Pakko hokea sitä jonnekkin.
Olen tosi sairas
13
303
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä purkaa vaan näinkin kiltisti.
- Anonyymi
Onko sinulla sellainen käsitys, että tämä palstasetä olisi purkanut kuten mainitsit tätä jotain määrittelemätöntä asiaa myös jotenkin toisin? Kerro lisää
- Anonyymi
Hyvä että myönnät, ota apu vastaan kun ihmiset sitä antaa. Myös aikuiset voi ja saa pyytää apua.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Olet yhteiskunnan syöpä palstasetä. Rikkaruoho mikä pitää kitkeä juurineen
- Anonyymi
Kerrankin joku puhuu täällä asiaa, eikä sen vierestä. Sekin on muuten indikaatio heikosta populismiin perustuvasta tarinallisuudesta jos täytyy tulla inttämään esim että ”te olette sama henkilö” , jos joku eli tässä tapauksessa minä vastaan toiselle henkilölle. Faktat ei nimittäin ole mikään uskomusasia mikä ratkotaan nostamalla käsiä pystyyn puolesta tai vastaan
- AnonyymiUUSI
En tiedä, oletko 'Anonyymi-ap' ajattelemani tuttu ihminen, mutta eräs minuun vuosia yhteyttä pitänyt ystäväni on lopettanut yhteydenpidon, enkä ole saanut häneltä noin kahteen kuukauteen viestejä. Olen alkanut epäillä, että hän on sairastunut nyt vakavammin ja siksi olen täällä todella huolissani.
Jos olet hän, muista että olet mielessäni ja rukouksissani jokaisena päivänä.....- AnonyymiUUSI
Ei osunut kyllä
- AnonyymiUUSI
Toivon että minulla ei ole osuutta siihen. Eihän ole? Kerro, jos voin auttaa jotenkin.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Pettymyksen hyvää purkaa ulos mutta toisten niskaan harvemmin tuo sinulle helpotusta.
Harhat lietsotkoot ympärilläsi kaikessa rauhassa.- AnonyymiUUSI
Juuri sinun niskaasiko esim tämä aloittajaäijä suoltaa näitä solvauksia vai oletko kenties itse harhoissa ja yliherkistynyt kuvittelemaan, että tämä koko saitti solvaa juuri sinua. Sivusta naiselta T
- AnonyymiUUSI
Miten ois lääkäri mieluummin kuin tämä hourula? Pikaista paranemista!
- AnonyymiUUSI
Kaikin puolin olet kuitenkin hieno.
- AnonyymiUUSI
Tsemppiä sinne, täälläkin välillä konttaamalla menty... ;-))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822