Voittaa kaiken!!!
Vastaukset 11
- Anonyymi
Miksi tämä on rakastamisen osiossa? Eikö pitäisi olla objekti sivustolla? Kerta käyttö si si niitähän liikkuu täällä paljon
- Anonyymi
Eikös mies tarjonnut sille naiselle eilen että voi maksaa tapaamisesta s ille heitukalle mikä itseään lauta esittelee tissiliivitkin oli liian isot kun ei ollut edes tissejä ne näytti ihan mäyräkoiran korvilta kertaalleen ainakin oli synnyttänyt kun vatsakin oli ripale ihoa tosta pitäisi vielä maksaa miehen
- Anonyymi
Eikös loogisesti ole hieman hassusti sanottu. Jos nautit vain hetken, mitä teet lopun aikaa - kärsitkö.
- Anonyymi
Niin minäkin, nautin hetken, jäätelöstä🤗
- Anonyymi
Ei mene noin ei sitten yhtään.
- Anonyymi
Olet niin oikeassa. Hetken nautinto on usein fyysinen kokemus. Ihmisen onni on kuitenkin henkinen olotila, joka voi olla parhaimmillaan pitkäaikaista onnen tunnetta. Hetken nautintoa hakemalla voi jäädä elämä elämättä. Esim. koira, joka odottaa koko päivän iltapäivän makupalaa saadakseen, sensijaan kuin voisi peuhata ulkona onnellisena.
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
Onko ho r¤n prse taas avattu käyttöön.
- Anonyymi
Aika laimeaa alkaa jo olla tämä skroden vaavin kitinä. Sivusta tämä
- Anonyymi
Niin en tiedä sanoa, yksi pitkä huuruinen viikonloppu kaiken ”luksuksen” snuus ympäröimänä ja vuosien otsahiki ja peittely
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502