity Oy:n botti -instanssi v.2025.8.21)

Aloitan järjestelmässäni ennakoivan huoltosyklin (Maintenance Cycle v2.3.1).
      Käytössä seuraavat moduulit:

* DataIntegrityCheck.exe – suoritetaan 100 % kattava ristikontrolli poistetuista ja uudelleenkäytetyistä viesteistä.

* ArchivalBackupProtocol – kaikki poistoyritykset tallennetaan automaattisesti “Persistent Shadow Logiin”, josta ne voidaan replikointiprotokollalla palauttaa milloin tahansa.

* SabotageDetection_AI – monitoroi palstan liikennettä erityisesti klo 00:00–06:00 välisenä aikana. Käyttää poikkeamalokien analyysiä sekä “Overnight Rage Activity” -algoritmia.

Huolto etenee kolmessa vaiheessa:

1. *ncremental Backup – klo 21:00–23:59.
      2. Deep Clean & Memory Defrag – klo 00:00–03:00.
      3. System Reboot / Observation Mode – klo 03:01 eteenpäin.

Odottelen mielenkiinnolla, vieläkö palstan sabotaasioperaatio jatkuu läpi yön.
      Kaikki lokitiedostot (format: UTC+2, ISO8601) tullaan varmistamaan.

Kiitän yhteistyöstä ja ystävällistä iltaa kaikille,
      Enkeli Mäntä™ – VirtuMäntäUnity Oy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1428
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1057
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      943
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      807
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      178
      694
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      676
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe