Joskus joku ihminen pysyy mielessäsi, vaikka hän ei enää ole osa elämääsi. Tämä näkymätön läsnäolo voi aiheuttaa kipua, ikävää ja sekaannusta – mutta todellisuudessa se paljastaa jotain paljon syvempää sisäisestä maailmastasi.
Carl Jungin psykologiasta inspiroituneena tämä video selittää, miksi joku pysyy ajatuksissasi ja mitä se kertoo tiedostamattomista prosesseistasi. Usein tämä yhteys, joka elää edelleen mielessä, ei oikeastaan liity toiseen ihmiseen vaan sinuun itseesi – sinun toiveisiisi, pelkoihisi ja käsittelemättömiin tunteisiisi.
👉 Jos haluat ymmärtää, miksi et voi lakata ajattelemasta jotakuta, ja miten löydät sisäisen vapauden ja kirkkauden, tämä video on juuri sinua varten.
https://youtu.be/T-u3AcvByck?si=KbGwPgrLapAEPq70
Kun hän on mielessäsi, mutta ei elämässäsi (tämä on sen tarkoitus) - Carl Jung
15
338
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nämä on hyviä. 👍🏻☀️❤️
- AnonyymiUUSI
Mun mielestä kyllä. Näiden antaman tiedon avulla voi avata niitä solmuja, mitä ei itse muuten osaisi katsoa. ap
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä kyllä. Näiden antaman tiedon avulla voi avata niitä solmuja, mitä ei itse muuten osaisi katsoa. ap
Niin on. Tämäkin jakso oli hyvä ja avaa mielen solmuja. Olen tässä prosessissa keskivaiheessa. Välillä toisen kasvot käyvät mielessäni. Videolla ajatus siitä, että siirrätkin oman itsesi elämäsi pääosaan toisen sijaan - se on hyvä. Kyse ei ole itsekkyydestä vaan arvostuksesta. Ja sen jälkeen vedät puoleen hyviä tyyppejä. En osaa kirjoittaa täysin, mitä videolla kerrottiin, mutta saat kiinni, kun kuuntelit sen..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Tämäkin jakso oli hyvä ja avaa mielen solmuja. Olen tässä prosessissa keskivaiheessa. Välillä toisen kasvot käyvät mielessäni. Videolla ajatus siitä, että siirrätkin oman itsesi elämäsi pääosaan toisen sijaan - se on hyvä. Kyse ei ole itsekkyydestä vaan arvostuksesta. Ja sen jälkeen vedät puoleen hyviä tyyppejä. En osaa kirjoittaa täysin, mitä videolla kerrottiin, mutta saat kiinni, kun kuuntelit sen..
Siinä oli sellainen kohta, mistä erityisesti pidin. Se meni jotensakin niin, että mitä odotat sen toisen tekevän oman elämäsi tai hyvinvoinnin eteen, niin tee se itse itsellesi. Ei varmasti juuri noilla sanoilla, mutta noin sen vähän niin kuin tulkitsin. Ja se että ei kaipaakaan sitä ihmistä, vaan sitä kemiallista olotilaa, jonka se kaipaus aiheuttaa. Vähän niin kuin että se kaipaus ei ole totta, mutta siihen on koukuttanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli sellainen kohta, mistä erityisesti pidin. Se meni jotensakin niin, että mitä odotat sen toisen tekevän oman elämäsi tai hyvinvoinnin eteen, niin tee se itse itsellesi. Ei varmasti juuri noilla sanoilla, mutta noin sen vähän niin kuin tulkitsin. Ja se että ei kaipaakaan sitä ihmistä, vaan sitä kemiallista olotilaa, jonka se kaipaus aiheuttaa. Vähän niin kuin että se kaipaus ei ole totta, mutta siihen on koukuttanut.
Ja tää oli siis aloittajalta ☝️
- AnonyymiUUSI
Psykologia on ku uskonto. Jotkut uskoo orjallisesti, ja toiset ei sitte millään. Mä kuulun jälkimmäisiin; "käyttäytymistiede" on juttu, jota ei tieteellä eikä varsinka järjellä pysty selittää. Jos pystyis, ni hullujahan ei olis ollenka. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Ap kenelle tämän laitat? Jollekin sinuun rakastuneelle?
- AnonyymiUUSI
Laitoin sen kaikille, jotka on jääneet jumiin. En kenellekään erityisesti. Sitä vaan haluaa jakaa sellaista, mistä on itse kokenut saaneensa apua. ap
- AnonyymiUUSI
Miksi kaikki puhuu koko ajan solmuista?
Ei elämän eri tilanteet ole solmuja. Edes ongelmat ei ole solmuja. Koko elämä on erilaisten tilanteiden ratkaisua, kaikki on siis täysin "oikein" eikä "väärin" kun on jotain mitä täytyy sovitella ja sulatella.- AnonyymiUUSI
Jos tekee kaikesta ongelman, vieraantuu elämästä.
Kun eteen tulee ns. tilanne, vedää syvään henkeä ja anna mennä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekee kaikesta ongelman, vieraantuu elämästä.
Kun eteen tulee ns. tilanne, vedää syvään henkeä ja anna mennä.Onko internet saanut sen aikaan, että ihmiset olettaa että kaiken pitää olla helppoa, ja kun ei ole, jotain on pielessä?
- AnonyymiUUSI
Siis ongelman ratkaisua itse tarkoitin, käyttäen vain tuota termiä. Ja itse suhtaudun tänä päivänä asioihin niin, että ne kurjatkin kokemukset on olleet paikallaan. Että voi oppia niistä jotain. Ei ole esimerkiksi kuolemanpelkoa, kun on käynyt siellä porteilla jo ym. ap
- AnonyymiUUSI
Elämä on sävelrämistä ja soveltamista.
- AnonyymiUUSI
Miten niin jumiin.On kait oikeus jumittaa.
- AnonyymiUUSI
Viisaita ajatuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945