Välttyis paljolta halvennukselta ja vainolta, jos olisi vaan ruma ja"niin kuin lauma"

Anonyymi-ap

Mut piti syntyä komeaksi ja älykkääksi, niin ei voi mitään. Symppikset kaikille naisille, en voi edes kuvitella millaista se on naisena, kun miehenäkin saa niin paljon halvennusta/haukkumista/vainoamista muilta miehiltä, sekä osalta naisista. Ja älkää edes aloittako keskustelua siitä, että miestä ei voisi seksuaalisesta ahdistella, olen sitäkin kokenut.

Lauma haukkuu sitä jolla on sitä miltä heiltä itseltään puuttuu. Mulla on älyä, elämätaitoja ja ulkonäkö , ja olen persoonaltani sellainen, jonka lauma ottaa helposti kohteeksi, ylimielinen ulkoisesti, hauras sisältä, sellaisia he suosivat, pinnallisten helpostetti halvennettavia, narsistisia, komeita, älykkäitä, tunteikkaita, mutta sellaisia jotka on kovin hauraita.

Ei he ei ainoastaan vetänyt lyhyttä tikkua ulkonäkö lotossa, vaan veti sen myös persoonaan johtavissa geeneissä, toki se on ymmärrettävää, sillä "raiskaajan" lapsi, ei ole haluttu lapsi, ja varmasti perii isän oksettavat piirteet, jotka johti tekoon aikoinaan.

Pysykää turvassa, sillä nämäkin hirviöt liikkuvat keskuudessamme, halventaen muita. Mua aina iljettää ja huvittaa, miten vähäisemmän korren ulkonäkölotossa vetäneet on aina niitä, jotka pyrkii halventaan, kiusaan ja eristämään muita, näin tämän jo aikoinaan siten miten kaivattuni ystävä kohteli häntä, posessiivisesti.

Halventajien maailma on tää, jotenkin niitäkin silti syntyy tänne, vaikka luulis että evolutiivinen valinta suosisi älyä,kiltteyttä, hyvää ulkonäköä ja muiden hyvin kohtelua, mutta näin ei todellakaan ole, tai jos on, niin edistys on hidasta ja vaatii useita generaatioita.

Onneksi en ole halventaja, vaikka käytän retorisia keinoja, ja provosoivia taktiikoita, ikään kuin halventajien nokittamiseksi, eli joku voisi sanoa, että nokkelilla valinnoilla, halvennan itseäni jopa.

11

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sun pitäis päästä tuosta ulkonäkökeskeisyydestä ja pakkomielteestä omaa ja kaivattusi ulkonäköä kohtaan. Se ei ole kovin vetovoimaista.

• Anonyymi
        UUSI

Sille ei itse voi mitään mistä muotista on maailmaan tullut. Vaikka olisi kuinka surkeista olosuhteista, mutta olet fiksu ja ulkoisesti näyttävä, useimmin huomioidaan kaikkialla vaikka ei itse haluaisi. Tällöin se tulee itselleen taakaksi joissain tapauksissa.

• Anonyymi
        UUSI

Sekään ei oo mukavaa, kun ihmiset kohtelee sinua huonosti omasta heikosta itsetunnosta tai kateudesta johtuen.

Halusit tai et, niin valtaosa ihmisistä valitettavasti on jollain mittakaavalla ulkonäkökeskeisiä. Itse jouduin kiusatuksi ala-asteen lopulta alkaen, koska yksi poika oli kirjaimellisesti kateellinen minua kohtaan, koska sain helposti huomiota vaikken sitä hakenut.

Samainen tyyppi onnistui rakentamaan vielä ison porukan minua vastaan ja kiusasivat minua vuosia. Nykyäänkin pystyn tunnistamaan ihmisistä hyvin nopeasti ne jotka ovat kateellisia minun ulkonäöstäni.

Ja sitten jotkut koittavat käyttää hyväksi ulkonäköäni saadakseen itselleen jotain hyötyä siitä. Sitten jotkut naiset kiinnostuu vain sinun ulkonäöstä ja kuvittelee sulle kirjaimellisesti persoonan minkälainen olet.

Ja kun et ole kuin tämä mielikuvitushahmo, niin ne voi jopa loukkaantua ja suuttua sen vuoksi ja levitellä juttuja sinusta. On hyvin vaikea löytää ihmisiä jotka haluaisivat oikeasti tutustua sinuun sinun vuoksi, eikä pelkän ulkokuoren vuoksi.

T komea mies

• Anonyymi
      UUSI

Olen myös saanut useammat oluttuopilliset kasvoilleni ravintoloissa mustasukkaisilta poikaystäviltä. Myös gay porukka käynyt iholle. Huonompi puoli on vetävät naiset joita on itse joskus halunnut, eivät halua siloposkea vaan karskia körmyä. Makumme on meillä kaikilla! Hauskaa on kuitenkin ollut.

• Anonyymi
      UUSI

On ihanaa, kun oot erilainen kuin muut❤️✨🪽🙏

• Anonyymi
      UUSI

Voisit vihdoin laittaa sen kuvasi ja Mensan testin tuloksen näkyville, jotta saisimme viitteellisen objektiivisen näkemyksen ylivertaisuudestasi. Oletko sentään jo valmistunut, vai jumittaako opinnot vielä?

• Anonyymi
        UUSI

Mietin vain et moniko narsisti on muidenkin toteamana älykäs ja komea ... Yleensä se on niin et se on puhetta ja vain narsistin mielipideJa näytöt puuttuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vain et moniko narsisti on muidenkin toteamana älykäs ja komea ... Yleensä se on niin et se on puhetta ja vain narsistin mielipideJa näytöt puuttuu

Harvoin näkee oikeasti kauniin tai komean kehuvan itseään missään. Edes anonyyminä netissä.

• Anonyymi
        UUSI

No eipä se tulos 110-150 logiikkatestista mistään kerro, muuta kun avaruudellisesta ja matemaattisest lahjakkuudesta. Samoin ei tutkintokaan nykypäivänä ole niin valtava meriitti, useat kirjottaa jotain humanisti tutkintoja vaikka mistä aiheesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä se tulos 110-150 logiikkatestista mistään kerro, muuta kun avaruudellisesta ja matemaattisest lahjakkuudesta. Samoin ei tutkintokaan nykypäivänä ole niin valtava meriitti, useat kirjottaa jotain humanisti tutkintoja vaikka mistä aiheesta.

Kyseinen testi on nyt kuitenkin laajalti käytetty ja siten mahdollisesti paras suuntaa antava väline mitata yksilön älykkyyden tasoa verraten muuhun väestöön. Kyllä se tutkinnon loppuun suorittaminen jostain kertoo. On aivan turhaa ja täysin ala-arvoista dissata mitään tutkintoa; näin tekevät useimmiten ne, joilla on jäänyt tyyliin peruskoulukin suorittamatta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun narsisti mieheni on komea ja älykäs❤️👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe