Muistan hyvät hetket ja kuinka luulin olevani kaikista onnellisin ihminen, kun olit minun elämässäni.
Rakastin sinua todella paljon.
Olin valmis hyväksymään, ettemme ikinä muuta yhteen kunhan olisin vain saanu pitää sinut elämässäni.
Löysit rakkauden ja se sattuu minuun, sillä se vaan tarkoittaa, ettei sinulla enää ole aikaa minulle.
En kelvannut sinulle.
Miks valvoa ja miettiä.
Turhaan yritin itseäni muuttaa, jotta olisin kelvannut
Sellaista nykyään minulle kuuluu
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että on käynyt noin.
Elämään valitettavasti kuuluu luopumista, hylkäämistä, eroja, ym.
Aikansa ne tuntuu pahalta, mutta niistä pystyy pääsemään yli. Ei oma elämä lopu siihen, jos joku ihmissuhde loppuu, sen huomaa ajan myötä.
Aina on mahdollista löytää uusi rakkaus, kun aika on.
Tsemppiä sinulle! - Anonyymi
No, kyllähän sinä hyvä ihminen löydät rakkaan vielä (vähintään) toisen kerran.
- Anonyymi
Kenenkään ei tarvitse muuttaa itseäön siksi että kelpaa. Perus ajatus rakkaudessa on juuri se ettö kun rakastaa ihmistä niin tekee sen siksi että pitää hönestä ihan vaan sellaisena kun hän, joten älä elnnu koskaan muuttamaan itseäsi siksi että sinut hyväksytään, sillä ne jotka sinut hyväksyy niin kelpaat heille ihan vaan omana itsenäsi
- Anonyymi
Niin että sellaista. En tunnistanut sukupuoltasi ap kirjoittaja. Toivon, että olisit mieshenkilö. Ettei mua viestisi lisärokottaisi. mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038