Näytit nainen hyvältä.
Näytit hyvältä
24
481
Vastaukset
- Anonyymi
Rillipää nenä kiinni ikkunassa. 🦅 t eiku lut*at vahtii
- Anonyymi
#viha:n kautta punapäät ei pääse taivaaseen👹mene sinne bussipysäkille sun luuta odottaa sua
- Anonyymi
Et olekaan kirjoitellut palstasetä tänä kesänä bussipysäkistä etkä ilmeiseti myöskään edes kesämökistä. Tämä eräs kirjoittelija taisi olla oikeassa sen suhteen, että tämä bussipysäkkinarratiivin inspiraation kohde oli aivan tosi nuori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan kirjoitellut palstasetä tänä kesänä bussipysäkistä etkä ilmeiseti myöskään edes kesämökistä. Tämä eräs kirjoittelija taisi olla oikeassa sen suhteen, että tämä bussipysäkkinarratiivin inspiraation kohde oli aivan tosi nuori
Sä oot niin pihalla v*tun narratiivi🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussipysäkkiä käyttävät häipy pois.Siitä se johtuu.Kesämökiolä kyllä on ollut sutinaa koko kesän.
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä minulla on lentävä matto
- Anonyymi
Ai, missä näit? Kun mä en nähny sua...
- Anonyymi
Näen sinua aina kun olet ulkona 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamerat kuvaa.Näytin ikkunasta testiksi toissapäivänä keskaria ja tänne tuli siitä mainintaa.On ollut joka kerta se kun testaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamerat kuvaa.Näytin ikkunasta testiksi toissapäivänä keskaria ja tänne tuli siitä mainintaa.On ollut joka kerta se kun testaan.
...Eikä omat kamerat olleet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en aina näe mutta kuulen kyllä kun eräs on ulkona 🙂😉
- Anonyymi
kiitti:)
- Anonyymi
Ole hyvä.. Aloittaja
- Anonyymi
Sulla on porkkanapää rumat jalat🙂
- Anonyymi
Ok. :p Omasta mielestä paras puoleni on nimenomaan jalat perse. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. :p Omasta mielestä paras puoleni on nimenomaan jalat perse. ;)
Ei hätää! Kohta sä saat kävelykepit 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää! Kohta sä saat kävelykepit 🤭
Sitähän siellä niin kovasti odotetaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosin en ole porkkanapää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Outo paikka.
- AnonyymiUUSI
Juu näytin ennen syntymääni. Siittiötkin on mua parempia.
- AnonyymiUUSI
Aina niin kiva seurata kun rumat älähtää 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
No oikeasti ne on näitä murkkuja joilla on itsetunto ongelmia, niin ne projisoi niitä muihin ihmisiin kun ei ole tuo aivotoiminta vielä läheskään aikuisen kehittyneen tasolla 😏
- AnonyymiUUSI
Niin sinäkin, mies 💚🧔
- AnonyymiUUSI
Niin sinäkin, liiankin hyvältä, alkaa heti tehdä mieli 😘🤭❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858