Muistan hyvät hetket ja kuinka luulin olevani kaikista onnellisin ihminen, kun olit minun elämässäni.
Rakastin sinua todella paljon.
Olin valmis hyväksymään, ettemme ikinä muuta yhteen kunhan olisin vain saanu pitää sinut elämässäni.
Löysit rakkauden ja se sattuu minuun, sillä se vaan tarkoittaa, ettei sinulla enää ole aikaa minulle.
En kelvannut sinulle.
Miks valvoa ja miettiä.
Turhaan yritin itseäni muuttaa, jotta olisin kelvannut
Sellaista nykyään minulle kuuluu
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että on käynyt noin.
Elämään valitettavasti kuuluu luopumista, hylkäämistä, eroja, ym.
Aikansa ne tuntuu pahalta, mutta niistä pystyy pääsemään yli. Ei oma elämä lopu siihen, jos joku ihmissuhde loppuu, sen huomaa ajan myötä.
Aina on mahdollista löytää uusi rakkaus, kun aika on.
Tsemppiä sinulle! - Anonyymi
No, kyllähän sinä hyvä ihminen löydät rakkaan vielä (vähintään) toisen kerran.
- Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse muuttaa itseäön siksi että kelpaa. Perus ajatus rakkaudessa on juuri se ettö kun rakastaa ihmistä niin tekee sen siksi että pitää hönestä ihan vaan sellaisena kun hän, joten älä elnnu koskaan muuttamaan itseäsi siksi että sinut hyväksytään, sillä ne jotka sinut hyväksyy niin kelpaat heille ihan vaan omana itsenäsi
- Anonyymi
Niin että sellaista. En tunnistanut sukupuoltasi ap kirjoittaja. Toivon, että olisit mieshenkilö. Ettei mua viestisi lisärokottaisi. mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.933970Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1302654Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2152063Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m891826Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211809Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä991780- 1141607
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11311- 571222