https://www.youtube.com/watch?v=hcARn8t8JPU
Katsokaapa tuota vidota kaupan "biojäte" roskisesta.
Ensinnäkin, miksi kauppa ei ole laittanut noita tuotteita ajoissa -50% alennus myyntiin, varmasti ihmiset olisivat niitä ostaneet.
Toiseksi tavalliselsta kansalaiselta vaaditaan muovin vähentämistä ja vaaditaan, ettei biojätteisiin saa muovia laittaa.
Mitä teke kauppa, kippaa kaikki biojätteet biojäteroskikseen muovipakkauskineen päivineen, vaikka ne muovipakkaukset kuulusi energiajäteeseen.
Nyt siellä on muovit ja biojätteet sekaisin, ei niitä kukaan enää erottele.
Menkööt ne kompostitarkastajat tarkastamaan kauppojen roskikset.
Kaupat tulee velvoittaa erottelemaan biojätteisiin menevät tuotteet, niin, ettei sinne laiteta tuotepakkauksia, jotka ovat muovia.
Erikoista, että kauppojen sallitaan käyttää muovisia jätesäkkejä biojäteastioissa, vaikeivät ne edes likaannu, kun biojätteeksi menevät elintarvikkeet ovat muovipakkauksissa.
Ei tavallinen kanslainen saa laittaa muovista jätesäkkiä biojäteastiansa suojaksi, vaikka biojätteessä ei ole muovia tippaakaan.
Hirveä kiista, ettei saisi käyttää edes biohajoavaa biojäte pussia, kun pitäis sanomaledestä tehdä pussi tai muu paperinen pussi.
Kansalaisia velvoitetaan kierrättämään, kaupat eivät kierrätä
Anonyymi-ap
3
175
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on pientä. Siellä ne on hevosen ruhot ja joustinpatjat fillareineen samassa montussa kaatopaikoilla.
- Anonyymi
Ei ruhoja kaatopaikoille vikedä, kun niitä kaatopaikkoja ei enää olekaan, vaan tuonne;
https://honkajokioy.fi/mita-teemme/
- Anonyymi
Ei tietenkään kun lajittelu t on tarkoitettu vaanmkqnsalle jotta saadaan heidän rahat pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016