nähdä ja tuntea koko maailman, sen kaikki kolkat ja kaikki kulttuurit. Nyt, kun kasvamassa oleva yhteys on olemassa ainutlaatuisen ihmisen kanssa, mietin kuinka kulkisimme käsikädessä maailman äärissä, kaikkea ihmeellistä ja kaunista ihmetellen. Edelleen näin myös, mutta hän onkin nyt maailmani, jonka haluaisin oppia tietämään sielun pohjia ja huippuja myöten. Olemme sitten trooppisella saarella auringonlaskua aistimassa hiekkarannalla, kotona silmiin toisiamme katsomassa tai vaikka tulitikkuaskissa, niin tämä on juuri se, mitä olen etsinyt. Hyvää yötä!
https://www.youtube.com/watch?v=ulmE8G_o0F4
Olen aina halunnut (hyvää yötä)
Anonyymi-ap
6
328
Vastaukset 6
- Anonyymi
Samoin rakas. Tämä on juuri sitä
Öitä!❤️- Anonyymi
Kappale minkä laitoit oli hyvin ajankohtainen täälläkin.
Ajattelin ja rakastin sinua hetki sitten❤️
- Anonyymi
Oli kivasti kirjoitettu.
- Anonyymi
Kaunista ! ❤️ samoin ajattelen minä, mikään ei tarjoa parempaa vastinetta rahalle. Ikuisia muistoja, jotka elävät mukana. Naiselta
- Anonyymi
Yhdessä kuljemme maailman ääriin ❤️✨💫🙏🪽💥😘🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564