Ja en kommentoi pyllyäsi tai mitään semmoista koskaan nainen. Öitä.
Minusta kaksimielisyys on ällöä
21
247
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin minustakin. Olet mies minun makuuni.
- AnonyymiUUSI
Eihän pyllyn kehuminen ole kaksimielistä vaan suoraa puhetta?
- AnonyymiUUSI
Sitä minäkin ihmettelen. Kaksipakarainen pylly kyllä on, yleensä :)
- AnonyymiUUSI
Ei aloituksessa sanottu että se nimenomaan on kaksimielistä. Mainittiin erikseen kaksimielisyys ja pyllykommentit.
- AnonyymiUUSI
Harmi. Et tykkää siitä? Mun pyllyä on seurustelukumppanit aina kehuneet. En osaisi tykästyä ihmiseen, joka ei toisi ilmi sitä, että tykkää mun pyllystä. Toisaalta en tykkää vieraiden ihmisten pyllykehuista. Mutta kaivatun kehuista kyllä pitäisin.
Kuin hänelle.- AnonyymiUUSI
🍑🫲😋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🍑🫲😋
😜
- AnonyymiUUSI
Just niin emojien setä. Itse en tiedosta haitariani niin kovin paljon, siellä se perässä kulkee ns. Tämä triggeri taitaa olla tipuille suunnattu vai mitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just niin emojien setä. Itse en tiedosta haitariani niin kovin paljon, siellä se perässä kulkee ns. Tämä triggeri taitaa olla tipuille suunnattu vai mitä?
Mutta huom- näköperspektiivi on myös meillä naisilla enemmän ku suoraan eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään kaksimielisyydestä....
- AnonyymiUUSI
No si ei tart kuvitella edes jaksavansa mua
https://youtube.com/shorts/aON435JRqM4?si=fHzMjrox8qSzbUlM
Päivässäkin voi suurella todennäköisyydellä olla jo päivä liikaa - AnonyymiUUSI
Oi emme sovi yhteen. Viljelen kaksimielisyyksiä kultani kanssa jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Täysin yksimielisesti kaksimielisyyksiä meillä ❤️
- AnonyymiUUSI
Sama, koen että olemme yhtä epäsiveellisiä kaivattuni kanssa. -sivu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama, koen että olemme yhtä epäsiveellisiä kaivattuni kanssa. -sivu
Pitäkää sitten kahdestaan vain se ja älkää sotkeko muita niihin leikkeihin ketkä ei halua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täysin yksimielisesti kaksimielisyyksiä meillä ❤️
Niin on hani ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää sitten kahdestaan vain se ja älkää sotkeko muita niihin leikkeihin ketkä ei halua.
Kyllä, kiitos 👍🏻 Mielellään jätämme muut ulkopuolelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kiitos 👍🏻 Mielellään jätämme muut ulkopuolelle.
Eräät ei jättänyt.Myöhästä heiltä ainakaan näin sanoa.Viimeksi tänä aamuna tuli taas klo 04 stalkkausviesti mikä kyllä poistettiinkin pian.
- AnonyymiUUSI
just, ottasit leikittelynä
- AnonyymiUUSI
Mä en myöskään tykkää, enkä innostu mistään takapuolipuheista. Ihastukseni ei onneksi ikinä puhu sellaisia. Hän tietää mikä sytyttää mut.
- AnonyymiUUSI
Tärkeää yhteensopivuuden kannalta. Ihmiset syttyy tosi eri asioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766