Olen rapiat viiskymppinen mies ja olen todella kiinnostunut löytämään ison koiran kanssa seksiä harrastavia ihmisiä sillä itse olen ollut todella kiinnostunut harrastamaan seksiä isokokoisten koirien kanssa ja olen ollut teinipojasta asti!!! Mä oon kerran nähnyt kun tuttava pariskunnan nainen harrasti seksiä heidän koiransa kanssa ja hän jatkoi seksiä koiran kanssa vaikka varmasti havaitsi että makuuhuoneen ovi oli auki siten että näin aivan aitiopaikalta kun hän runkkasi heidän koiransa irstasta kyrpää ja sitten rupesi ottamaan koiralta suuhun ja noin viiden minuutin päästä suuhun ottamisesta hän meni nelinkontin lattialle ja heidän iso koiransa nousi hänen selkäänsä ja rupesi naimaan naapuri pariskunnan kiimaista silloin vielä nuorta naista ja heidän koiransa nussi todella nopealla tahdilla ja naapurin emäntä ei peitellyt mitenkään seksin tuomaa nautintoa ja voihki todella äänekkäästi orgasmista johtuen lisäksi hänen jalkansa tärisivät orgasmista johtuen ja hän rohkaisi heidän koiraansa naimaan häntä kunnes heidän koiransa laukesi naapurin emännän pilluun ja tämä voihki ja hoki että hyvä poika ja katsoi minua jolloin olin kuin en olisi asiasta moksiskaan!!! No ilta eteni ja hän tuli vieläkin voimakkaampaan humalaan kun silloin kun nussi heidän koiransa kanssa ja jäädessämme hetkeksi kahden hän kysyi minulta suoraan että oliko näkemäni minusta kiihottavaa, johon vastasin sen olleen erittäin mielenkiintoista ja sitten seksikästä!!! Hän totesi että älä kerro omalle kihlatullesi äläkä hänen kumppanillekaan!!! Sitten hän sai poikakaverinsa ja minun kumppanini lähtemään hakemaan lisää olutta kaupasta ja samantien kun jäimme kahdestaan heille kun oma kihlattuni ja naapuri pariskunnan mies olivat lähteneet hakemaan lisää juomaa, kysyi naapurin emäntä että eihän minua häiritse jos hän harrastaisi seksiä heidän koiransa kanssa ja että hän on todella kiimainen ja voisi ottaa minulta suuhun samalla kun heidän koiransa naisi häntä!!! Mä olin heti valmis ja naapurin emäntä otti minulta kyrpää suuhun ja samalla runkkasi heidän koiransa kyrpää ja sitten hän meni nelinkontin sängylle ja heidän koira nuosi taas hänen selkäänsä ja rupesi naimaan häntä kovaan tahtiin eikä hän peitellyt nauttivansa siitä että otti minulta suuhun ja samaan aikaan heidän koiransa nussi häntä kovalla tahdilla eikä mennyt kuin tovi kun hän taas voihki orgasmin kourissa ja sitten heidän koiransa laukesi hänen pilluunsa ja en pystynyt enään pidättelemään vaan laukesin naapurin emännän suuhun ja naamalle!!! Ehdimme hyvin harrastamaan seksiä vielä useammankin kerran hänen ja heidän koiransa kanssa ja oma kihlattuni oli taivaallisen tietämätön minun ja naapurimme emännän välisistä nautinnoista!!! Harmi että naapurimme muuttivat jonkin ajan päästä toiseen kaupunkiin ja vierailemme vain harvoin heidän luonaan mutta tuolloin olemme päässeet harrastamaan naapurin emännän ja heidän koiransa kanssa seksiä siten ettei oma kihlattuni tiedä meidän sessioistamme eikä hänen tarvitsekaan!!!
Kenellä seksi kokemuksia saksanpaimen koiran kanssa?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653