Lakkapintainen parketti on jossain kohdin laikukas, esim. kylpyhuoneen oven ulkopuolella on eteisen lattiassa jälkiä luultavasti märkien jalkojen jättämiä. Ei häviä tavallisella kostealla pyyhkimisellä kuten yleisesti neuvotaan. Myös mietoa pesuainetta neuvotaan käyttämään. Mikä sellaista on?
Kuinka itse pidät parkettilattian siistin näköisenä?
Parkettilattian pesu
6
156
Vastaukset
- Anonyymi
Luutulla luuttuan noermaalisti ja puhdasta tulee.
- Anonyymi
45 vuotta tuo on tuossa ollut, eikä sille ole tehty juuri mitään. Imurointi ja tahrojen pyyhkäisy riittää. Ei kait sitä ole ikinä pesty millään pasuaineella. Erinomaisessa kunnossa, paikalleen liimattu tammi.
- Anonyymi
Remomonti
Kokeile toki pestä. Mun oletus, parketti pilalla. Se ei kestä vettä. Sulla varmaankin lakka pilalla. Jos muuten kunnossa, pitääpi hioa ja uusi lakka päälle. Jos laudoissa vikaa, pitää koko parketti vaihtaa.
=DW= - Anonyymi
Ei taida tämän ikäryhmän mummut paljoa nurkkiin ja sohvan alle kurkistella kun ei siivous tunnu kiinostavan jos lähemmäs 50 vuotta vanha parketti roikkuu irvistellen lattialla alkuperäiskunnossaan.
- Anonyymi
Moni on pilannut väärillä aineilla lattiansa.
- Anonyymi
Jos on aina tultu märillä jaloilla siihen parketille, niin taatusti se on kärsiny siitä. Mitkään pesut ei auta. Pieni matto siinä olla pitää. Ei parketti siedä kosteutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621