Olen tosi sairas

Anonyymi-ap

Pakko hokea sitä jonnekkin.

13

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä purkaa vaan näinkin kiltisti.

• Anonyymi

Onko sinulla sellainen käsitys, että tämä palstasetä olisi purkanut kuten mainitsit tätä jotain määrittelemätöntä asiaa myös jotenkin toisin? Kerro lisää

• Anonyymi

Hyvä että myönnät, ota apu vastaan kun ihmiset sitä antaa. Myös aikuiset voi ja saa pyytää apua.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Olet yhteiskunnan syöpä palstasetä. Rikkaruoho mikä pitää kitkeä juurineen

• Anonyymi

Kerrankin joku puhuu täällä asiaa, eikä sen vierestä. Sekin on muuten indikaatio heikosta populismiin perustuvasta tarinallisuudesta jos täytyy tulla inttämään esim että ”te olette sama henkilö” , jos joku eli tässä tapauksessa minä vastaan toiselle henkilölle. Faktat ei nimittäin ole mikään uskomusasia mikä ratkotaan nostamalla käsiä pystyyn puolesta tai vastaan

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, oletko 'Anonyymi-ap' ajattelemani tuttu ihminen, mutta eräs minuun vuosia yhteyttä pitänyt ystäväni on lopettanut yhteydenpidon, enkä ole saanut häneltä noin kahteen kuukauteen viestejä. Olen alkanut epäillä, että hän on sairastunut nyt vakavammin ja siksi olen täällä todella huolissani.
      Jos olet hän, muista että olet mielessäni ja rukouksissani jokaisena päivänä.....

• Anonyymi
        UUSI

Ei osunut kyllä

• Anonyymi
      UUSI

Toivon että minulla ei ole osuutta siihen. Eihän ole? Kerro, jos voin auttaa jotenkin.
      Naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Pettymyksen hyvää purkaa ulos mutta toisten niskaan harvemmin tuo sinulle helpotusta.
      Harhat lietsotkoot ympärilläsi kaikessa rauhassa.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri sinun niskaasiko esim tämä aloittajaäijä suoltaa näitä solvauksia vai oletko kenties itse harhoissa ja yliherkistynyt kuvittelemaan, että tämä koko saitti solvaa juuri sinua. Sivusta naiselta T

• Anonyymi
      UUSI

Miten ois lääkäri mieluummin kuin tämä hourula? Pikaista paranemista!

• Anonyymi
      UUSI

Kaikin puolin olet kuitenkin hieno.

• Anonyymi
      UUSI

Tsemppiä sinne, täälläkin välillä konttaamalla menty... ;-))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe