Kellokosken paykiatrisen hoidon epäkohdista

Anonyymi-ap

Eli nyt kirjoitanan tätä textia kellokosken eristys sellissa,missä ei ole mitään muuta kuin kusisorsa ja qamupala,johon kuului kylmä kahvi,lämmin maito,pari voilepää.Eli vähän taustoja,olen käyttänyt enemmän tai vähemmän huumeita,olen siis narkomaani ja oatin 22g amfetamiinia,viime lauantaina aloitin ja eilen otin ylllä viimeset,eli valvoin 2 ja puoli yötä.Eli nyt siis ollaan puhumassa minulle jatko hpidosta vihdoin ja viimein,eli lääkärin toimesta olen saanut vähän erikois luvalla,eli lääkäri katsoo sormien läpi minun huumeiden käyttöä,mitta hoitajat ovat erinielta hoitoni suunnasta.Kyllä minä retkshdun viime lauantaina ja päädyin eristysselliin,ok minä käyttäydyin iltapalalla hieman erikoisesti,mä kokkasin mikrossa ruokaa ja paukautellen mikron ovea muutaman kerran,aiinä iltapalalla tuli sitten muutama hoitaja back up:koska oman osaston henkilö kunta oli päättänyt että munut oitää laittaa eristysselliin.No mä söin lattialla kunnes huoneeni täyttyi miespuolisista hoitajista,joiden oli tarkisyettava toisen tekeminen ja ne on aivan huilenä jos vastusta edes hiukan,no siinä sitten minut laitettiin lepositeisiin ja vietiin eristys tyrmään,no mä valvoin 48tuntia ja joogasin honeessa sekä lausuin shiva mantraa.ja ditten minulta meni umpeen pakkohoito paperit ja siittä tuli sitten ilmoittamaan minulle amanuenssi,joka pidti hiykan epäilyttämään,että mitenköhän tämä menee lainmukaan,että onko opiskelijalla valtuus tehdä hoitopäätöksiä iman mitään näyttöä että mitenköhän tämä hoito kusee.siis selvennykseksi että jäin kiinni huumeden käytöstä ja tämän jälkeen kuin hoitohenkilökunta on laittanut minuun erityisen paljon huomiota,lläkin hetkellä minua kuvataan...ja viime tönä en saanut nukutuksi amfetamiinin käytöstä johtuen ja tämän seurauksen johdosta,huoneeseeni valui hoitohenkilökuntaa ja keskellä yötä kesken kun mä piirsin,niin tulivat laittamaan minut eristyskoppiin ja eristys kpussa otti niin pannuun että kun työntekijät ilman mitään syytä laittaa mut seinän ja omien käsiensä väliin niin nyrkillä taittoi mun purukaluston uusiksi vääntämällä mun leukaa sillain vittumaisesti,eli mun leika vähän löystyin ja tuli vähän kynsien viiltoa mun käsiin.nyt on aamu ja mä kirjoitan tätä textiä täällä eristys sellissä.Eli mitä mä tein vääris,olin paneutunut minun taiteiden tekemisiin töllä ja kaksi akkaa tulee häiritsemään mun yö puuhia ja he kutsuivat apumiehiä laittamasn mut erisysselliin ja nyt mä kirjoitan tätä textiä täällä.olen ollut täällä vajaan kymmenen vuotta ja mä joiduin tänne,sen takia et kuntoutus kodissa vedin tosimiedon tripin...eihän sitä nyt enää muistella,et mitkä olivat lähtokertana tälle hoitojaksolle.eli mä jouduin eristysselliin kun yöllä kuuntelen hiljaa musas ja piirtelen.ykeensä eristykseen joudutaan jos ei ole noudattanut ohjeita ja jos vielä on väkivaltaisuutta,niin sitten.Ensinmäistä kertaa joudun eristyskoppiin,soittä että kuunteöen musaa ja teen taiteita(piirrän) ovatko hoitohenklökunta nyt ylpeitä itsestään. Lääkärillä on uusi linjaus,jonka mukaan saan tulla ulkoilultajos se ei vaikuta minun hoitooni mitenkään ja kolmenkuukauden oäästä minulle on povattu lähtölaukaus.Eli ei tämäkään lupaussitten pitänyt.Täällä ei tehdä työtä oikealla silmällä,eikä vain palkkapussin kolinaa.Eli mä olen täysin äimänkäkenä tästä minun vankilakoppi hoidosta,joka ei lähene ytään samankaltaisuudest mitä lääkäri mulle povasi.eli aivan ilman mitään muuta siitä kuin se että en mennyt nukkumaan,enkä totellut noiden juttua.niin eristys selliin.Onko vähän yliteakointia mielestäni että kynä paperissa laitetaan koppiin.En kävellyt ytään käytävällä,ainoastaan kun valvoin,niin sentakia jouduin kippiun,mielestäni hiukan absurdia.En enää jaksaisi olla hoidossa,enkä muiden komentamisella.Tämä on mielestäni väärin.Kun ei ole valoa tunnelinpäässä.Mitä mä teen erilailla,että mä pääsen pois täältä.

1

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet pikkaisen väärässä ajassa, kun Kellokosken sairaala on jo suljettu, siellä ei ole enää sairaalatoimintaa.
      Ja tuskin ne on sinut sinne unohtaneet, kun sulkemisestakin on jo aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      200
      6341
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      66
      4783
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      100
      4613
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      80
      4361
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      97
      2801
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2235
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1727
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1644
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      58
      1607
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      48
      1436
    Aihe