Nyt sinä unohdat tämänkin
Nyt et muista tätäkään
Kato näin kovia me ollaan
Vai mitä poijkaaaaattttt?
Nyt sinä unohdat tämän
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tässä kyseessä jokin okkultistinen loitsu?
- Anonyymi
Jokin salaperäinen tempo siinä tuntuisi olevan
sivu-uuno - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin salaperäinen tempo siinä tuntuisi olevan
sivu-uunoAika ylikarismaattinen klangi on kyllä, jaiks
- AnonyymiUUSI
sanoit mulle sillon et tuut tippuun viel kovaa ja korkeelta et mikään näistä ei liity suhun.. Puhut siit et haluut olla mun yläpuolella. oon taas jälleen kerran nyt yöllä miettiny.. en ees tiiä miksi. mikä mies sä loppuviimein ees olet. oon sanonu sul kauniita asioita eronki jälkeen ja kun jälkikäteen mietin ni onhan se vähän koomista. eiks ois parempi ajatella sillein et kiva jos molemmilla tulee meneen hyvin
- AnonyymiUUSI
Mistä saat palstasetä päähäsi kirjoitella tälle eräälle päästään täysin pimeälle äijälle naisena esiintyen näitä säkeitä? Ei ole nääs sinun aloitus tällä kertaa
- AnonyymiUUSI
Onko tämä joku perussuomalainen ”vihad” ?
- AnonyymiUUSI
Aivopesua.
- AnonyymiUUSI
Niin on hyviä menetelmiä varmaan esim sellaiset, että kesken jutun aihe vaihtuu yhtäkkiä jyrkästi aivan eri suuntaan suurella luotolla omiin gaslighting -ja tai manipulointikykyihinsä kun on oikein kurssitus tai valmennus takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858