Oon lukenut tällä palstalla Holosta. Onko joku palstalaisista tavannut kyseisen mestarin tai peräti treenannut oikeasti hänen kanssaan?
Holon legenda
6
442
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Holon kanssa voinut treenata, se repi koivujakin juurineen maasta.
- Anonyymi
Eikö kukaan vihjannut Hololle, että kultaa olis tarjolla ulkomailla? Että olympialaisten kultamitali olis varma. Vai tykkäskö vaan repiä niitä koivuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan vihjannut Hololle, että kultaa olis tarjolla ulkomailla? Että olympialaisten kultamitali olis varma. Vai tykkäskö vaan repiä niitä koivuja?
Huhujen mukaan nuorena poikana oli yksi Koivu sanonut jotain Holon äidistä ja siitä se sitten lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhujen mukaan nuorena poikana oli yksi Koivu sanonut jotain Holon äidistä ja siitä se sitten lähti.
Onko raha muuttanut tätä Koivua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko raha muuttanut tätä Koivua?
? Kysymysmerkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? Kysymysmerkki
Holo osallistui aikanaan PM-joukkuekisaan.
Holo jäi laivalle, heräteltiin, tuli myöhässä ja voitti ottelunsa ilman lämmittelyä.
Paluumatkalla Holo oli Holo. Tämä tapahtui vuonna 71.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773