https://yle.fi/a/74-20179373
Purra mielestä väestön vaihtuminen? on hyvinvointiyhteiskunnan loppu.
Purra hoi!! Suomi on vain rikkaille hyvinvointiyhteiskunta, ei pienituloisille köyhille!
Hyvinvointiyhteiskunnan loppu
11
120
Vastaukset
- Anonyymi
Elä valita omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää
- Anonyymi
Minä äänestin Purraa ihan vaan siksi kun hän on niin KAUNIS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehee järkyttävä iinnunpelätin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purho on yhtä kaunis kuin Irma Grese ja toimii samalla tavoin
- Anonyymi
Matujen elättäminen veronmaksajien rahoilla on pois Suomalaisilta vähävaraisilta sekä kuormittaa terveydenhuoltoa. 90% noista tulijoista eivät työllisty niin, että selviäisivät ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Matukin on ihminen. Tasa-arvoinen sinun kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh milkman veti herneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassarin mielestä matuilla on ihan yhtäläinen oikeus "rikastaa" naisia,kuin kotoperäisilläkin.
- Anonyymi
Väestö vaihtuu Suomessa, hitaasti mutta varmasti. Se tarkoittaa ainakin kristinuskoisen Suomen loppua, viimeistään v. 2050-2060 mennessä (veikkaan näin).
- Anonyymi
Matu ei ole Suomeen kuuluva ihminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1196140Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565633Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554415Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1043925Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383701Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja253070- 2322848
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403