loputtoman pitkät, tie joka ei vie minnekään. Niin on myös suhteemme. Välillämme on paljon vuosia. Hän on varattu, minä olen varattu. Hän ei halua erota. Vielä tulee se päivä, kun sanon näkemiin äänenpainolla josta kuulee hyvästit. Ei ole vaihtoehtoja, ei välimuotoja, tässä sulassa hulluudessa. Joko näen sinut aina kun voin, elämäni viimeiseen henkäykseen asti, tai sitten luovun, päästän irti kuten hukkuva köydestä ja vaivun lopulliseen unohdukseen jossa unien lehvät peittävät kasvosi ja muistot niistä hetkistä kun makasin vierelläsi. Stop, en rakastua saa - mutta tein niin jo.
Yön hetket ovat
10
154
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kauniisti sanailtu tarina kivusta ja rakkaudesta. Myös luopuminen on rakkautta ja, jos noin paljon sattuu niin teet lopulta palveluksen itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, oikeassa olet.
- AnonyymiUUSI
Naisen vai miehen kirjoitus?
- AnonyymiUUSI
Mikäs suhde se tämmöinen on? Sugardaddy? Seksisuhde? Miksi itse et muuten eroa?
- AnonyymiUUSI
Eroaisin jos hän tekisi niin.
- AnonyymiUUSI
Ei ole hyötysuhde vaan rakkaussuhde. Hän on elämäni rakkaus, jonka kanssa en voi olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hyötysuhde vaan rakkaussuhde. Hän on elämäni rakkaus, jonka kanssa en voi olla.
Okei. Ninulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Lähti viesti ajoissa. Olet sentään onnekas,kun sulla on joku suhde häneen. Mulla ei ole enää mitään muuta kuin rakkaus häneen. Hän toisen, minä toisen. Emme ole viettäneet työajan ulkopuolella aikaa yhdessä ja hän varmaan inhoo mua.
Muuten hän olisi muhun yhteydessä vapaa-ajallakin. Etäännytin itseni pois hänen vaikutuksensa alaisuudesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Lähti viesti ajoissa. Olet sentään onnekas,kun sulla on joku suhde häneen. Mulla ei ole enää mitään muuta kuin rakkaus häneen. Hän toisen, minä toisen. Emme ole viettäneet työajan ulkopuolella aikaa yhdessä ja hän varmaan inhoo mua.
Muuten hän olisi muhun yhteydessä vapaa-ajallakin. Etäännytin itseni pois hänen vaikutuksensa alaisuudesta.Ja minä luulin, että pääsisin näistä tunteistani eroon. Se roihu palaa rintaan silti aika ajoin, kyyneleet valuvat vuolaasti aika ajoin. Muistelen hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä. Kaikki hetket hänen kanssaan oli tosi merkityksellisiä ja hienoja. Huonotkin oli merkityksellisiä, koska ne opetti jotain ja ne eivät tulleet turhaan.
Vaan taisin yksin rakastaa, hän ei. 🖤🙏🏻
- AnonyymiUUSI
Voi kuinka koskettavaa 🥺 Oli ilmeisesti niin koskettava, että heräsin tämän tänne kertomaan. Huomenta ja voimia kaikille rakastuneille ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766