Koostuu 25-50v naisista enin osa, kukaan ei saanut mulle oikeita vastauksia tulkinnoista, sisäpiiri jossa savustetaan ulos ryhmästä jos mielipide ei miellytä, aletaan joukkokanteluita tekemään ja ulos .Enin osa epävarmoja naisia ,herkkiä mieleltään,uskoo joka ainoaan merkkiin jostain mystiikasta,kaikki linnunsulat vainajien terveisiä, ei kestä jos sanoo ettei ennsuts mennyt putkeen ,mutta rahat kelpaa, hysteerisiä naisia enin osa, varmaan mielenterveys ongelmia.Amatööreja jotka leikkii näkijöitä eikä edes tajua suojausta tarot leikeissään.En koskaan eksy niiden sisäpiiriläsiten kottararaistenKERHOON,mielensäpahoittavia mielentgerveys asiakkaita enin osa.
Facen selvänäkö ryhmässä huono ilmapiiri.
49
641
Vastaukset
- Anonyymi
No luulikko ihan vakavissaan löytäväsi sieltä oikeita näkijöitä? Kyllä ne löytyy kuule ihan muualta kun fasen ryhmistä.
- Anonyymi
Mikä niistä ryhmistä? Siellä on muutama joilla on jo ikää ja on 10-20v tehnyt, eli aloittanut jo silloin kun facessa näitä ryhmiä on ollut.
Kannattaa niiltä kysyä.
En viitsi tässä nyt kehua ketään, koska syytetään mainonnasta.
Mutta miksi et pistä näihin ryhmiin kokemustasi? Voisit saada siitä paremman vastauksen? - Anonyymi
Linnun sulka asiaan olen kommentoinut siitä miten monta lintulajia Suomessa on ja paljonko lintuja. Ja kyllä, ne tiputtelee sulkia ja höyheniä ympäri vuoden, niillä ei ole mitään tekemistä edesmenneiden eikä enkeleiden kanssa.
Enää en viitsi kommentoida niihin.
Tarot tulkintoja voi tehdä kuka vaan, kun opettelee kortit ja onhan
niihin ohjekirja mukana. - Anonyymi
Petterikin korjailee noita lasejaan jatkuvasti nähdessään.
- Anonyymi
Amatööriö, rahaa annan ennmmin hyvän tekeväisyyteen kuin satutuyttösille, Nämä linnussulka kommetit kertoo koko tason heistä, kahvipiireissä kiusaa ketkä on antanut realistista kommenttia, loukkaantuvat kovastikin,Outo energia ,eräs sanoi ettei voi olla koska energia huonoa, naisten piiriä jossa selän takan supistaan ylläpitoon lynkkaamalla ihmkisiä kellä oma mieliide eikä usko satuihinsa,
- Anonyymi
No parempi ilmapiiri siellä on kuin täällä.
- Anonyymi
Joo toi yksi tullu tänne purnaamaan, vastailee ittellensä jostain sulista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulista on enemmänkin kuin yksi kirjoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospas hänen piti kirjoittaa jo aiempaan kommenttiin, eikä muistanut. Eikö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin kyylätä mitä joku miksi kirjoittaa jostain? Usko pois, elämässä on paljon parempaakin tekemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämä tullut on?
- Anonyymi
Huomattavasti parempi ilmapiiri. Se on kun täytyy todistaa kuka on. Tämä on sellainen yleinen
oksentamiskanava, kaikki haukutaan jopa oma mummu.
Ymmärrän hyvin turhautumisesi – kokemuksesi ei valitettavasti ole mitenkään poikkeuksellinen. Monilla avoimilla foorumeilla, kuten esimerkiksi Facebookin selvänäköryhmissä, ilmapiiri voi vaihdella huomattavasti ryhmän koon, hallinnoinnin ja jäsenten kypsyyden mukaan. Erityisesti henkisyyteen ja herkkyyteen liittyvissä ryhmissä tunteet saattavat helposti kärjistyä, mikä voi johtaa ryhmädynamiikan vääristymiseen, kuten kuvailemassasi tapauksessa.
On hyvä tiedostaa, että kaikki ryhmät tai yksittäiset näkijät eivät edusta alan osaamista, vastuullisuutta tai eettistä suhtautumista. Nettialustat mahdollistavat sen, että kuka tahansa voi esittää roolia ilman varsinaista koulutusta, ymmärrystä tai kykyä kantaa vastuuta siitä, miten heidän sanomansa vaikuttavat toisiin ihmisiin.
Jos henkinen työskentely ja tulkinnat kiinnostavat sinua yhä, voit harkita siirtymistä yksityisempiin ja selkeämmin moderoituihin alustoihin. Netissä toimii laaja kirjo näkijöitä, jotka ovat julkisesti esillä omalla profiilillaan – tämä tuo läpinäkyvyyttä ja vastuuta mukaan toimintaan. Samalla tällaisilta sivuilta voit itse valita rauhassa, kenelle haluat puhua, ilman ryhmäpaineita tai keskustelun sivuraiteille ajautumista. Lue vaikkapa hyvä artikkeli aiheesta: https://www.enkeliviesti.fi/henkiset-artikkelit/millainen-on-hyva-ennustaja/
On aivan hyväksyttävää kyseenalaistaa tulkintoja tai esittää kriittisiä näkemyksiä. Aidosti osaava näkijä ei koe sitä uhkana vaan osana asiakkaan omaa prosessia. Jos joku ei siedä palautetta tai toimii epäasiallisesti, se kertoo enemmän heidän rajoistaan kuin sinun väärästä lähestymistavastasi. Olet oikeutettu etsimään tilaa, jossa voit tuntea olosi turvalliseksi ja tulla kohdatuksi kunnioituksella – myös silloin, kun esität kriittisiä kysymyksiä.- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu🙏 en ole facesta löytänyt avointa ryhmää.
Mutta esimerkiksi henkilön ryhmä jonku yp.n nimi alkaa M kirjaimella. Jos joku vaikka mainostaa niin hän vetää siihen oman mainoksen, kymmeniä kuvia koruista jotka on ostettu temusta. Tai temussa myydään samanlaisia.
Tai jos hänen ryhmässä kommentoi niin sieltä tulee aika negatiivista tekstiä niinkuin myös yv.nä.
Olen sen itse kokenut.
Vaikka kommentoin asiaa ihan asiallisesti.
Hän ei sitä kuitenkaan kestä.
Yksi joka on perustanut ryhmän niin hänellä on tiukat vaatimukset että ryhmään pääsee ja hyvä niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu🙏 en ole facesta löytänyt avointa ryhmää.
Mutta esimerkiksi henkilön ryhmä jonku yp.n nimi alkaa M kirjaimella. Jos joku vaikka mainostaa niin hän vetää siihen oman mainoksen, kymmeniä kuvia koruista jotka on ostettu temusta. Tai temussa myydään samanlaisia.
Tai jos hänen ryhmässä kommentoi niin sieltä tulee aika negatiivista tekstiä niinkuin myös yv.nä.
Olen sen itse kokenut.
Vaikka kommentoin asiaa ihan asiallisesti.
Hän ei sitä kuitenkaan kestä.
Yksi joka on perustanut ryhmän niin hänellä on tiukat vaatimukset että ryhmään pääsee ja hyvä niinEli ryhmä jossa on ylläpitäjänä joku, jonka nimi alkaa M-kirjaimella? mikä sellanen ryhmä on, olen monia käynyt katsomassa mutta en tiedä tuota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ryhmä jossa on ylläpitäjänä joku, jonka nimi alkaa M-kirjaimella? mikä sellanen ryhmä on, olen monia käynyt katsomassa mutta en tiedä tuota?
Itse käyn näkijällä joka ei hyönää missään Facen "hupiryhmissä".
On aito ja oikea eikä höpise mistään sulista ja höyhenistä.
Omalla nimellään toimii eli selvänäkijä Naomi Mesin ja löytyy ihan muualta kuin Facen hupiryhmistä.
Ihmettelen niitäkin, jotka näissä ketjuissa selvittää että onkohan se joku nyt se ja se, joka ennen oli se ja se.
Minua ei ainakaan vakuuta jos nimi bvaihtuu tämän täsytä. Siihen on varmaan joku syy......
Kai sinne Faceen menee niitä hupiryhmiä laittamaan ja toimii niissä ylläpitäjinä sellaiset, jotka koittaa siellä kalastella itselleen asiakkaita kaiken maailman höpöhöpöjutuilla. Jos joku on eri mieltä, niin sitten antavat kiukkuista palautetta.
Olen muutaman kerran käynyt niissä Facen ryhmissä ihan uteliaisuuttani, ja on kyllä sanottava että niissä on ihan pöffelin oloista meininkiä, huuhaata tarjotaan. Vielä enemmän ihmettelen niitä, jotka moiseen vedätykseen menee,
kai sen nyt jokainen tajuaa, että jos tarjotaan jotain ilmaistulkintoja ym hömppää, niin ei niitä ainakaan oiket näkijät ole tekemässä. Kannattaa vähän itsekin miettiä eikä tulla sitten tänne kiukkuamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla nimellään toimii eli selvänäkijä Naomi Mesin ja löytyy ihan muualta kuin Facen hupiryhmistä.
Ihmettelen niitäkin, jotka näissä ketjuissa selvittää että onkohan se joku nyt se ja se, joka ennen oli se ja se.
Minua ei ainakaan vakuuta jos nimi bvaihtuu tämän täsytä. Siihen on varmaan joku syy......
Kai sinne Faceen menee niitä hupiryhmiä laittamaan ja toimii niissä ylläpitäjinä sellaiset, jotka koittaa siellä kalastella itselleen asiakkaita kaiken maailman höpöhöpöjutuilla. Jos joku on eri mieltä, niin sitten antavat kiukkuista palautetta.
Olen muutaman kerran käynyt niissä Facen ryhmissä ihan uteliaisuuttani, ja on kyllä sanottava että niissä on ihan pöffelin oloista meininkiä, huuhaata tarjotaan. Vielä enemmän ihmettelen niitä, jotka moiseen vedätykseen menee,
kai sen nyt jokainen tajuaa, että jos tarjotaan jotain ilmaistulkintoja ym hömppää, niin ei niitä ainakaan oiket näkijät ole tekemässä. Kannattaa vähän itsekin miettiä eikä tulla sitten tänne kiukkuamaan.Jestas. taas tämä. Naomi mainostaa myös facessa. Niinkuin moni muukin. Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta.
Onhan niitä ns tulkitsijoita jotka tekee 3€ puoli vuotta. Testasin tälläisen. Joka nyt laittoi sähköpostin että olisinko kiinnostunut puolenvuoden tarjouksesta, no en ole, Tulkinta on tämä:
Maaliskuu: olet nerokas, puolueeton, ammattilainen ja diplomaattinen (hienovarainen). Puhu itsevarmasti, mitä ajattelet. Etsi ammattilaisen neuvoja. Tasapainoita mielen ja tunteen tason näkökohtia. Täysin ammattilainen, tunteen tasolla saavuttamattomissa. Antaa virheettömiä neuvoja. Mahtavia ideoita. Vaikuttava puheenpitäjä. Toimitusjohtaja ainesta. Partnerina ei mitenkään romanttista tyyppiä.
Huhtikuu: voit tehdä asioita, mutta on parempi kääntyä sisäänpäin ja miettiä miten. Sisäisen opastuksen ja meditaation kautta saamme vastauksia kysymyksiin. Harkintaa. Kortissa: pylväät edustavat ääripäitä; valoa ja pimeyttä, hyvää ja "pahaa", nais- ja miespuolista energiaa, niiden välissä toimimme. Avoin kirja - mikään ei ole salaista enää. Arkkienkeli Haniel auttaa meitä selvittämään elämän mysteereitä ja kehittämään intuitiotamme. Arkkienkeli Hanielin nimi tarkoittaa Jumalan armoa. Kutsu häntä kun tahdot lisätä armoa ja sen vaikutuksia elämääsi.
Kuuntele intuitiotasi. Ole kärsivällinen. Harkitse tarkoin, mitä tahdot ennenkuin toimit.
Toukokuu: monimutkainen päätös. Tarve tutkia asiaa. Lakkaa viivyttelemästä! Kortissa: seitsemän chakran värit; se väri, joka sinua eniten kiehtoo, kertoo elämänalueen, missä on haastetta tällä hetkellä. Päättämättömyyden kortti. Kehottaa näkemään asian tarkemmin ja tekemään päätöksen, ei enää viivyttelyä. Epävarmuus tai vaikeus valita seuraavat askeleet.
Kesäkuu: olet tilanteessa, jossa pitää punnita arvioida menneisyyttä ja nykyisyyttä ja päättää tulevaisuudesta, sen suunnasta, aloittaa kenties aivan uusi elämä. Ymmärtää se, missä on nyt. Mahdollisuudet ovat rajattomat. Henkinen valaistuminen. Kortissa: arkkienkeli Jeremiel seisoo myllertävässä aallokossa, josta olemme tulleet, mutta vesi allamme on tyyntä - nykytilanne. Mies edustaa tietoisuutta, nainen alitajuntaa ja lapsi korkeampaa tietoisuuttamme. Jeremielin sauvan päässä kruunuchakran violetti korkeamman tietoisuuden väri. Arkkienkeli Jeremielin nimi tarkoittaa Jumalan laupeutta. Hän inspiroi ja motivoi meitä omistautumaan henkiseen palveluun. Hän myös liittyy henkisen Jumalallisen viisauden saamisen prosessiin. Kutsu Jeremieliä jos koet olevasi henkisesti tukossa. Hän antaa lohtua ja henkistä parannusta ja on upean auttavainen anteeksiantoon liittyvissä asioissa.
Tarkastele ja arvioi. Suotuisasti arvioitavissa olevia tosiasioita. Aika kulkea uuteen suuntaan.
Heinäkuu: Olet johdonmukainen, rehellinen, mielijohteesta toimiva (impulsiivinen) ja utelias. Haastavaa tietoa. Viivytyksiä tai muutoksia suunnitelmiin. Totuus kerrotaan ilman hienotunteisuutta. Älyllinen - henkinen viesti. Lahjakas opiskelija, loputonta tiedon halua. Loogisuutta ja realistisuutta, joiden alle tunteet kätkeytyvät. Ei ajattele, mitä sanoo, muttei tahdo loukata. Kiinnitä huomio viestiin, älä viestin tuojaan. Kiinnittää huomion yksityiskohtiin.
Elokuu: olet luotettava, lämmin, älykäs ja viehättävä. Levitä siipesi ja lennä! Älä aliarvioi itseäsi! Puolusta itsenäisyyttäsi ja luovuuttasi. Tavoittele ja tee sitä, mikä saa sinut elämään! Usko itseesi! Kortti kertoo, että unelmia voi toteuttaa, ja saavuttaa elämäntarkoituksensa, kun ei anna epävarmuuden tai egon pidätellä. Sen avulla voi tuoda Valoa ja rakkautta maailmaan, antaa Valonsa säteillä. Tulen Kuningatar voi saavuttaa melkeinpä mitä vain! Hyvä kyky tehdä monia asioita samaan aikaan.
Luultavammin on kirjoittanut tarotkorttien tarkoituksen josta kopioi, tuo nimittäin ei ole mitenkään henkilökohtainen.
Kyllä testasin vaikka näkijä olen itse. Halusin katsoa mitä 3€ saa.
Minulle noin 20vuotta sitten sähköpostitse eräs nainen kysyi osoitettani, joka on salainen niinkuin henk.koht puhelinkin. Kysyin, että mitä hän tekee osoitteellani, hän sanoi että lähettää enkelit luokseni, vastasin että kyllä ne enkelit luokseni löytää jos heillä on se tarkoitus.
jokaisen aidon näkijän kannattaisi salata osoitteensa sekä puhelinnumeron, sillä kaikkia sairaita ihmisiä liikkuu, ei ole turvallista asiakkaidenkaan levittää osoitteita jne
Moni näkijä ottaa vastaan esim hotelli huoneessa, näin teki esim Claudia Eve. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas. taas tämä. Naomi mainostaa myös facessa. Niinkuin moni muukin. Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta.
Onhan niitä ns tulkitsijoita jotka tekee 3€ puoli vuotta. Testasin tälläisen. Joka nyt laittoi sähköpostin että olisinko kiinnostunut puolenvuoden tarjouksesta, no en ole, Tulkinta on tämä:
Maaliskuu: olet nerokas, puolueeton, ammattilainen ja diplomaattinen (hienovarainen). Puhu itsevarmasti, mitä ajattelet. Etsi ammattilaisen neuvoja. Tasapainoita mielen ja tunteen tason näkökohtia. Täysin ammattilainen, tunteen tasolla saavuttamattomissa. Antaa virheettömiä neuvoja. Mahtavia ideoita. Vaikuttava puheenpitäjä. Toimitusjohtaja ainesta. Partnerina ei mitenkään romanttista tyyppiä.
Huhtikuu: voit tehdä asioita, mutta on parempi kääntyä sisäänpäin ja miettiä miten. Sisäisen opastuksen ja meditaation kautta saamme vastauksia kysymyksiin. Harkintaa. Kortissa: pylväät edustavat ääripäitä; valoa ja pimeyttä, hyvää ja "pahaa", nais- ja miespuolista energiaa, niiden välissä toimimme. Avoin kirja - mikään ei ole salaista enää. Arkkienkeli Haniel auttaa meitä selvittämään elämän mysteereitä ja kehittämään intuitiotamme. Arkkienkeli Hanielin nimi tarkoittaa Jumalan armoa. Kutsu häntä kun tahdot lisätä armoa ja sen vaikutuksia elämääsi.
Kuuntele intuitiotasi. Ole kärsivällinen. Harkitse tarkoin, mitä tahdot ennenkuin toimit.
Toukokuu: monimutkainen päätös. Tarve tutkia asiaa. Lakkaa viivyttelemästä! Kortissa: seitsemän chakran värit; se väri, joka sinua eniten kiehtoo, kertoo elämänalueen, missä on haastetta tällä hetkellä. Päättämättömyyden kortti. Kehottaa näkemään asian tarkemmin ja tekemään päätöksen, ei enää viivyttelyä. Epävarmuus tai vaikeus valita seuraavat askeleet.
Kesäkuu: olet tilanteessa, jossa pitää punnita arvioida menneisyyttä ja nykyisyyttä ja päättää tulevaisuudesta, sen suunnasta, aloittaa kenties aivan uusi elämä. Ymmärtää se, missä on nyt. Mahdollisuudet ovat rajattomat. Henkinen valaistuminen. Kortissa: arkkienkeli Jeremiel seisoo myllertävässä aallokossa, josta olemme tulleet, mutta vesi allamme on tyyntä - nykytilanne. Mies edustaa tietoisuutta, nainen alitajuntaa ja lapsi korkeampaa tietoisuuttamme. Jeremielin sauvan päässä kruunuchakran violetti korkeamman tietoisuuden väri. Arkkienkeli Jeremielin nimi tarkoittaa Jumalan laupeutta. Hän inspiroi ja motivoi meitä omistautumaan henkiseen palveluun. Hän myös liittyy henkisen Jumalallisen viisauden saamisen prosessiin. Kutsu Jeremieliä jos koet olevasi henkisesti tukossa. Hän antaa lohtua ja henkistä parannusta ja on upean auttavainen anteeksiantoon liittyvissä asioissa.
Tarkastele ja arvioi. Suotuisasti arvioitavissa olevia tosiasioita. Aika kulkea uuteen suuntaan.
Heinäkuu: Olet johdonmukainen, rehellinen, mielijohteesta toimiva (impulsiivinen) ja utelias. Haastavaa tietoa. Viivytyksiä tai muutoksia suunnitelmiin. Totuus kerrotaan ilman hienotunteisuutta. Älyllinen - henkinen viesti. Lahjakas opiskelija, loputonta tiedon halua. Loogisuutta ja realistisuutta, joiden alle tunteet kätkeytyvät. Ei ajattele, mitä sanoo, muttei tahdo loukata. Kiinnitä huomio viestiin, älä viestin tuojaan. Kiinnittää huomion yksityiskohtiin.
Elokuu: olet luotettava, lämmin, älykäs ja viehättävä. Levitä siipesi ja lennä! Älä aliarvioi itseäsi! Puolusta itsenäisyyttäsi ja luovuuttasi. Tavoittele ja tee sitä, mikä saa sinut elämään! Usko itseesi! Kortti kertoo, että unelmia voi toteuttaa, ja saavuttaa elämäntarkoituksensa, kun ei anna epävarmuuden tai egon pidätellä. Sen avulla voi tuoda Valoa ja rakkautta maailmaan, antaa Valonsa säteillä. Tulen Kuningatar voi saavuttaa melkeinpä mitä vain! Hyvä kyky tehdä monia asioita samaan aikaan.
Luultavammin on kirjoittanut tarotkorttien tarkoituksen josta kopioi, tuo nimittäin ei ole mitenkään henkilökohtainen.
Minulle noin 20vuotta sitten sähköpostitse eräs nainen kysyi osoitettani, joka on salainen niinkuin henk.koht puhelinkin. Kysyin, että mitä hän tekee osoitteellani, hän sanoi että lähettää enkelit luokseni, vastasin että kyllä ne enkelit luokseni löytää jos heillä on se tarkoitus.
jokaisen aidon näkijän kannattaisi salata osoitteensa sekä puhelinnumeron, sillä kaikkia sairaita ihmisiä liikkuu, ei ole turvallista asiakkaidenkaan levittää osoitteita jne
Moni näkijä ottaa vastaan esim hotelli huoneessa, näin teki esim Claudia Eve.Olipa taas sekoboltsi kirjotus.
Naomi ei tasan MAINOSTA missään Facessa. Hällä on siellä sivut kuin kellä tahansa mutta JULKAISEE, sivuillaan asioita kuin kuka tahansa, ei mainosta.
"Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta."
Mistä tiiät? Siis mitä kautta asiakkaansa tulee. Itse en ainakaan mennyt asiakkaakseen minkään sivujen kautta, ihan työkaverilta hänestä kuulin.
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas sekoboltsi kirjotus.
Naomi ei tasan MAINOSTA missään Facessa. Hällä on siellä sivut kuin kellä tahansa mutta JULKAISEE, sivuillaan asioita kuin kuka tahansa, ei mainosta.
Mistä tiiät? Siis mitä kautta asiakkaansa tulee. Itse en ainakaan mennyt asiakkaakseen minkään sivujen kautta, ihan työkaverilta hänestä kuulin.
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta.Hyviä kommentteja.NÄMÄ HUMPUUKI 3e ym haluis huuhareiden tulkinnoissaan ei yhtäkään osumaa ja hölynpölyjä. Ei mitään konkreettisia sanomia.vain sanahelinää ja kauheasti tekstiä vailla RESONOINTIA. Oikein kilvan tarjotaan muutamaan euron hintaan hölynpölyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä kommentteja.NÄMÄ HUMPUUKI 3e ym haluis huuhareiden tulkinnoissaan ei yhtäkään osumaa ja hölynpölyjä. Ei mitään konkreettisia sanomia.vain sanahelinää ja kauheasti tekstiä vailla RESONOINTIA. Oikein kilvan tarjotaan muutamaan euron hintaan hölynpölyä.
Joohan, miten se meneekään että tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta.En puhunut koko ajan sinusta Naomi. Vedä happea vähän ja lue vaikka uusiksi. Ehkäpä puhun monesta muusta jolla on kotisivut ja onhan Naomillakin.
Vai ihan työkaverilta hipheihurraa.. onkos tää se työryhmä jotka kaikki käy sauna reissulta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut koko ajan sinusta Naomi. Vedä happea vähän ja lue vaikka uusiksi. Ehkäpä puhun monesta muusta jolla on kotisivut ja onhan Naomillakin.
Vai ihan työkaverilta hipheihurraa.. onkos tää se työryhmä jotka kaikki käy sauna reissulta?Huokaus sentään. Taas sama lätinä. Sattumoisin en ole Naomi. Asiakkaansa kyllä, jo 17 vuoden kokemuksella :) Sinulla on näköjään suuri tarve käydä täällä mainostamassa itseäsi, mutta hänen ei varmasti tarvitse. Me asiakkaat kun pidetään siitä huoli :) :)
" Ehkäpä puhun monesta muusta jolla on kotisivut ja onhan Naomillakin."
Huomaa, että olet asioitaan perusteellisesti syynännyt.
Olen MONISSA ketjuissa lukenut, miten heittelet noita ihmeellisiä kommenttejasi tyylillä "Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta." Mikä ihmeen adjutanttinsa tai tiedottajansa kuvittelet olevasi??? saatko joltain taholta ihan palkkaaa moisesta?
Riehut täällä häntä syyttelemässä ja kertomassa kummallisia tarinoitasi omasta päästäsi temmotuin olettamuksinesi.
"Vai ihan työkaverilta hipheihurraa.. onkos tää se työryhmä jotka kaikki käy sauna reissulta?"
Huomaa, että olet hänelle suunnattoman kateellinen. :(
Koita nyt jo vetää happea välillä ja jollain keinolla päästä yli tuosta kateudestasi, kun se alkaa saada jo naurettavia piirteitä.
Se ei tee sinusta näkijää, vaikka miten paljon häntä täällä haukkuisit tai väittäisit meitä muita häneksi. Mitä nopeammin ymmärrät sen, sen vähemmän typerää ja kateellista kuvaa annat itsestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas. taas tämä. Naomi mainostaa myös facessa. Niinkuin moni muukin. Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta.
Moni näkijä ottaa vastaan esim hotelli huoneessa, näin teki esim Claudia Eve.`Kyllä testasin vaikka näkijä olen itse`
Jos olisit itse aito, ei sinun tarvitsisi `testailla` ja kadehtia muita, kuten sitä Naomiakin.
Kaikille täällä on varmaan selvää kuka olet. Olethan itsekin niitä ilmaistulkintoja antanut, hillut niissä Facen ryhmissä mainostamassa itseäsi ja olet siellä maksullisissa tarinointi palveluissakin koittanut tarjota palveluitasi, mutta ketään ei taida oikein kiinnostaa.
Miksi ei, johtuu varmaan siitä, että sinusta huokuu todella negatiivinen energia. Todella! Kopioit tänne muiden sivuilta tekstejä ja mitä olet jostain itsellesi hankkinut. Todella ala-arvoista. Etkö tajua edes hävetä?
Nuo 3 Eur puuhastelijat ei taatusti omaakaan mitään kykyjä, jos heillä olisi oikeat kyvyt, ei tarvitsisi tehdä ilman.
Naomi, jota täällä säännöllisesti parjaat, hän sitä vastoin on aito. Syntymästään asti näkijä ja hänestä on vuosikymmenten aikana ollut niin monissa lehdissä jo asiaa ja mielestäni ollut televisiossakin, että kukaan ei hänen kykyjä enää kyseenalaista, ei vaikka miten häntä parjaisit.
Hän on suosittu paitsi lahjansa vuoksi myös siksi, että hänestä oikein huokuu mystiikka. Hyvä, emotionaalinen, lämmin energia.
Kun olen häntä tavannut, tuntuu että ulkomaailma katoaa, hän keskittyy vain ja ainoastaan minuun ja minun elämääni, asioihini. Kenenkään muun näkijän kohdalla ei ole tullut samaa tunnetta.
""Kyllä testasin vaikka näkijä olen itse""
Et ole.
Koita päästä sen yli ja hanki itsellesi joku työ mihin taitosi riittää.
Pilaat tuollaisella vaan niiden oikeiden ja aitojen, kuten Naominkin ja muiden näkijöitten ammatinarvostusta ja mainetta. Joku joka ei tiedä ja erehtyy pakeillesi, voi pian luulla että kaikki näkijät on yhtä huonoja, kun sepität heille noita tarinoitasi että olisit näkijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`Kyllä testasin vaikka näkijä olen itse`
Jos olisit itse aito, ei sinun tarvitsisi `testailla` ja kadehtia muita, kuten sitä Naomiakin.
Kaikille täällä on varmaan selvää kuka olet. Olethan itsekin niitä ilmaistulkintoja antanut, hillut niissä Facen ryhmissä mainostamassa itseäsi ja olet siellä maksullisissa tarinointi palveluissakin koittanut tarjota palveluitasi, mutta ketään ei taida oikein kiinnostaa.
Miksi ei, johtuu varmaan siitä, että sinusta huokuu todella negatiivinen energia. Todella! Kopioit tänne muiden sivuilta tekstejä ja mitä olet jostain itsellesi hankkinut. Todella ala-arvoista. Etkö tajua edes hävetä?
Nuo 3 Eur puuhastelijat ei taatusti omaakaan mitään kykyjä, jos heillä olisi oikeat kyvyt, ei tarvitsisi tehdä ilman.
Naomi, jota täällä säännöllisesti parjaat, hän sitä vastoin on aito. Syntymästään asti näkijä ja hänestä on vuosikymmenten aikana ollut niin monissa lehdissä jo asiaa ja mielestäni ollut televisiossakin, että kukaan ei hänen kykyjä enää kyseenalaista, ei vaikka miten häntä parjaisit.
Hän on suosittu paitsi lahjansa vuoksi myös siksi, että hänestä oikein huokuu mystiikka. Hyvä, emotionaalinen, lämmin energia.
Kun olen häntä tavannut, tuntuu että ulkomaailma katoaa, hän keskittyy vain ja ainoastaan minuun ja minun elämääni, asioihini. Kenenkään muun näkijän kohdalla ei ole tullut samaa tunnetta.
Et ole.
Pilaat tuollaisella vaan niiden oikeiden ja aitojen, kuten Naominkin ja muiden näkijöitten ammatinarvostusta ja mainetta. Joku joka ei tiedä ja erehtyy pakeillesi, voi pian luulla että kaikki näkijät on yhtä huonoja, kun sepität heille noita tarinoitasi että olisit näkijä.En itsekään ymmärrä tuota kirjoittajaa kellään pakkomielle kirjoitella NAomista muka mainostamassa itseään.useilla palstoilla.tuntee jo kirjoitustyylistä.Naomin ei tarvitse itsestään kirjoittaa.hänellä yritys josta maksaa veronsa.Asiakkaita riittää eikä hänen tyylinsä ole kirjoittaa.vaan hinnat sivuillaan.Mistä ihmeestä Naomi pakkomielteensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itsekään ymmärrä tuota kirjoittajaa kellään pakkomielle kirjoitella NAomista muka mainostamassa itseään.useilla palstoilla.tuntee jo kirjoitustyylistä.Naomin ei tarvitse itsestään kirjoittaa.hänellä yritys josta maksaa veronsa.Asiakkaita riittää eikä hänen tyylinsä ole kirjoittaa.vaan hinnat sivuillaan.Mistä ihmeestä Naomi pakkomielteensä?
Se on sitä kun Naomi on aito näkijä ja tuo joka täällä stalkkaa Naomia, vuodesta toiseen, ei sitä ole.
On monissa yhteyksissä ilmoittanutsen, että on itsekin näkijä, ja koittaa ilmeisesti täällä kalastella iselleen asiakkaita Naomia haukkumalla. Tosi noloa ja säälittävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huokaus sentään. Taas sama lätinä. Sattumoisin en ole Naomi. Asiakkaansa kyllä, jo 17 vuoden kokemuksella :) Sinulla on näköjään suuri tarve käydä täällä mainostamassa itseäsi, mutta hänen ei varmasti tarvitse. Me asiakkaat kun pidetään siitä huoli :) :)
Olen MONISSA ketjuissa lukenut, miten heittelet noita ihmeellisiä kommenttejasi tyylillä "Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta." Mikä ihmeen adjutanttinsa tai tiedottajansa kuvittelet olevasi??? saatko joltain taholta ihan palkkaaa moisesta?
Riehut täällä häntä syyttelemässä ja kertomassa kummallisia tarinoitasi omasta päästäsi temmotuin olettamuksinesi.
"Vai ihan työkaverilta hipheihurraa.. onkos tää se työryhmä jotka kaikki käy sauna reissulta?"
Koita nyt jo vetää happea välillä ja jollain keinolla päästä yli tuosta kateudestasi, kun se alkaa saada jo naurettavia piirteitä.
Se ei tee sinusta näkijää, vaikka miten paljon häntä täällä haukkuisit tai väittäisit meitä muita häneksi. Mitä nopeammin ymmärrät sen, sen vähemmän typerää ja kateellista kuvaa annat itsestäsi.Ketä minä olen mainostanut? En ketään.
En ole yhtäkään nimeä maininnut, paitsi nyt yhden. Eli meinaat nyt että se on tämä Naomi joka täällä itseään mainostaa? ymmärsinkö oikein? Hän on ainakin yksi mainittu.
Alkuperäinen nimi tälle oli facen postauksista, eikä vaan.?
Tekeekö susta noin häijyä että täällä ehkä joku muu tietää asoista paremmin?
Tai jos joku muu pitää jostakin näkijästä enemmän.
Tuolla yhdessä ryhmässä jossa puhutaan näkemisestä jne, on onneksi pysynyt siistinä kun sinä et ole jatkuvasti pommittamassa sinne tuota saastaasi.
TÄMÄ jonka SINÄ kommentoit: Olen MONISSA ketjuissa lukenut, miten heittelet noita ihmeellisiä kommenttejasi tyylillä "Lopulta asiakkaat tulevat kotisivujen kautta." Mikä ihmeen adjutanttinsa tai tiedottajansa kuvittelet olevasi??? saatko joltain taholta ihan palkkaaa moisesta?
Tiedätkö että kukaan muu ei täällä riehu kuin sinä, Missä ketjussa siis olet nähnyt minun riehuvan? Täggää se nyt tähän niin minäkin näen.
Kenelle minä olen kateellinen? tiedätkö, en kenellekkään, jos en pidä jostain henkilöstä en ole sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä enkä myöskään vaivaa päätäni hänen asioillaan.
Se on hyvin yksinkertaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
`Kyllä testasin vaikka näkijä olen itse`
Et ole.
Pilaat tuollaisella vaan niiden oikeiden ja aitojen, kuten Naominkin ja muiden näkijöitten ammatinarvostusta ja mainetta. Joku joka ei tiedä ja erehtyy pakeillesi, voi pian luulla että kaikki näkijät on yhtä huonoja, kun sepität heille noita tarinoitasi että olisit näkijä.Pysys nyt housuissasi. Mä en kadehdi ketään enkä mitään en edes tuota sinun mainitsemaan Naomia.
En ole kopioinut kenenkään sähköposti sivuilta mitään, se on jopa mahdotonta, Mitä jos ihan omaltani olen kopioinut.
Kun Facessa ilmoitellaan että, että nyt suositut 3€ 6kk tulkinta, niin mitä sitten jos halusin tietää, mitä 3€ saa. Tiedän tulkitsijoita jotka tekee tuollaisia puolenvuoden tulkintoja, uteliaisuus heräsi, Mä en mene konkurssiin 3€.lla. Enkä ole ainoa joka näitä testaa, en ole tässä yksin.
On myös heitä jotka pyytää useamman kympin.
Myös näin kirjoitit: Jos olisit itse aito, ei sinun tarvitsisi `testailla` ja kadehtia muita, kuten sitä Naomiakin.
Ei se ole kadehtimista jos tietyillä ihmisillä on tarkoitus putsata näitä kusettajia somesta.
Ei sillä ole mitään tekemistä kateuden kanssa. Ja rauhotu nyt jo hyvä ihminen, mä en ole millään tavalla Naomita kateellinen. Tiesitkö että me näkijät ollaan yhteydessä toisiimme.
Jos joku jättää maksamatta jne
Ymmärrän sen kun sinä et ymmärrä näkemisetä yhtään mitään, niin tulet paukuttamaan naamaasi tänne ja joka kerta sama virsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta.Yleisesti: miten löytää näkijän? Jos ei tiedä että facessa on ryhmiä tmv tai ei no tästä keskustelupalstat ei ainakaan aitoa löydä
Joten miten ihminen hakee jos haluaa ajan selvännäkijälle? Hän googlettaa, eikö vain?
Unohdetaan nyt hetkeksi tuo sun Naomi.
Kun goolelettaa selvännäkijä,ennustaja, tarot tulkitsija jne
Sieltähän niitä tulee. Paljonkin. Jos on Googlelle maksanut mainonnasta sitä ylempänä se firma on. Harvemmin yhden ihmisen pyörittämään yritystä ei niistä löydä.
Hakusanat, selvännäkijä, ennustaja jne on hemmetin kalliita yli 3€ sana. Jos haluat että se kampanja kestää, joudut pulittamaan suuren summan.
Eli näin niitä näkijöitä löytyy.
Tuskin nyt kukaan ilmaiseksi työtä tekee. Ja kuules nyt, mistä sinä sen tiedät missä Naomi pyörii? Jos tiedät niin olet kyllä aika karsea hemmo jolla on pakko oireita. Toivottavasti käyt juttelemassa jollekin, nimittäin tuo sun teksti on aika karmiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai sen nyt jokainen tajuaa, että jos tarjotaan jotain ilmaistulkintoja ym hömppää, niin ei niitä ainakaan oiket näkijät ole tekemässä. Kannattaa vähän itsekin miettiä eikä tulla sitten tänne kiukkuamaan.Moni muukin on ihan omalla nimellään. Eikös se tarkoita sitä että seisoo sanojensa takana, reilusti kertoo nimensä ja eräällekkin kun maksoin niin ihan hänen oma nimi sieltä tuli pankin tiliotteeseen.
En ymmärrä nyt mikä ongelma tällä on?.
Tämä työ on sitä, että mainostetaan, ja kun asiakas ottaa yhteyttä niin kerrotaan hänelle tiedot. Asiakas maksaa ja tulkintaa aletaan tekemään. Hyvänen aika sentään. Koittakaa hyvä hyvät ihmiset kestää. Nyt tämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta.En puhunut että Naomi olisi näissä ryhmissä. vaan puhuin ihan muusta. Lue äläkä arvaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huokaus sentään. Taas sama lätinä. Sattumoisin en ole Naomi. Asiakkaansa kyllä, jo 17 vuoden kokemuksella :) Sinulla on näköjään suuri tarve käydä täällä mainostamassa itseäsi, mutta hänen ei varmasti tarvitse. Me asiakkaat kun pidetään siitä huoli :) :)
Se ei tee sinusta näkijää, vaikka miten paljon häntä täällä haukkuisit tai väittäisit meitä muita häneksi. Mitä nopeammin ymmärrät sen, sen vähemmän typerää ja kateellista kuvaa annat itsestäsi.hahahahaaaaa..vai olen oikein käynyt mainostamassa, siis missä?
Pikku vinkkinä kun ajattelet että sinä ja ystäväsi käytte mainostamassa, niin ei tämä ole mainostamista. Pikku hiljaa vähitellen naomilta lähtee asiakkaat, kun ei kukaan jaksa puhua tästä. Surullista, kun luulet olevasi niin arvokas, että mainostat täällä. Et sä mitään mainosta. Tiedän, Naomi ei haukkuisi ketään asiakastaan, eikä kirjoittaisi mitään negatiivista niinkuin sinä.
Ja tämä sinun ystäväsi taitaa olla mielikuvitus ystävä. jotkut niitä kerää itselleen kun ei niitä kavereita muuten ole. Kirjoitat ja vastaat itsellesi. tiedätkö missä sun pitäisi olla? suljetulla muutaman kuukauden.
Vaikka olet niin monissa ketjuissa käynyt syynäämässä, niin miksi käyt? eiköhän Naomi hoida ne itse jos jotain sellaista on.
Nanomi on myös kertonut että hän näkee sen ihmisen raadollisen puolenkin, niinkuin sinunkin, et pysty peittämään sitä, et mitenkään. laita vähän voltarenia sormiisi niin ei tuu näpyttelystä niin kipeäksi .
Enkä ole muuten kateellinen kenellekkään. Mulla on oikein harmoninen ja hyvä olo ja nyt kuule päiväsauna kutsuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni muukin on ihan omalla nimellään. Eikös se tarkoita sitä että seisoo sanojensa takana, reilusti kertoo nimensä ja eräällekkin kun maksoin niin ihan hänen oma nimi sieltä tuli pankin tiliotteeseen.
En ymmärrä nyt mikä ongelma tällä on?.
Tämä työ on sitä, että mainostetaan, ja kun asiakas ottaa yhteyttä niin kerrotaan hänelle tiedot. Asiakas maksaa ja tulkintaa aletaan tekemään. Hyvänen aika sentään. Koittakaa hyvä hyvät ihmiset kestää. Nyt tämä.Just tämä. Täällä on se ongelma että jollakin on ongelma facen selvännäköryhmistä josta sitten päästiinkin naiseen nimeltä Naomi.
Jokainen joka maksun tulkinnoista ottaa niin kyllä näkyy ihan näkijän nimi ja pankkitilinumero. Ei tää nyt niin hämärää ole.
Tätä on kerstänyt vuosia todella moinia vuosia. Ja vaikka tämä ihminen käy kehumassa Naomia, joskus mietin että otan häneltä tulkinnan, mutta näiden hänen asiakkaiden vuoksi ja se miten räävitöntä tämä on, niin en aijo ottaa yhteyttä.
Täällä puhuttiin siitä ryhmästä jota nämä ei ole vielä löytäneet ja se on siisti, ketään ei hauku, ei edes näkijät toisiaan.
Eikä Näkijät toisia ole koskaan haukkunutkaan, heillä on oma pienipiiri ja wa ryhmä johon kommentoivat. Ei nämä ihmiset jotka sitä päätä täällä ole rääpimässä ei siihen mukaan pääse. Ja se on niin hyvä. Ryhmässä on reilu 70 näkijää. Joskus näkijällä on myös tuskanen päivä, työhän on verrattavissa terapeuttiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt noissa joissakin "hiphurraa, järki katosi" -ryhmissä, ja Naomi ei tasan pyöri niisä kertoilemassa sulista tai tarjoilemassa ilmaistulkintoja tai mitään muuta yhtä uupunutta.Kyllä mainostaa esim selvänäkö ja intuitio ryhmässä ja muissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mainostaa esim selvänäkö ja intuitio ryhmässä ja muissa
Mitä MAINOSTAMISTA se on jos kertoo jossain palveluistaan.
Facessa voi oikeasti MAINOSTAA, on ihan eri asia.
- Anonyymi
Seliseli. Toi se vaan jaksaa. Kannattaisikohan hakea apuja jostain muilta suunnin kuin näkijöitten palveluista.
Vänkää täällä ittensä kanssa. Kirjoittaa ja sitten vastailee itselleen. Hirmuisen pitkiä tarinoita.
Jos joku näkijää imitoiva koittaa ollakin, niin jo ihan tuon perusteella on pakko vetää johtopäätös ettei ainakaan asiakkaita ole kun on aikaa päivästä toiseen täällä roikkua..
Ilmankos sitten on aina kateuden kievereissä sitä Naomia joka ketjuun vetelemässä.- Anonyymi
Kuka täällä itsensä kanssa vänkää? sinä ihan itseksesi. Ei kukaan muu.
- Anonyymi
hheheheheee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä itsensä kanssa vänkää? sinä ihan itseksesi. Ei kukaan muu.
Pysy ny housuisas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy ny housuisas.
hheheheheee
- Anonyymi
< Tiesitkö että me näkijät ollaan yhteydessä toisiimme.<
ME näkijät?! Hahahahahahahahahahaha :) :D- Anonyymi
Mitä nauramista siinä on? ei niitä asiakkaille kerrota.
Ketä kannattaa välttää koko. Voi niitä on paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nauramista siinä on? ei niitä asiakkaille kerrota.
Ketä kannattaa välttää koko. Voi niitä on paljon.Juuri näin. Varoitellaan tietyistä ihmisistä, että ei millään rahalla ota niitä riesaksi. Kun sähköposteja tulee satoja kuukaudessa pelkästään yhdeltä ihmiseltä, tyyliin kysymys, kärpänen käveli varpaalla, kuolenko nyt.
- Anonyymi
Sanoo vastaan niin heivataan pois
Äärimmäisen huonot energiat.kuten tämäkin keskustelu menossa. - Anonyymi
Jos meinaat, että Facen selvänäkö ryhmässä huono ilmapiiri.
Tämä on 100x facen ryhmistä huonoin. Facessa on vielä hyvinkin leppoisa ilmapiiri tähän verrattuna.- Anonyymi
Amatöörien tapa negailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amatöörien tapa negailla.
Siksikö sinäkin täällä?
- Anonyymi
Ikävä energia.en ikinä enää mene höpöseuraan
.kantelevia yliajsttelevia ei ennustus taitoa kellään.ei Elenakaan näe
Arvailee hymyhymiöillä
Höynpölyä - Anonyymi
Tuo Naimisiin keskustelu meni lapasista.ihme lapsellista kinaamista ja kiusaamid piirteitä nauruineen. Mikä triggeröi noin pahasti? Ylläpito saa puuttua tuollasiin hölmöihin riitoihin ja poistaa.pysytään aiheessa,
- Anonyymi
Tarkoin siis Naomista jauhaminen meni yli.olin silmäoperaatiosss ja kirjoitin väärin.
- Anonyymi
Ylipitkiä ,väsyttävän pitkiä selostuksia aiheesta Naomi.oisko ylikiihkeä mieli? Lapsellisia kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311018Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474215Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643978Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1953653PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013476Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013330Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161295Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155988Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268944