Voinut olla vähän enempi mut se nyt on tuommonen arkikuva, sua kuitenki aateltu 🫣😘❤️
Meikkiä ois tietenki
30
435
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Höpsis, olet ihana juuri tuollaisena 😘❤️
Varaudu sitten siihen, että nettiin tulee jossain vaiheessa minusta myös ei-niin-imartelevia kuvia..ja videoita.. Yritän kyllä niitä poistella, mutta kaikkea ei aina vaan saa poisteltua…Kaikki ei aina mene niin kuin suunnittelee ja haluaa😉- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Onhan noita jotka tahallaan ottaa toisista kuvia ja levittää niitä ties mihin.
- AnonyymiUUSI
Samoin sinä ❤️ ja kaikki on olleet ihania mitä mä oon susta somessa nähnyt ☺️😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oletko joku bimbo, joka inhoaa itseään niin paljon, että kuvittelee jonkun naisen oikeasti kirjoittavan tällaista? Meitä on toki moneen junaan
- AnonyymiUUSI
Oot kyllä höpsö 😊
- AnonyymiUUSI
Sie oot kans 😽😽🤗
- AnonyymiUUSI
Henna jos oot ni just hyvä;)
- AnonyymiUUSI
En oo henna
- AnonyymiUUSI
Kattelin just lehtikuvia eikä näyttänyt ollenka nätiltä. Ei olis meikkikä auttanut. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei musta mitään lehtikuvia oo, tai oo ainakaan pitkiin aikoihin ollut. Joskus pienenä oli joku hassu kuva ku kuoron kanssa kierrettiin laulamassa joululauluja, muuta en muista 😁 ja opiskelu aikoina saatto kans joku yks tai kaks kuvaa olla mutta vuosiin ei oo kyllä ollut.
- AnonyymiUUSI
Ok. Oli minusta lehtikuva kauan sitten, olin siinä hieman pulleampi. Sitten oli samana vuonna erään yrityksen lehdessä kuva ja haastattelu työkavereiden kanssa. Haastattelija laittoi sanat suuhuni eikä haastattelua voinut jälkikäteen tarkistuttaa... Siinäkin olin hieman pulleampi, hikinen, väsynyt, stressaantunut. Oli lämmin alkusyksy ja melko raskas työ..Tein pitkää päivää ja se näkyi ulkonäössä… Se vuosi kun ei nähty siinä välissä, rakas ❤️ Sitten vielä löytyy ikivanha Spes Patriae kuva ja ikivanha kuva entisen työpaikan seinältä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Oli minusta lehtikuva kauan sitten, olin siinä hieman pulleampi. Sitten oli samana vuonna erään yrityksen lehdessä kuva ja haastattelu työkavereiden kanssa. Haastattelija laittoi sanat suuhuni eikä haastattelua voinut jälkikäteen tarkistuttaa... Siinäkin olin hieman pulleampi, hikinen, väsynyt, stressaantunut. Oli lämmin alkusyksy ja melko raskas työ..Tein pitkää päivää ja se näkyi ulkonäössä… Se vuosi kun ei nähty siinä välissä, rakas ❤️ Sitten vielä löytyy ikivanha Spes Patriae kuva ja ikivanha kuva entisen työpaikan seinältä..
Tylyä meininkiä. Ostos-tv juttui. Mut, kannukset tienataan ei niitä jaella. Himotellaan haihat untenmaille.
- AnonyymiUUSI
Ei meikkiä ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
On vähä mut ei sitä kyllä siitä kuvasta huomaa
- AnonyymiUUSI
olet nätti ilmankin. sivustahei.
- AnonyymiUUSI
Kiitti 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti 😊
kauniita naisia näen päivittäin.. meikittömyys ja epätäydellisyys on kaunista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on mustasusi landella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on mustasusi landella.
Mistä olet saanut päähäsi, että tämä palstasetäsusi asustelee landella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitten elämänhalu nääs mennyt kun ei yhtään jaksa panostaa? Prööt
- AnonyymiUUSI
Hennasta näin uuven kuvan joo.Luonnollisen kauniit naiset ei meikkejä kaepaa kyllä se on näen!
- AnonyymiUUSI
Onks hän oikeasti Henna vai sen takiako sanot ku on punaset hiukset? ;)
- AnonyymiUUSI
Luonnonkauniista tulee meikillä tyrmäävän kaunis. Taviksestakin kaunotar. Kyllä niitä mielellään katselee.
- AnonyymiUUSI
Toisen mieheen ei kosketa. Älä tyrkytä.
- AnonyymiUUSI
En oo koskemassakaan. (monilla miehellä myös tapana valehdella jos haluavatkin jotakin toista vaikka ois omakin)Väistynyt aina suosiolla jos olen tiennyt että joku on ollut varattu! Kaipaan naista ja hänkin on käsittääkseni vapaa!! Ei siis ees liity miehet tähän, koska tää oli n-n
- AnonyymiUUSI
Ja tästä palstaäijän hemaisevasta emojisikermästäkö tämä ns toisen miehelle itsensä tyrkytys tulee esiin, yksiSarvinen? Ja kampaviinerikerho. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Eli tyrkyttäisikö tämä nainen josta satuilet täällä internetin keskustelupalstalla itseään vai esim sosiaalisessa mediassa mihin tämä palstasedän kertomus selvästi liittyi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tyrkyttäisikö tämä nainen josta satuilet täällä internetin keskustelupalstalla itseään vai esim sosiaalisessa mediassa mihin tämä palstasedän kertomus selvästi liittyi?
Että käsi pystyyn vaa kuka kokee tämän kaulapussi heiluen kotkottavan skeemat realistisiksi
- AnonyymiUUSI
Mxxxxa on aina ihanan kaunis, meikillä tai ilman ja uusimmassa nähdyssä kuvassa myös aivan ihana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945