Yön hetket ovat

Anonyymi-ap

loputtoman pitkät, tie joka ei vie minnekään. Niin on myös suhteemme. Välillämme on paljon vuosia. Hän on varattu, minä olen varattu. Hän ei halua erota. Vielä tulee se päivä, kun sanon näkemiin äänenpainolla josta kuulee hyvästit. Ei ole vaihtoehtoja, ei välimuotoja, tässä sulassa hulluudessa. Joko näen sinut aina kun voin, elämäni viimeiseen henkäykseen asti, tai sitten luovun, päästän irti kuten hukkuva köydestä ja vaivun lopulliseen unohdukseen jossa unien lehvät peittävät kasvosi ja muistot niistä hetkistä kun makasin vierelläsi. Stop, en rakastua saa - mutta tein niin jo.

10

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kauniisti sanailtu tarina kivusta ja rakkaudesta. Myös luopuminen on rakkautta ja, jos noin paljon sattuu niin teet lopulta palveluksen itsellesi.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, oikeassa olet.

• Anonyymi
      UUSI

Naisen vai miehen kirjoitus?

• Anonyymi
      UUSI

Mikäs suhde se tämmöinen on? Sugardaddy? Seksisuhde? Miksi itse et muuten eroa?

• Anonyymi
        UUSI

Eroaisin jos hän tekisi niin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole hyötysuhde vaan rakkaussuhde. Hän on elämäni rakkaus, jonka kanssa en voi olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hyötysuhde vaan rakkaussuhde. Hän on elämäni rakkaus, jonka kanssa en voi olla.

Okei. Ninulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Lähti viesti ajoissa. Olet sentään onnekas,kun sulla on joku suhde häneen. Mulla ei ole enää mitään muuta kuin rakkaus häneen. Hän toisen, minä toisen. Emme ole viettäneet työajan ulkopuolella aikaa yhdessä ja hän varmaan inhoo mua.
        Muuten hän olisi muhun yhteydessä vapaa-ajallakin. Etäännytin itseni pois hänen vaikutuksensa alaisuudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Lähti viesti ajoissa. Olet sentään onnekas,kun sulla on joku suhde häneen. Mulla ei ole enää mitään muuta kuin rakkaus häneen. Hän toisen, minä toisen. Emme ole viettäneet työajan ulkopuolella aikaa yhdessä ja hän varmaan inhoo mua.
        Muuten hän olisi muhun yhteydessä vapaa-ajallakin. Etäännytin itseni pois hänen vaikutuksensa alaisuudesta.

Ja minä luulin, että pääsisin näistä tunteistani eroon. Se roihu palaa rintaan silti aika ajoin, kyyneleet valuvat vuolaasti aika ajoin. Muistelen hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä. Kaikki hetket hänen kanssaan oli tosi merkityksellisiä ja hienoja. Huonotkin oli merkityksellisiä, koska ne opetti jotain ja ne eivät tulleet turhaan.
        Vaan taisin yksin rakastaa, hän ei. 🖤🙏🏻

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuinka koskettavaa 🥺 Oli ilmeisesti niin koskettava, että heräsin tämän tänne kertomaan. Huomenta ja voimia kaikille rakastuneille ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5424
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1461
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      871
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      819
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      808
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      807
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      792
    8. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      788
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      786
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      9
      766
    Aihe